Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 bay_dk
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 indl�g

Skrevet - 04 Nov 2004 :  17:38:54  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg er faldet over en lille knægt på serverne, som jeg syntes er skide sød/underholdende.

Han er efter egen påstand en 9 årig knægt, med "høre-mikrofoner", og sjællandsk accent, som ikke kan forstå hvordan jeg kan "bo" på serveren. Nogle skælder ham ud, for at snakke for meget, men jeg syntes nu der er noget kært over ham.

Er han barn til en af jer voksne?

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 04 Nov 2004 :  17:43:39  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Han er nok den eneste som jeg ikke har flyttet tilbage efter 1 grimt winnerjoin..

Han kom nemlig med sætningen " Jamen jeg ville bare gerne være på hold med dig "

Ps. er fuldstændig overbevist om at han er Lilleper ikke krummes søn , men filmpersonen Lilleper!
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 04 Nov 2004 :  17:45:35  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
jamen jeg kan kun være enig. han er ligefrem underholdende og opfører sig pænere end mange voksne

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]Wullum
[+35] Soldier

Denmark
154 Posts

Skrevet - 04 Nov 2004 :  22:02:53  Vis profil  Send [+35]Wullum en ICQ besked  Svar med Quote
Han er kannon sjov, og det er rigtig han snakker som lilleper
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 04 Nov 2004 :  22:29:56  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
[i]Oprindeligt skrevet af [+35]MaDwEeSeR[Wa]

Ps. er fuldstændig overbevist om at han er Lilleper ikke krummes søn , men filmpersonen Lilleper!

Krumme kan ikke lave børn, han får kun gøgeunger... UPS... hej LillePer ....

G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 04 Nov 2004 :  23:14:11  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
han er så sjov at høre på, kan slet ikke tage det, er flad af grin.

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Hoffa
Former Member of COW

Denmark
703 Posts

Skrevet - 05 Nov 2004 :  06:58:56  Vis profil  Klik for at se Hoffa's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
DAMPBARN!

Lidt ligesom at være på vt med Daffy, utroligt meget lort der skal lukkes ud, når der er andre der skal høre på det.

http://www.sjovhilsen.dk/spoeg_og_skaemt-c-52.html
G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 05 Nov 2004 :  15:52:04  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside  Svar med Quote
Det er første gang jeg har skrevet i dette ROS - fede spil / gode teammates forum, men nu måtte jeg ud med det.

Jeg har lige været inde og spille med Bay_DK, og det endte med at jeg blev nød til at forlade serveren efter en længere grineflip, da BAY_DK (udtales IKKE på engelsk, som han høfligt forklarede mig inde på serveren). men da han efter at være blevet udsat for et uheldigt TK, brugte næsten hele den efterfølgende runde på at forklare at det ikke gjorde noget og at det var den slags der sker, var jeg solgt.
Også fordi da han selv, døde som sidste lide senere begyndte at opfordre alle andre ct'ere til at sige "synd, kom igen" - som han selv altid gør det - måtte jeg overgive mig til et større grineflip.

Han er for sjov at spille på hold med

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

Spitfire
Forummedlem

Denmark
137 Posts

Skrevet - 22 Nov 2004 :  22:17:41  Vis profil  Bes�g Spitfire's hjemmeside  Klik for at se Spitfire's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Han er sku' en fin dreng! :D Husk at udtale hans navn [Baj_Dk] ellers kan I godt regne med en mindre sviner! :D :D Hehe

Ros til dig Bay_dk!

G� til toppen af siden

phinoX
Friend of [+35]

Denmark
257 Posts

Skrevet - 24 Nov 2004 :  14:08:05  Vis profil  Bes�g phinoX's hjemmeside  Klik for at se phinoX's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Skal vi ikke tage ham med i clan35 eller gi ham i det mindste fri adgang til vores server, er der for mange på må en af os lade pladsen for ham......han er gud
G� til toppen af siden

Spitfire
Forummedlem

Denmark
137 Posts

Skrevet - 05 Dec 2004 :  20:26:46  Vis profil  Bes�g Spitfire's hjemmeside  Klik for at se Spitfire's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Haha! :D Har lige spillet med både ham og Zweck! :D F*** de begyndte at snakke sammen HELE tiden! :) Det var vildt! Totalt grinern at høre på! :)

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 05 Dec 2004 :  22:48:45  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Ja, jeg må også indrømme, at jeg synes han er en kær dreng at spille med, som er så sød at høre på at man ikke kan andet end at blive i godt humør - Tvivler desværre stærkt på, at han læser herinde :D

Men en sød dreng, som vi burde give en lille officiel "tak for den du er" så han kan se at det bærer frugt at være mod andre som du vil have de skal være mod dig selv.

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 05 Dec 2004 :  22:58:55  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Enig mus helt enig :D

Man kan ikke andet end falde ned at stolen af grin :D
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  08:01:08  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tja.
Så længe MUTE knappen virker så er jeg ligeglad.
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  12:53:03  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Når nu alt det pæne er sagt om den lille knægt, vil jeg da lige smide lidt malurt i bægeret..

Forleden dag da han sagde farvel og ville logge at, kunne han ikke lade være med at lave TD/TK i spawn så han selv dødede .. ja faktisk troede jeg at jeg bannede ham i 48 timer men jeg kom sgu til at skrive bay.dk og ikke bay_dk, så han slap for denne gang. Han kan være nok så sød og kær, men næste gang staver jeg hans navn rigtigt og så får han 7-14 dage i brummen..

G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  13:27:30  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye

Tja.

Sådan har jeg det også med ham, har også set ham lave bevidst td/tk, så godt mute virker.

