Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 video camera
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Daffy[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
414 indl�g

Skrevet - 25 Jul 2004 :  16:27:58  Vis profil  Bes�g [+35]Daffy[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Daffy[Wa] en AOL besked  Send [+35]Daffy[Wa] en ICQ besked  Send [+35]Daffy[Wa] a Yahoo! Message  Svar med Quote
hejs
jeg skal bruge en program hvor jeg kan convertere det der er optaget på video cameraet til svcd eller andet format som jeg kan se på DVD maskine og det er jo selvfølgeligt vigtigt at få den nede til en normal størrelse så det kan være på en cd :) er der nogle der kender eller har sådanne et lille lækkert program :)

Ænder rammer bare bedre i Counter Strike lær det :P

Strife
Friend of [+35]

Denmark
416 Posts

Skrevet - 25 Jul 2004 :  16:52:49  Vis profil  Bes�g Strife's hjemmeside  Klik for at se Strife's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
www.downloads.com De har vidst et par stykker.
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 25 Jul 2004 :  21:19:36  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey Daffy.. kan man ikke bruge Windows Moviemaker til det...?? Har du selvfølgelig kun hvis du har Xp.. men jeg mener man kan bruge det..

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

-P-
Forummedlem

Denmark
214 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  02:13:07  Vis profil  Send -P- en AOL besked  Klik for at se -P-'s MSN Messenger adresse  Send -P- en Yahoo! besked  Svar med Quote
Jeg mener oxe moviemaker kan gøre det, ellers har Pinnacle lavet nogle fine programmer der kan de meste..

Jeg er lidt senil, men husker ikke hvorfor!!

G� til toppen af siden

[+35]Daffy[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
414 Posts

Skrevet - 26 Jul 2004 :  09:17:13  Vis profil  Bes�g [+35]Daffy[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Daffy[Wa] en AOL besked  Send [+35]Daffy[Wa] en ICQ besked  Send [+35]Daffy[Wa] en Yahoo! besked  Svar med Quote
ja movie maker kan godt men syntes ikke programmet er så godt igang eller også er det bare mig der ikke kan finde den typer medie jeg vil have

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 01 Aug 2004 :  21:59:12  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis det kun er konverteringen af det video du har "captured" til mpeg i VCD eller SVCD format, så er TMPGEnc et rigtig godt program.

Hent det her: http://www.tmpgenc.net/e_main.html

Du er så nødt til at brænde med Nero eller et andet program der kan brænde VCD'er
G� til toppen af siden

[+35]Daffy[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
414 Posts

Skrevet - 02 Aug 2004 :  09:09:05  Vis profil  Bes�g [+35]Daffy[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Daffy[Wa] en AOL besked  Send [+35]Daffy[Wa] en ICQ besked  Send [+35]Daffy[Wa] en Yahoo! besked  Svar med Quote
k tak for hjælpen :) har fundet en del på downlaod siden desværre bare kun trails :( men hvad fanden det er bedre ind igenting :)

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 05 Aug 2004 :  21:43:33  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
DVD2SVCD er et rigtigt godt valg og så er www.doom9.org et herligt sted at læse løs om det....

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!
G� til toppen af siden

[+35]Daffy[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
414 Posts

Skrevet - 06 Aug 2004 :  09:42:30  Vis profil  Bes�g [+35]Daffy[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Daffy[Wa] en AOL besked  Send [+35]Daffy[Wa] en ICQ besked  Send [+35]Daffy[Wa] en Yahoo! besked  Svar med Quote
k takker kigger lige på det

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 06 Aug 2004 :  11:01:36  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Pinnacle studio 9 (til omkring 1 tusse) er sk*degodt.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.31 sek. Snitz Forums 2000