Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Udvikling af ny hjemmeside
 Generelt
 Forlag til TEAM siderne
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]C.O.W
[+35]Council Of War

6000158 indl�g

Skrevet - 19 Feb 2005 :  14:59:53  Vis profil  Bes�g [+35]C.O.W's hjemmeside  Svar med Quote
Her kan man komme med forslag, ønsker og behov om hvad teamsiderne skal indeholde. Funktionalitet er selve "keyword". Samtidig holdning om hvor vidt en teamside skal være en del af www.clan35.dk - udseende, placering og hvad der ellers kunne være relevant.



[+35]Council Of War

[+35]Siehoff
[+35] Soldier

Denmark
929 Posts

Skrevet - 19 Feb 2005 :  15:18:24  Vis profil  Bes�g [+35]Siehoff's hjemmeside  Klik for at se [+35]Siehoff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Selvfølgelig skal Team-siden være en del af www.clan35.dk
det er jo det vi er, nemlig [+35]'ere



Remember to SMILE everyday

Rettet af - [+35]Siehoff @ 19 Feb 2005 15:19:07
G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 19 Feb 2005 :  15:31:06  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Mener også at team sider skal være en del af den nye HP.

Hvis man kunne lave en kalender for hvert hold, så holdene kunne skrive kampe ind og folk så kunne melde til eller fra til kampe, ville det være fedt ..

Og Gotcha .. det ser fedt ud det du har lavet med BlackAdder baggrunden

G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 19 Feb 2005 :  15:48:17  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote

Ting som vi har haft (og har) stor nytte af på flytown.dk :


1) Kalenderen til at skrive præcist hvad der sker den og den dag.

2) Muligheden for at uploade demoer (et krav i feks. SLAP-liga)

3) Oversigt og ajourføring over spillede kampe, (ss, kommentare fra med og modspillere og kamprapport). Se feks : http://www.flytown.dk/cms/fusion_pages/index.php?page_id=2 Herunder også mulighed for hold udefra for at udfordre.

4) Profiler af de enkelte spillere, med alt det der "hvad kan du bedst lide og hvilken maskine har du gejl" (ved jeg godt vi allerede har, men det ville være smart hvis der var linket lige fra teamforum).

Skriver mere hvis jeg kommer på det



Igen: NUUUUUUI det er flot Jörg! Ren eyecandy


Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 19 Feb 2005 :  15:55:07  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Jeg mener at teamsiderne skal indeholde en medlems-sektion, en wars-sektion hvor man kan se resultater mm og evt. en lille download-sektion, til de nyeste hltv demoer og lignende (ved ikke om det kommer til at kræve for meget af serveren)

En achievements-sektion ville heller ikke være helt tosset :D

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 19 Feb 2005 :  15:56:56  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Hmm der kom ull mig lige i forkøbet...mage til nævenyttig person skal man lede længe efter

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 19 Feb 2005 :  17:58:04  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
HA!

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 24 Feb 2005 :  11:24:21  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg går ud fra, at de nuværende forum sektioner overflyttes til de respektive sider. De er alligevel lukkede fora, så der er ingen grund til at lade dem fylde op.

Hertil mener jeg, at det kunne være fedt med et tilmeldingsskema a la Clanbases. Det kunne være en kalender. Når man trykker på den pågældende spildato popper der kampinfo og tilmeldingskema op. Her kan man så krydse sig til eller fra....


"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 24 Feb 2005 :  12:33:01  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja ret lækkert hvis de enkelte holdsider kunne indeholde disse ting

Men vigtigt at nogle af tingene kan samles
(aktiviteter, hltv, screenshots, bedrifter) så andre kan se dem andet steds

jeg synes dog det er fint de vedligholdes/uploades på holdenes egne sider

Profiler skal kun vedligeholdes et sted men på holdlisten kan der sagtens refereres over til spillerens egen profil som i det nuværende "Kun for medlemmer"

G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 15 Mar 2005 :  13:14:15  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]C.O.W

Her kan man komme med forslag, ønsker og behov om hvad teamsiderne skal indeholde. Funktionalitet er selve "keyword". Samtidig holdning om hvor vidt en teamside skal være en del af www.clan35.dk - udseende, placering og hvad der ellers kunne være relevant.