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

phinoX
Friend of [+35]

Denmark
257 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  13:29:53  Vis profil  Bes�g phinoX's hjemmeside  Klik for at se phinoX's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu når han selv dør sker der vel ikke noget med dig ? Eller ?

Og typisk .....endelig et lyspunkt i tilværelsen, og så skal han bannes, og så i 48 timer, det er sku for vildt
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  13:54:24  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye

Tja.

Sådan har jeg det også med ham, har også set ham lave bevidst td/tk, så godt mute virker.

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

phinoX
Friend of [+35]

Denmark
257 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  14:50:34  Vis profil  Bes�g phinoX's hjemmeside  Klik for at se phinoX's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Oprindeligt skrevet af [+35]caltex

Bacon
Nu skal vi ikke banne/kicke mere, nu skal vi mute
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  18:18:14  Vis profil  Svar med Quote
Der er da ingen tvivl om at han i nogen personers oerer lyder soed og kaer.

MEN! Der er nogen der synes at det er godt at have en mute knap..
Jeg har desuden observeret ham begaa tdi spawn gentagne gange - flere gange paa en dag, og jeg kickede ham uden varsel de foerste par gange.. Ellers den dag hvor ham og Zweck snakkede sammen, kickede jeg ham ogsaa.. For der gik han ogsaa over stregen med TD og TK.. Bare min mening: Han har ikke gjort sig fortjent til fri adgang til serverne..
G� til toppen af siden

[+35]Weasel
[+35] Soldier

174 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  19:13:56  Vis profil  Send [+35]Weasel en ICQ besked  Klik for at se [+35]Weasel's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kender ikke BAY_DK som cs-spiller/speed-snakker, og det er også ligemeget i forbindelse med det jeg vil pointere.

PAS PÅ med at rose mund-delerium!
OGSÅ selv om det er en tilsyneladende meget ung spiller - de snakker sammen og blære sig i den alder, og vupti er serverne fyldt med hans kammerater

At have brug for hjælp, er som at have brug for en faldskærm...
Hvis den ikke er der første gang behovet opstår, er sansynligheden for at det sker igen meget begrænset!

G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  19:17:20  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hva DaneWeasel ..... bliver du bange når der fyldt med rollinger hehe?;-) .... og ja.. han burde sku ha´ noget gaffatape for kajen en gang i mellem :D

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D

Rettet af - MaDLaGGeR @ 06 Dec 2004 19:30:22
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  22:11:31  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Jeg vil også gerne trække mit indlæg i land, da jeg i dag blev nød til at kicke ham for gentagne gange at TD'e og samtidig at svine sine m8's til.
Det virker lidt som en dreng med 2 personligheder - Det må liiige være noget for Ull :D

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

phinoX
Friend of [+35]

Denmark
257 Posts

Skrevet - 06 Dec 2004 :  23:34:51  Vis profil  Bes�g phinoX's hjemmeside  Klik for at se phinoX's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
[yellow]kick/ban ham som i har lyst. Bare ødelæg alt det sjove. En dreng på 9 år ham kan i ordne hva. først skamroser i ham, og så trækker i sku i land fordi andre gør det, Puuuhadada :D

Sjaw er knomen sku da. [yellow]
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 07 Dec 2004 :  07:35:26  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]phinoX

[yellow]kick/ban ham som i har lyst. Bare ødelæg alt det sjove. En dreng på 9 år ham kan i ordne hva. først skamroser i ham, og så trækker i sku i land fordi andre gør det, Puuuhadada :D

Sjaw er knomen sku da. [yellow]

Har bestemt IKKE rost ham paa noget tidspunkt. Tværtimod

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

phinoX
Friend of [+35]

Denmark
257 Posts

Skrevet - 07 Dec 2004 :  11:40:10  Vis profil  Bes�g phinoX's hjemmeside  Klik for at se phinoX's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
TheEye......har jeg jo heller ikke sagt DU gør, vi kan jo godt læse hvad din holdning er
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 07 Dec 2004 :  19:22:40  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Tjaeh, jeg har nu aldrig set ham TD. Eller jo 2 gange, og der var han bedre end gennemsnittet til at undskylde. Men jeg er jo heller ikke på 100%, han er bare en der hver gang, får mit humør til at stige.

BTW, så er der også en bay.dk, jeg har hvertfald set dem begge på, på samme tid.
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 08 Dec 2004 :  00:44:29  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt ok phinoX din gamle pron dreng

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 08 Dec 2004 :  13:26:12  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Mikey[Wa]

Jeg vil også gerne trække mit indlæg i land, da jeg i dag blev nød til at kicke ham for gentagne gange at TD'e og samtidig at svine sine m8's til.
Det virker lidt som en dreng med 2 personligheder - Det må liiige være noget for Ull :D

Lige noget for ull....hahaha lyder skummelt

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

[+35]LRN[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
316 Posts

Skrevet - 23 Dec 2004 :  13:23:28  Vis profil  Klik for at se [+35]LRN[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja har skrevet min mening under klager godt nok men jeg synes lige jeg også ville få et post ved at skrive det her......

Bay_dk er en "ældre" herre som har en søn der nu hedder bay_junior som lige er kommet med i en af de yngre klaner som spiller på +35's servere..... Triadz tror jeg den hedder....

bay_dk(faderen) synes jeg er en helt kanon fyr, som altid overholder reglerne og altid er med til at give en god stemning på serveren..

bay_junior (sønnen) derimod kan jeg ikke så godt lide, da han er rimelig god tiil at lave TD og så snakker han "for" meget, hvilket kan være meget sødt i starten, men senere bliver en plage....
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 25 Dec 2004 :  20:03:17  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt enig med LRN =)

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000