Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 The Eye!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[WoF]Sneakyslicer`63
Gammel ven af +35

Sweden
490 indl�g

Skrevet - 05 Sep 2004 :  03:20:09  Vis profil  Svar med Quote
Vill ge Per alll min uppskattning. han kalder sig fQr eye og har inget .... men aer en maester att vare en kompis/friend sen jeg kom in i klanen,,,,

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 05 Sep 2004 :  04:22:27  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan kun være enig 1963. Eye er en guttermand.

Men 1963, du nu heller ikke den værste (har sjældent set en der løb rundt så længe med en kniv for at få et knifefrag)

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 05 Sep 2004 :  14:44:40  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
TheEye er

Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 05 Sep 2004 :  16:07:02  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Per er sgu god nok så længe jeg har et sted og komme til, som kan lave god mad til mig og har noget og sove i....så er han god nok
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 09 Sep 2004 :  19:33:05  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Eye Er ikke bage fin HAN er GUD...
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 10 Sep 2004 :  10:52:39  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TUFFE.DK[Wa]

Eye Er ikke bage fin HAN er GUD...

Hov hov! Pas nu på at folkekirken, Vatikanet osv. ikke kommer rendende og forlanger os allesammen brændt på bålet for polyteisme (mener at vide at Lazy også har gudestatus i +35 regi).

Bortset fra det, så er Eye også en af undertegnedes favoritter. Hans humør kan få selv en inkarneret superwhiner som jeg selv, til at se det sjove i det meste

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000