Holdsiderne skal i mine øjne være en integreret del af 35. Holdsiderne må gerne være linket til forsiden af www.clan35.dk.

Holdsiderne bør i udgangspunktet være delvist tilgængelige for alle. Hermed menes at en gæst skal kunne trykke på links til de pågældende holdsider og se følgende:
  • Forside med navne på medlemmer af hold
  • Resultater holdene har opnået
  • Skal have en knap hvorpå holdet skal kunne udfordres


Kan den knap eventuelt laves som Aros applikationen? Det kunne være genialt, for så ville meget foregå fuldautomatisk.....!!!!!

De ting der skal være tilgængelige kan jo være på forsiden at teamsiderne. Da en gæst ifølde centraldatabasen ikke er en del af teamet skal ersten være låst/usynligt for pågældende.

Så er der en del der KUN skal være synligt for medlemmer af teamet. Det kan være indhold som angivet ovenfor. Da et holdmedlem i følge centraldatabasen har adgang til disse sider vil vedkommende automatisk få vist alle muligheder.

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament

Rettet af - [+35]Beathoven @ 15 Mar 2005 13:23:40
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 05 Jun 2005 :  14:44:18  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
En holdside men samtidig en integreret del af www.clan35.dk.
En mulighed for at holdene kan lave deres eget design (grafik, fonte, farver)
Skal indeholde
Nyheder, resultater, fremtidige kampe, kalender med fuldt program, udfordringsfunktionalitet, downloads, billeder, mIrc

Her er ihvertfald en mulighed

Linket på www.clan35.dk under Wars- Vore teams laves om så udseendet bliver noget i stil med denne
http://www.clan35.dk/c35closed/teamsider/default.htm
Når du så klikker på det enkelte hold får du mulighed for at se den af holdet indlagte "TeamInfo" og en "lille medlemsliste" (jaja jeg ved godt at det er skidt med mailadresserne - de kan fjernes )

Derudover er der adgang via (X-menuen = vandret) til Nyheder, kalender , achievements, challenge, medlemsoversigt og kampe

Lidt gråt og kedeligt men dog alligevel "den af holdet indlagte information integreret på www.clan35.dk

"Jamen hvor indlægger vi som hold de informationer" - Rolig nu - det kommer vi til.

Først vil jeg præsentere den ovenstående selvsamme information i en anden indpakning.
Når man som ny teamleader første gang etablerer sit hold i "Kun for medlemmer" har man automatisk oprettet sit holds hjemmside

Team Phoenix har tilfældigvis id nr 17 og vor hjemmeside er derfor
http://www.clan35.dk/c35closed/teamsider/defaultteam.asp?sys_id=17

"Sikke dog en åndssvag grafik og navnet til hjemmesiden er der da ingen der kan finde ud af "

Rolig nu - det kommer vi til!

Læg først lige mærke til snittet i denne hjemmeside
X-menuen er den samme
"Præsentations-blokken" er den samme

der er kommet en Y-menu som kan udbygges med funktionalitet som ikke kommer med i den integrerede del.


Foreløbig har jeg lagt noget funktionalitet ned i
- Forum
- Irc
- News
- Achievements
- Challenge
- Members
- kampe

"Jamen hvordan kan vi som hold få indflydelse på vores egen hjemmeside"

Rolig - nu det kommer her :

"Kun for medlemmer" er det sted hvor inddata skal registreres.
Under "Teams" har holdlederen hidtil kunnet tilføje og fjerne medlemmer mm.

Nu er det også muligt via "Adm"-knappen at indlægge oplysninger til holdets hjemmeside (dette kan laves så det bliver alle holdets medlemmer der får denne mulighed)

Her kan man bl.a. redigere Intro-teksten for holdet.


