Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 LAZY....
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 indl�g

Skrevet - 04 Oct 2004 :  17:27:42  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg ville gerne rose lazy for alt det arbejt han ligger i hvores server og er alt flink til at hjelpe os i nød når der er noget vi ikke kan finne ud af og det sker jo. bage ikke for MIG
Også Kalde GUD

Rettet af - TUFFE.DK @ 04 Oct 2004 18:04:56

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  17:29:23  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det vogn er jeg sku også med på.... thumbs up til LAZY herfra ...

Mvh.

[+35]Stratos[Wa]

Nu også på X box live: DiabloDiegoDK
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  17:37:28  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
den ateistiske servergud??

hehe ej Thumbs up her også

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

[WoF]Sneakyslicer`63
Gammel ven af +35

Sweden
490 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  18:23:27  Vis profil  Svar med Quote
Jepp! Lazy for gud!!!

G� til toppen af siden

KenZaI
Forum medlem

Denmark
1294 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  18:30:17  Vis profil  Bes�g KenZaI's hjemmeside  Klik for at se KenZaI's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er enig :D - 13med pil op til lazy herfra :D

G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  19:26:48  Vis profil  Svar med Quote
På trods af at han bruger enhver anledning til at rakke mit favorit spil ned (condition zero) så skal han også have ros herfra!

TP.
G� til toppen af siden

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  19:26:57  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lazy ER +35's GUD

Remember to SMILE everyday
G� til toppen af siden

Spitfire
Forummedlem

Denmark
137 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  22:08:12  Vis profil  Bes�g Spitfire's hjemmeside  Klik for at se Spitfire's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan sku' heller ikke andet end at rose ham! GudEN ! :) Lazy? Det er da nok det sidste den mand er! :D Thumbs Up!

G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  22:15:02  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeps.. Lazy er altid på pletten med et konsekvent og brugbart svar på vores, til tider, latterlige spørgsmål
Så ingen tvivl.. Ros til Lazy

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 04 Oct 2004 :  23:41:06  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
helt klart en tommelfinger opad her fra også, han lægger et utroligt stort stykke arbejde i at vi andre kan have det sjovt i den virtuelle verden vi oftest befinder os i. Det eneste negative man kan sige om manden er at han sq ikke er til at diskutere med, han har altid en masse fakta fra server log/ stats eller lignende i baghånden

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  06:43:12  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LAZY FOR PRESIDENT !!!!!!!![

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 05 Oct 2004 17:36:17
G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  13:42:44  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg vil også hoppe denne fantantiske vogn og rose lazy til skyerne. Du er squ den sjoveste, mest hjælpsomme og flinke gut, jeg har mødt!

Jeg synes det er ****ed up at rensdyr tisser i sneen..
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  14:03:29  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Dominor.35|Sheepilicious

Du er squ den sjoveste, mest hjælpsomme og flinke gut, jeg har mødt!

Pfffft - så sku' du prøve at ha' manden stangstiv med hjem i bil fra Ringsted (af alle steder ...)

G� til toppen af siden

Crazy Dane
Friend of [+35]

Denmark
277 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  14:20:47  Vis profil  Bes�g Crazy Dane's hjemmeside  Klik for at se Crazy Dane's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kan kun være enig, sender en røget sild som tak

Kun Bornholmske kvinder føder rigtige fiskere
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  17:37:42  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Sheep.
Zeep og jeg måtte høre på ham hele natten mens i snorkede. Dog ikke når whiskey glasset var ved munden (hvilket var ofte )

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)

Rettet af - [RBBOT]TheEye @ 05 Oct 2004 17:38:28
G� til toppen af siden

sheepilicious
Forummedlem

Denmark
135 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  17:55:16  Vis profil  Bes�g sheepilicious's hjemmeside  Klik for at se sheepilicious's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye

Sheep.
Zeep og jeg måtte høre på ham hele natten mens i snorkede. Dog ikke når whiskey glasset var ved munden (hvilket var ofte )

det må være en del af hans charme

Jeg synes det er ****ed up at rensdyr tisser i sneen..
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  19:24:42  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg elsker Lazy
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 05 Oct 2004 :  20:25:06  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Aaargh stop!
Mange tak for roserne, men at man ligefrem skal hænges ud som drikfældig... Det var en stille og rolig køretur med Sheep. Beklædningen i loftet på hans bil er der dog noget galt med, for det kartede rundt for øjenene af mig det meste af vejen.

Tera - du ved det er gengældt og jeg håber du snart overvinder angsten for det første kys - og dukker op til næste tam-tam i stedet for at gøre skade på dig selv

Husk nu at serverne ikke er noget som helst uden spillere og klanmedlemmer...
DET at DiNO, GoTCha, 6-shooter, Heimdall, CoW og mange flere har skabt et fundament, som vi stadig arbejder med at forbedre og udvikle, ER den væsentligste del af forklaringen på at tingene "bare virker" (indtil jeg får pillet for meget)

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000