Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Siehoff
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 indl�g

Skrevet - 16 May 2004 :  05:14:24  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg vil gerne rose Siehoff, for den mand er der ikke noget der hedder tabe eller vinder, det hedder ngoet så simpelt som at have det sjovt, jeg er normalt ikke den bedste taber, men når jeg spiller med Siehoff så er alt ander ligemeget, for man kan simpelthen ikke ikke have det sjovt :)

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament

Exhania
Forummedlem

201 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  10:53:25  Vis profil  Bes�g Exhania's hjemmeside  Svar med Quote
hørt man kan ikke andet end give manden ret....:D:D

#MaxWhiners
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  11:21:43  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er med på vognen

Kæmpe ros til Jesper :D
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  12:35:43  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Siehoff for president

*PIP* *PIP*
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  14:09:36  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Sie er altid klar til spas og jeg melder mig her.
(når man ikke lige har lyst til at knækket tastaturet på hans hoved, fordi man lige har købt AVP og han så antænder en )

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Minsc
Forummedlem

Denmark
123 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  17:23:48  Vis profil  Bes�g Minsc's hjemmeside  Klik for at se Minsc's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
me2 han for en altid til at have det sjovt nå man er sammen med ham :D

whatever? jeg lamer bare

G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  19:37:01  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Han er sq en fryd at spille med, altid i godt humør. Thumbs up herfra :-)

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 16 May 2004 :  21:37:56  Vis profil  Svar med Quote
Kan kun sige at Jesper er en overpositiv dejlig person som jeg nyder at spille sammen med
G� til toppen af siden

[+35]D.N.A
[+35] Soldier

Denmark
524 Posts

Skrevet - 18 May 2004 :  01:18:53  Vis profil  Bes�g [+35]D.N.A's hjemmeside  Send [+35]D.N.A en AOL besked  Klik for at se [+35]D.N.A's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hørt......... manden har ret!!

Jeg syntes nemlig også at når man står tæt på sihoff i cs, så lugter han lidt af makrell :-D

Det snakker vi om, JEG SAGDE DET SNAKKER VI OM!!
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 18 May 2004 :  17:24:31  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så må jeg jo hellere skifte deodorant

og I LIGE MÅDE allesammen

Remember to SMILE everyday

Rettet af - [+35]Siehoff @ 18 May 2004 17:25:35
G� til toppen af siden

WolfAngel
Nyt forummedlem

Denmark
15 Posts

Skrevet - 20 May 2004 :  11:02:50  Vis profil  Bes�g WolfAngel's hjemmeside  Send WolfAngel en AOL besked  Svar med Quote
Jeg vil også gerne rose Siehoff så mange gange som mugligt!

Hmmm.... gad vide hvor mange gange det er
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 09 Jun 2004 :  22:54:12  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja jeg vil sku også rose den bette voksne "baby" ;) Der sker skam noget helt specielt når han løber efter en med bomber :-)

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

The Saint
Forummedlem

Denmark
263 Posts

Skrevet - 27 Jun 2004 :  19:55:47  Vis profil  Klik for at se The Saint's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
SIEHOFF....DU ER BARE DEJLIG
G� til toppen af siden

TBT.Srg. Larsen
Nyt forummedlem

Denmark
17 Posts

Skrevet - 27 Jun 2004 :  22:27:26  Vis profil  Bes�g TBT.Srg. Larsen's hjemmeside  Send TBT.Srg. Larsen en AOL besked  Send TBT.Srg. Larsen en ICQ besked  Klik for at se TBT.Srg. Larsen's MSN Messenger adresse  Send TBT.Srg. Larsen en Yahoo! besked  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af MaDmAxTOAO

Jeg vil gerne rose Siehoff, for den mand er der ikke noget der hedder tabe eller vinder, det hedder ngoet så simpelt som at have det sjovt, jeg er normalt ikke den bedste taber, men når jeg spiller med Siehoff så er alt ander ligemeget, for man kan simpelthen ikke ikke have det sjovt :)

Sjovt du lige skriver det. det er nøjagtig de ord som jeg ville ha brugt til at beskrive spiloplevelsen med denne mand.

Jeg var sidste Weekend inde og game på +35´s CS CZ server, og jeg skal ærlig indrømme jeg har ikke nydt det og hygge mig så meget siden dengang hvor jeg tågede rundt på BTs Newb server (2-3 år siden). Jeg er træt af at størstedelen af serverne er overrendt med små unger, som ikke har andet at gi sig til end at svine hinanden til. på +35´s server er tonen en helt anden, jeg ved ikke hvordan i gør det, men i skaber en skide god ramme for jer selv self. og ikke mindst jeres gæster, og det skal du Siehoff også ha ros for.

Mvh Larsen
G� til toppen af siden

DoNuT
Forummedlem

Denmark
110 Posts

Skrevet - 23 Jul 2004 :  12:29:32  Vis profil  Bes�g DoNuT's hjemmeside  Klik for at se DoNuT's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Siehoff er bare den mest grinern spiller jeg har spillet med nogensinde!
Han ser let på tingene, og tager alting med et smil.

Og han er mægtig god til at time Friendly Fire punishments *hehe*
G� til toppen af siden

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 23 Jul 2004 :  13:32:34  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du er den frækkeste model...en rigtig guttermand

Nu også på X box live: DiabloDiegoDK
G� til toppen af siden

AlienZ AltAVuS
Friend of [+35]

27 Posts

Skrevet - 30 Aug 2004 :  09:57:57  Vis profil  Bes�g AlienZ AltAVuS's hjemmeside  Svar med Quote
jeg vil da også gerne lige rose SIEHOFF ... ja utroligt ikke , men han skal sgu have ros ... for det er mere end en uge siden han sidst TK' ed mig :D

MWUHHAAAAA.... hold så op med at skyde mig sie ...

