Først vil jeg gerne sige tak til clan 35 for at have dette forum hvor vi alle sam kan elske vores egen MooN. for det andet vil jeg gerne sige Tak til MooN for at være sådan et dejligt menneske.. Du gør vores dag nemmere med din gode humor og din dejlige være måde... Når vi spiller med dig er der altid spas og så rammer du jo FACE!!!! hehe nå til slut vil jeg gerne sige tak til moon fordi du er her og fordi du gider bruge din tid på at hjælpe os andre når det behøver og fordi at du faktisk bare er et godt menneske som altid er frisk på sjov og ballade...
jeg ved godt vi alle ville ønske at vi var ligsom dig.. men det går jo bare ikke...
2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
Jeg vil gerne sige mange tak for denne post.. jeg ved dog ikke hvem der har oprettet den... :D men personen har da ret.. alle kan jo lide miG :D og jeg prøver da også at gøre mit bedste for at opføre mig ordenligt....
Ps.. Husk at lære damen/kosten At morgensutter ik er noget man tar på fødderne
2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
Rettet af - [+35]MooNie[Wa] @ 09 Jul 2004 09:27:24
Dem der har lavet den der flash burde sgu tvangs-indlægges!
It was once believed that given infinite monkeys with keyboards and infinite time that they could recreate the works of Shakespeare. Thanks to Usenet, Email ,IRC, Forums, ICQ, AIM and especially MSN, we now know this isn't true.
Haha MooN din skøre ostemager! Du bliver sku bare ved og ved med den flash... med hva så.... den bliver måske lidt kedeligt 5. gang men ok det gør næsten alt andet jo også
VI ses senere MooNie... så kan du jo "prøve" at ramme noget face efter mig.... og nej face er ikke lige foran støvlerne nej!