Der kan indlægges de oplysninger om grafik, farver og fonte der skal til for at individualisere teamets egen side
Den "Åndssvage baggrund med fuglen" kan det enkelte hold selv designe og indlægge URL-adressen til så den derefter fremstår som baggrund



Desuden kan info om spillede kampe redigeres




Der er desuden en ide om at bygge funktionalitet på selve kamp-info så holdets medlemmer kan melde til og fra de enkelte kampe og/eller melde sig til for uger eller perioder af gangen.

Den temmelig lange URL-adresse ind til holdet kan senere udskiftes til en mere sigende såsom
www.clan35.dk/team-phoenix
med hjælp fra en web-administrator - men der er blot ingen grund til at vente på dette - man kan gå i gang med at designe sin webside såsnart man har oprettet sit hold

Nå det var vel hvad man foreløbig kunne hælde i det her af info.

Jeg har ikke villet lave mere på det førend jeg har nogle tilbagemeldinger om at holdene rent faktisk ville bruge det.

Håber I vil kigge på det med friske øjne og at I kan se mulighederne i det.

Vær også opmærksom på at når engang vi har "det nye clan35.dk" så vil dette her naturligvis vige for det nye design.


G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 04 Jul 2005 :  17:45:44  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Fantastisk - nul kommentarer på en måned
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 04 Jul 2005 :  17:51:18  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
har føst set det nu men det ser godt ud der Terabyte

Tak skal du har
G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  11:36:21  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har osse luret lidt rundt og det ser squ da godt ud..

Så hvad venter vi på..??..



www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]Sheep
[+35] Soldier

Denmark
3305 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  11:52:50  Vis profil  Bes�g [+35]Sheep's hjemmeside  Svar med Quote
Det ser RIGTIGT godt ud!
quote:
Jeg har ikke villet lave mere på det førend jeg har nogle tilbagemeldinger om at holdene rent faktisk ville bruge det.
Jeg tror godt at Phoenix vil være med!

G� til toppen af siden

[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW

Denmark
2843 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  12:01:02  Vis profil  Bes�g [+35]DiNO's hjemmeside  Svar med Quote
Det Graa Guld er også klar. Om ikke andet som benhårde testere..!!

Er der ugler i mosen er vi ekspert i at finde dem...


www.clan35.dk

DiNO
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  12:16:09  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg tror ikke VanGuard går med på denne test, da det ville være at bombe vores side tilbage til stenalderen
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  15:43:46  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vikarene er selvfølgelig med

G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  19:47:10  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]DiNO

Det Graa Guld er også klar. Om ikke andet som benhårde testere..!!

Er der ugler i mosen er vi ekspert i at finde dem...



Så er sagen jo klar
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  20:23:21  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]MaDwEeSeR[Wa]

Jeg tror ikke VanGuard går med på denne test, da det ville være at bombe vores side tilbage til stenalderen


Havde jeg heller ikke regnet med, men dette er jo også kun første udkast - betragt det som version beta 0.1 eller sådan.

Da jeg lavede det var det netop for at "Håber I vil kigge på det med friske øjne og at I kan se mulighederne i det." og netop for at Vanguard kunne bevare sit tilhørsforhold til caln35.

Netop Vanguards sider på flytown.dk viser med stor tydelighed hvor svært det er at få en homepage til at fungere så der rent faktisk er nogle der vil bruge den og kommunikere via den.

En shoutbox/gæstebog/tagwall hvor ca. 95% af teksten kommer fra 5-6 mand som fortrinsvis er en snæver kreds såsom et hold ses meget ofte (har selv prøvet at lave nogle stykker som bare ikke var til at stampe igang for andre end lige de nærmeste)

Såfremt vi kan skaffe vanguard den funktionalitet som I har nu og samtidig lade jer være en del af clan35.dk-så tror jeg mulighederne er store for at lave teamsider.

Hvis jeres og andres egen teamside aldrig vil blive sluppet fordi "vi vil selv være herre over hvad der skal vise af funktionalitet" - så tror jeg ikke det kan svare sig at lave nogen fælles indgangsvinkel til teamsiderne.

