Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 en go spiller
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 indl�g

Skrevet - 03 Aug 2004 :  13:30:21  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Sad lige og overvejede noget.

Hvad ser i som gode kvaliteter i en CS/CZ spiller?

for mig er det sådan set meget lige ud af landevejen (også selvom de jyske landeveje er lidt kringlede)

Humor/humør - Man skal kunne tage en afklapsning lige så godt som en sejr. Kan man komme med kommentarer der får hele ens hold til at ligge flade af grin skal man da gøre det ikke?

Hvad med i andre?

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.

X-Large
Forummedlem

Denmark
539 Posts

Skrevet - 03 Aug 2004 :  14:03:26  Vis profil  Send X-Large en ICQ besked  Klik for at se X-Large's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Som du selv sagde ....

Det helt klart de kvaliteter der tæller

G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 03 Aug 2004 :  17:12:24  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
en god spiller er en som Mikey!

En der spiller godt, tænker sig om. Og en man kan lave lidt pis med. Det er da optimalt !

Jeg synes det er ****ed up at rensdyr tisser i sneen..
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 03 Aug 2004 :  20:30:23  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Amen ...
ilu2

Tror jeg sletter de SS jeg har af dig pga. dit søde indlæg....

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 03 Aug 2004 :  21:29:33  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Arschlecker

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 03 Aug 2004 :  21:46:52  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Mikey[Wa]

Amen ...
ilu2

Tror jeg sletter de SS jeg har af dig pga. dit søde indlæg....

haha der kan umuligt være med end to. Hvis du alså ikke har gemt fra alt den tid jeg har spilet cs ;P

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 04 Aug 2004 :  00:05:01  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
tsk tsk tsk ... selvfølgelig har jeg gemt alle SS fra din tid som CS spiller ... de kunne jo komme ind "handy"

Ps. Jeg nænnede ikke at slette den, hvor jeg du måtte bukke under for min store køkkenkniv *GG*

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 04 Aug 2004 :  19:14:28  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nåååå... du mener den gang på aztec, hvor jeg stormede alene ud af porten som T med dgl.
Så kommer du frem efter jeg er løbet tør for skud og knifer mig.

Du er min helt mikey :PP

Det er stort at gemme sig og først komme frem efter jeg er løbet tør.

:))

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 05 Aug 2004 :  15:27:54  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
haha ... that's me! Hvis jeg ikke kan løbe fra dem, aime dem ud eller gemme mig, så hiver jeg sq slagterkniven frem og ydmyger D: HIHI

G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 05 Aug 2004 :  21:46:41  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dette er den forkerte tråd i to, gay testen er her:

http://www.clan35.dk/msforum/topic.asp?TOPIC_ID=5592

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!

Rettet af - SmokiE @ 05 Aug 2004 21:47:38
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 05 Aug 2004 :  22:03:41  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
he... heh... HAHAHAHAHAHAAAA!!!

Den var sgu god!

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 05 Aug 2004 :  23:17:21  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]SmokiE[Wa]

Dette er den forkerte tråd i to, gay testen er her:

http://www.clan35.dk/msforum/topic.asp?TOPIC_ID=5592

Sødt smokie. Men vi vil stadig ikke lege med dig

G� til toppen af siden

[+35]Menzes[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
441 Posts

Skrevet - 07 Aug 2004 :  15:32:16  Vis profil  Send [+35]Menzes[Wa] en AOL besked  Klik for at se [+35]Menzes[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Go stil, Smokie...... hahahahahah

"tro ikke, at jeg er kommen for at nedbryde loven eller profeterne;
jeg er ikke kommen for at nedbryde, men for at fuldkomme"
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000