Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 CZ
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Lord ice
Nyt forummedlem

Denmark
18 indl�g

Skrevet - 22 Sep 2004 :  20:52:33  Vis profil  Bes�g Lord ice's hjemmeside  Klik for at se Lord ice's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg Synes at i har den fedste Cz server på nettet !!! ved ik hvorfor? måske fordi alle snakker sådan ca.... men sys da også godt i kunne måske få en til eller lave mere plads:P:P Da jeg synes det er svært at komme på efter 20-21 stykker:P:P:P Men serveren ER FOR FED:P:P

DoNuT
Forummedlem

Denmark
110 Posts

Skrevet - 22 Sep 2004 :  22:22:11  Vis profil  Bes�g DoNuT's hjemmeside  Klik for at se DoNuT's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Man skal bare væbne sig med tålmodighed hvis man skal ind og spille om aftenen.

Bare klikke refresh 10 .... 000 gange
G� til toppen af siden

[+35]Shotgun Joe
[+35] Soldier

Denmark
1590 Posts

Skrevet - 23 Sep 2004 :  01:09:07  Vis profil  Bes�g [+35]Shotgun Joe's hjemmeside  Send [+35]Shotgun Joe en ICQ besked  Klik for at se [+35]Shotgun Joe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
DoNut, det skal man oxe, hvis man ikke liiiige spillerr på det hold du har joinet !
Du er jo ikke medlem, og kan derfor ikke vente at du overholder vores krav til fairplay og etik.... men du har stadig en DEL at lære !

- iøvrigt mener jeg at Kartago skal ødelægges !
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 23 Sep 2004 :  06:35:24  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hov Hov Joe.
Kringle er sgu god nok. Han skal bare lære ikke at WJ så meget

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

DoNuT
Forummedlem

Denmark
110 Posts

Skrevet - 23 Sep 2004 :  12:44:33  Vis profil  Bes�g DoNuT's hjemmeside  Klik for at se DoNuT's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Har da ikke WJ'et så meget ....

Jeg går da CT på både militia og Italy. Jeg prøver da at holde teams'ne fair
But i'm stupid :(

BTW: Så WJ jeg egentlig ikke, de fleste gange er det mig som er først inde på servern, og så er der en masse der joiner det hold JEg er på ( Mange gange det vindende ) ... så det vil jeg egentlig ikke klantres for.

Rettet af - DoNuT @ 23 Sep 2004 12:52:43
G� til toppen af siden

Lord ice
Nyt forummedlem

Denmark
18 Posts

Skrevet - 24 Sep 2004 :  20:15:58  Vis profil  Bes�g Lord ice's hjemmeside  Klik for at se Lord ice's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det var ik meningen at folk skulle begynde at snakke om WJ her på denne tråd :S:S Plz Stop:P
:D:D:D:D
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  00:38:36  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der findes ikke ret mange tråde der ikke render af sporet i det her forum.
Se bare. Nu er emnet allerede skiftet til: kommunesammenlægninger !!!!

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  02:51:13  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan man trække toiletpapir fra i skat???...

G� til toppen af siden

Pitbull
Forummedlem

Denmark
89 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  10:29:35  Vis profil  Klik for at se Pitbull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nej men du kan trække det ud
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  11:03:01  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
skat hva er det??

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 25 Sep 2004 :  11:15:28  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvem kalder du skat, Franke ??? Og hvor mærker du DET ??

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Cableguy
Friend of [+35]

Denmark
46 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  07:32:21  Vis profil  Bes�g Cableguy's hjemmeside  Send Cableguy en ICQ besked  Klik for at se Cableguy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nogen der kan løfte en dukke af græs? Plz msg me.....asap!
G� til toppen af siden

ramZes II
Nyt forummedlem

33 Posts

Skrevet - 27 Sep 2004 :  08:35:58  Vis profil  Bes�g ramZes II's hjemmeside  Svar med Quote
jeg vil gerne tilslutte mig Lord ice.. i har uden tvivl den fedeste cz server på nettet i dag.. Der er altid en super stemning når man spiller, og især om aftenene når de gamle hoveder logger på
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000