Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Udvikling af ny hjemmeside
 Generelt
 Nice
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

powerpuff
Forummedlem

262 indl�g

Skrevet - 24 Oct 2004 :  01:02:43  Vis profil  Bes�g powerpuff's hjemmeside  Klik for at se powerpuff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Rigtig nice forside i har fået lavet. Glæder mig til at se det færdige resultat som forhåbentlig bliver lige så godt som nu :).

//Puff


All people who enter this forum make us happy.
Some by logging-in.
Some by logging-out.

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  17:06:18  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Forside?? det holder bare ikke
så skal i lave så man komme direkte ind på den rigtige side også
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  18:22:05  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nogen der kan oversatte hvad Mad skriver - er lost her


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

PCK
Forummedlem

Denmark
337 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  18:24:54  Vis profil  Bes�g PCK's hjemmeside  Send PCK en ICQ besked  Klik for at se PCK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha

Nogen der kan oversatte hvad Mad skriver - er lost her



hehe opgiv det, har aldrig fattet hvad han skriver



/PCK
Software is like sex - sometimes you just have to pay for it....
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  18:58:32  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja Forside
hvor man skal klikke på et billede eller lign for at komme til den rigtige side
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  19:07:39  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
http://www.clan35.dk/new35 er det denne du mener eller hvad ....


Tror han er på Stoffer ..

Madweeser har du nu været i sukkerdåsen igen ?

G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  19:14:14  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Må jeg lige høre:

Hvorfor tror du det her link er lavet?:

http://www.clan35.dk/new35/

(sæt kryds ved det rigtige svar)


A.) Så man kan se grunddesignet til den nye hp = baggrund?......._____

B.) Fordi vi skal have 2 hjemmesider?......................................._____

C.) For at teste medlemmernes intelligens?................................_____

D.) Fordi vi er ligeglad med hvad andre mener om fremtidens hp?.. _____

E.) Ingen grund, det er bare tidsfordriv?...................................._____




Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  19:38:19  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
well ud fra puffs post troede jeg at http://www.clan35.dk/new35/ (det der vise ligenu) blev forsiden til den nye side!

Og ville jeg bare give mening ang. forsider..
G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  19:38:52  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad koster en helgardering ?

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  19:40:16  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Tomcat[Wa]

Hvad koster en helgardering ?



46,50
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 24 Oct 2004 :  19:58:57  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nice forside, så kunne de knapper der skal på jo passende være ammo fra en Para hvor knapperne sidder i ammostrimlen ( ved ikke hvad den hedder ) Så kan man trykke på en patron for at komme til den side man vil..

Nå??? .... i ved nok ikke hvad jeg mener alligevel, men jeg syntes alligevel ideen er god..


Rettet af - Danish.Bacon.DK @ 24 Oct 2004 19:59:35
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 25 Oct 2004 :  08:52:24  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
helt sikkert en cool forside!! Bacons ide lyder da meget skæg...

Keep up the good work folks!! Kan desværre ikke hjælpe jer

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 25 Oct 2004 :  15:15:35  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha

Må jeg lige høre:

Hvorfor tror du det her link er lavet?:

http://www.clan35.dk/new35/

(sæt kryds ved det rigtige svar)


A.) Så man kan se grunddesignet til den nye hp = baggrund?......._____

B.) Fordi vi skal have 2 hjemmesider?......................................._____

C.) For at teste medlemmernes intelligens?................................_____

D.) Fordi vi er ligeglad med hvad andre mener om fremtidens hp?.. _____

E.) Ingen grund, det er bare tidsfordriv?....................................__X__






hvad har jeg vundet ?

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 25 Oct 2004 :  17:17:03  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
En cykeltur til polen :-)
G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 25 Oct 2004 :  22:50:27  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
patroner fra en para? eller... patroner...

http://www.cs-aros.dk/turn.asp?p=st

og LOOOL G-man hahahahahaha nice

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!

Rettet af - SmokiE @ 25 Oct 2004 22:51:09
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 26 Oct 2004 :  01:24:00  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]SmokiE[Wa]

patroner fra en para? eller... patroner...

http://www.cs-aros.dk/turn.asp?p=st

og LOOOL G-man hahahahahaha nice



Kan godt se hvad du mener, men en anden type hvor det ser ud som om at ammo sidder i den strimmel som jeg ikke ved hvad hedder, dem du henviser til er sgu for kedelige..

G� til toppen af siden

SmokiE
Forummedlem

Denmark
868 Posts

Skrevet - 26 Oct 2004 :  19:58:51  Vis profil  Send SmokiE en ICQ besked  Klik for at se SmokiE's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er vel egentligt ligemeget. Det var ideen jeg mente... men fair nok.. jeg har heller ingen anelse om hvad det hedder når de sidder i sådn et bælte...

Windows 98 supports real multitasking.
It can boot and crash simultaneously!!
G� til toppen af siden

[+35]LRN[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
316 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  08:53:32  Vis profil  Klik for at se [+35]LRN[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det jeg godt kan lide ved den gamle side er at den virker hurtig, ikke for at sige at den nye ikke er... men den VIRKER langsom. læg mærke til at der er tryk på ordet VIRKER...
+jeg er ikke selv så meget til "rullemenu'er" og så "ruller" de øverste ned over de nederste, (håber det gav mening)

kan bedre lide link systemet, på den gamle hp. altså hvor links'ne sidder i venstre eller højre side...
G� til toppen af siden

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 14 Dec 2004 :  00:31:47  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
syntes du den gamle er hurtig ?
sider tit og bliver mindre irriterede på at menu'en bla. altid er 100 år om at kommer frem...

G� til toppen af siden

IceDizzy
Nyt forummedlem

1 Posts

Skrevet - 24 Apr 2005 :  10:51:43  Vis profil  Bes�g IceDizzy's hjemmeside  Svar med Quote
Congratulations!!
I've played on your dethmatchserver for a while and it is a nice balance in roundtime mapchange of different categories, good job.
I were curious abot the people behind both the great site and gameservers so i joined to check you out.
It seems like you having just a great time and so do i, so by using babbelfish i can manage at your forum.
Once a again thanks for doing a good job for us at +35 years old, looking forward to meet you all in gaming.

/Ice
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 24 Apr 2005 :  13:38:13  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
Nice, didnt know babblefish translates danish

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000