Forfatter |
Emne |
|
Stef
Friend of [+35]
Denmark
859 indl�g |
Skrevet - 30 Jun 2004 : 19:56:42
|
Inspireret af bla. DinO og andre:
Jeg vil lige udtrykke min begejstring for, at vi med så mange runder der spilles hver evig eneste dag på vores mange servere, og med så mange forskellige admins og ligeså mange forskellige indstillinger til spillet, alligevel formår at holde vores servere så "rene og fine".
Antallet af klager fra udenfor stående er yderst begrænsede, og de få der er, synes jeg oftest er lidt tynde i spyttet.
Det synes jeg sq er darjlit og ret godt gået !!! |
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 30 Jun 2004 : 22:35:10
|
Kan kun holde med dig Stef. Vi har sgu den dejligste legeplads i verden lige foran tastaturet
Og de få få sure opstød der er, er da gudskelov ikke særligt alvorlige. |
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
Skrevet - 30 Jun 2004 : 23:33:17
|
Ja. Det er imponerende hvor nært vi tager problemer, som på andres servere ville forsvinde i mængden af meget værre ting. Men det er bare godt at vi til hver en tid tager fat i de ting der NU er værst. På den måde bliver vi ved med at holde fokus på at vedligeholde den gode standard. Og måske endda forbedre den ?! Uanset de til tider ophedede indlæg er det min opfattelse at folk ikke går efter personerne, men udelukkende situationerne og samtidig er ganske fine venner ved siden af, når det kommer til andre spørgsmål. |
**** Cow(ard) of the county ****
|
|
|
[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier
Denmark
1590 Posts |
Skrevet - 01 Jul 2004 : 00:03:50
|
Tilsæt ca. en spk. malurt: I betragtning af HVOR mange som hver dag tror at de er blevet banned hos os, fordi de joiner en af vores servere med 10 eller flere, sammenlignet med antallet af klager over ban, kan jeg kun konkludere at: de fleste er herre ligeglade ! Kun de som allerede føler en tilknytning til vores community, eller tager deres ære som spiller meget nært (og respekt for det !), finder på at brokke sig. Jeg klapper gerne mange af jer andre på ryggen (især fordi I kan bære over med mig ), men ikke mig selv, det kan ALTID gøres liiidt bedre !
- Og jow, clan +35 har uden sammenligning de fedeste servere, men jeg er mere end sikker på at det NETOP er fordi vi går i pinitesser og gerne mundhugges lidt, i al venskabelighed. DET er en succes, især for den demokratiske ånd, i en olikratisk clan |
- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges ! |
|
|
Nbm
Dumrian
Denmark
422 Posts |
Skrevet - 01 Jul 2004 : 09:37:03
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye
Kan kun holde med dig Stef. Vi har sgu den dejligste legeplads i verden lige foran tastaturet
Og de få få sure opstød der er, er da gudskelov ikke særligt alvorlige.
Ja, når der er plads Ej. Er enig. Verdens bedste legeplads |
|
|
|
local?Drunk
Friend of +35
Denmark
1235 Posts |
Skrevet - 01 Jul 2004 : 13:58:49
|
He he. ja +35 sparker R...! Det kan der vist ikke være nogen som helst tvivl om. Det er de eneste servere jeg NOGENSINDE har spillet på, hvor jeg har været ved at falde ned af stolen af grin når folk som Sie og andre sjove sjæle virkeligt folder sig ud. Tak for eksistensen |
Også en trofast spiller på www.travian.dk ->RuneMaster server 5+1, og www.travian.com server 1. |
|
|
|
Emne |
|