Jeg vil gerne lave dette fordi jeg tror på det fælles bedste og at clan35.dk er stedet det skal ske.
Jeg tror på at de gamle +35-idealer forsvinder i takt med subclanernes (holdenes) opståen
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  20:45:45  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte

Hvis jeres og andres egen teamside aldrig vil blive sluppet fordi "vi vil selv være herre over hvad der skal vise af funktionalitet" - så tror jeg ikke det kan svare sig at lave nogen fælles indgangsvinkel til teamsiderne.

Jeg vil gerne lave dette fordi jeg tror på det fælles bedste og at clan35.dk er stedet det skal ske.
Jeg tror på at de gamle +35-idealer forsvinder i takt med subclanernes (holdenes) opståen




Se, her bruger du det ord som skal være fremtiden "igen": FÆLLES - Hvis målet ikke skal væres et fælles mål i fællesskab, så kan jeg ikke se et fælles grundlag for alle "subklanerne" i 35 og jeg kan kun give dig ret i konsekvensen som du omtaler i din afslutende sætning:
quote:
Jeg tror på at de gamle +35-idealer forsvinder i takt med subclanernes (holdenes) opståen


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  22:21:33  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]MaDwEeSeR[Wa]

Jeg tror ikke VanGuard går med på denne test, da det ville være at bombe vores side tilbage til stenalderen


Havde jeg heller ikke regnet med, men dette er jo også kun første udkast - betragt det som version beta 0.1 eller sådan.

Da jeg lavede det var det netop for at "Håber I vil kigge på det med friske øjne og at I kan se mulighederne i det." og netop for at Vanguard kunne bevare sit tilhørsforhold til caln35.

Netop Vanguards sider på flytown.dk viser med stor tydelighed hvor svært det er at få en homepage til at fungere så der rent faktisk er nogle der vil bruge den og kommunikere via den.

En shoutbox/gæstebog/tagwall hvor ca. 95% af teksten kommer fra 5-6 mand som fortrinsvis er en snæver kreds såsom et hold ses meget ofte (har selv prøvet at lave nogle stykker som bare ikke var til at stampe igang for andre end lige de nærmeste)

Såfremt vi kan skaffe vanguard den funktionalitet som I har nu og samtidig lade jer være en del af clan35.dk-så tror jeg mulighederne er store for at lave teamsider.

Hvis jeres og andres egen teamside aldrig vil blive sluppet fordi "vi vil selv være herre over hvad der skal vise af funktionalitet" - så tror jeg ikke det kan svare sig at lave nogen fælles indgangsvinkel til teamsiderne.

Jeg vil gerne lave dette fordi jeg tror på det fælles bedste og at clan35.dk er stedet det skal ske.
Jeg tror på at de gamle +35-idealer forsvinder i takt med subclanernes (holdenes) opståen




Hov Hov nu skal det ikke tolkes som om vi ikke vil have vores team side på clan35.dk

Bare så alle er klar over det! :)
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  22:50:28  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det ser faktisk rigtig godt ud Christian. Umiddelbart kan jeg ikke bidrage med ekstraelementer, da jeg mener, at du har det meste med. Konstruktiv kritik vil nok primært kunne samle sig om funktionaliteten, men så skal jeg have admin og prøve at møve rundt...

Kunsten er, at kombinere holdenes "selvstændighed" med sammenholdet i klanen. Det er en balancegang som den seneste debat med al ønskelig tydelighed understreger. Derfor bør al kommunikation i udgangspunktet være på klanniveau.

TW, forumindlæg, IRC bør ligge på klanniveau

Det betyder dog ikke, at der ikke kan være genvejstaster på holdsiderne, der kan sende dig ind på klanens side.

Men ellers lækkert at se udviklingen.

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 05 Jul 2005 :  23:52:47  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]MaDwEeSeR[Wa]

Hov Hov nu skal det ikke tolkes som om vi ikke vil have vores team side på clan35.dk

Bare så alle er klar over det! :)


Beklager Weeser - var heller ikke det jeg mente - kan godt se at det kom til at se sådan ud

Jeg mener at Vanguard tydeligt har signaleret at de ønsker at indgå i clan35.dk når og hvis der kommer noget funktionalitet der kan afløse det I har i forvejen.

Det var ment som en generel betragtning
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000