Your type is: KES. 1% of respondents so far fall into that type.

Your answers were split as follows: Killer 60%
Explorer 53%
Socializer 46%
Achiever 40%
G� til toppen af siden

Deadly_Shadow
Forummedlem

Denmark
91 Posts

Skrevet - 30 Aug 2004 :  20:54:50  Vis profil  Bes�g Deadly_Shadow's hjemmeside  Klik for at se Deadly_Shadow's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
JEG VIL DA OGSÅ LIGE ROSE SIE. HAN ER SIMPEL HEN BARE FOR GRINEREN AT SPILLE MED.

ISÆR HVIS MAN DRILLER HAM LIDT NÅR MAN PÅ HOLD MED HAM. SÅ KAN DET DA LIGE VÆRE MAN DØ.
Den mand er simpel den positiveste mand, man kan spille cs/cz med !!!!!!!!!!!!!1:D

Sprayer og så ligger man der bare.
Så kan ma da bare lærer det.

G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 31 Aug 2004 :  02:06:50  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det ender med at Sie vokser 10 cm i højden med alt den ros... (tænker) .... nøøøj så vil han blive 109 cm høj ialt ...

G� til toppen af siden

tortillas
Friend of [+35]

Denmark
361 Posts

Skrevet - 26 Sep 2004 :  11:41:41  Vis profil  Klik for at se tortillas's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du er sku en fin fyr Jesper. Altid fedt at spille på AllSmiles. Stemningen er jo altid høj (109cm), selvom det hænder, at vi taber sjældne gange .

Rettet af - tortillas @ 26 Sep 2004 11:42:17
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  08:52:56  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
Love you Sie... er det rigtigt du kun er 109 cm, men det kunne jo forklare hvorfor du er så god til at gemme dig bag kasser og tønder
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  20:01:01  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er nu ...... 101 cm ...........så bare bliv ved

og TAK for alle de pæne ord

Rettet af - [+35]Siehoff @ 27 Sep 2004 20:01:32
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 20 Oct 2004 :  13:35:31  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
tirsdag d. 19. oktober - hen på aftenen. Er T med bla. Sie på Aztec. Han laver en bøf ved udgangen af en runde. Big deal. Ved næste spawn siger han: "Så er det over i skammekrogen", han stiller sig i et hjørne på spawn og HE'er sig selv. "Så kan jeg lære det".

LOOOOOOOL - tak for aftenens bedste grin, Sie. Det er lige præcis den form for humor jeg sætter STOOOR pris på

G� til toppen af siden

[+35]sQndagsgarn[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
163 Posts

Skrevet - 21 Oct 2004 :  14:18:56  Vis profil  Bes�g [+35]sQndagsgarn[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
YEAH!!!! ROS ROS ROS ROS ROS ROS ROS ROS ROS ROS ROS ROS ROS !!!
man har det sku altid sjovt når sie spiller med.
eller bort set fra mig for har ham altid i hælende fordi han vil knife mig(for det meste er det når han er på samme hold) :D

---Vanguard---
Winner of [+35] Invitational's 1. torunament
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  07:37:12  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe. Jeg vil osse rose Sigge. Du er en fin fætter. Og jeg har ikke noget problem med at du render banen tynd bare for at finde mig så du kan nakke mig og more dig over det(hvis jeg da ikke nakker dig først*gg*)

SIEHOFF DU ER EN GUTTERMAND

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

Spitfire
Forummedlem

Denmark
137 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  14:53:06  Vis profil  Bes�g Spitfire's hjemmeside  Klik for at se Spitfire's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er enig i rosen! Fuldstændig! Spillede min 1. CW ever i søndags! AllSmiles! Spille bl.a. på team med Siehoff! Han er kanon! Totalt fed team8te! Altid positiv! Ligemeget hvilken situation vi står i!
Respekt til dig Jesper! Kanon m8te! :D :D

G� til toppen af siden

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  15:16:27  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af mAx[+35To] i første post

....CUT...
for man kan simpelthen ikke ikke have det sjovt :)

Det må være en gramatisk stavebøf, siden alle andre post's skamroser Sie til skyerne
Hvilket jo i øvrigt ikke undre en gammel xKlan mate som mig
Og kritik kan han osse tåle - selv om jeg i grunden var den som have et "problem" med TagWall'en på AmnesiA's website... kan du huske det Siehoff ?

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!

G� til toppen af siden

[+35]Revolt
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  16:17:46  Vis profil  Bes�g [+35]Revolt's hjemmeside  Klik for at se [+35]Revolt's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af DaneWeasel

quote:

....CUT...

Det må være en gramatisk stavebøf, siden alle andre post's skamroser Sie til skyerne

Læs det nu lige igen
G� til toppen af siden

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  18:01:13  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Revolt

quote:
Oprindeligt skrevet af DaneWeasel

quote:

....CUT...

Læs det nu lige igen
EJjjjii.... dobbelt benægtelse der... hvad er det for noget underlig dansk at skrive!
Wutevah... det ku' lige ligne noget Siehoff ku finde på at lukke ud

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!

G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  18:18:12  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hørt hørt... En rigtigt GUTTERMAND

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 23 Nov 2004 :  20:29:18  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Weasel er og bliver Weasel nemlig ....... øøhhhhh .... det kan jeg sqi da ikke lige huske ..........
kan det være Amnesia der stadig hærger min et eller andet oven i hovedet

G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000