Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Lidt ros til alle
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 indl�g

Skrevet - 17 May 2004 :  01:07:55  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Heysan.
Det er helt rart at kunne sidde her og rose alle der spiller på +35 serverne, om det er de alm CS servere eller det er CZ serveren er der altid en god stemning. Det er rart at folk er så gode til at bakke hinanden op efter dårlige/gode runder med "kom igen" og "smukt" osv.
Har i mine snart 4½ år med cs ikke følt mig så godt tilpas på nogen servere. Så hvad kan jeg sige udover at jeg nyder at game med jer og fortsæt det gode stykke arbejde, i sætter sq en standart helt for sig selv.

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 17 May 2004 :  10:43:49  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej Mostly

Det er skam ikke kun os der bringer den gode stemning på serverne, Du er absolut også en af dem der bringer den Bortset fra når du spiller på modsat Team end mig

Så er glad for at du skriver "Lidt ros til alle" for det skal du også have.

HF

Z

G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 17 May 2004 :  11:14:00  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hejsa Guys and Girls

Jeg vil gerne rose alle positive mennesker der spiller på vores servere

men også alle de "negative", da deres opførsel osse giver mig nogle gode hovedrystende grin en gang imellem



Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 17 May 2004 :  14:21:05  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg vil da gerne ligge mig i forlængelse af ovenstående. Min "karriere" som cs-spiller strækker sig kun et årstid, og jeg har fra staren spillet på +35 serverne. Det faktum at jeg stort set kun har spillet med jer drenge, gør at jeg er så forvænt med den herlige stemning på serverne at det er mig kropumuligt at spille på andre servere. Så stor ros(og tak) til alle jer gutter for at bidrage til at vi har danmarks bedste legeplads.

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

AlienZ AltAVuS
Friend of [+35]

27 Posts

Skrevet - 30 Aug 2004 :  09:55:48  Vis profil  Bes�g AlienZ AltAVuS's hjemmeside  Svar med Quote
jeg vil da gerne lige rose SIEHOFF ... ja utroligt ikke , men han skal sgu have ros ... for det er mere end en uge siden han sidst TK' ed mig :D

MWUHHAAAAA.... hold så op med at skyde mig sie ...

Your type is: KES. 1% of respondents so far fall into that type.

Your answers were split as follows: Killer 60%
Explorer 53%
Socializer 46%
Achiever 40%
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000