Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 Musik forum
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 indl�g

Skrevet - 11 Nov 2004 :  14:13:50  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har tænkt på, hvorfor vi ikke laver et musik forum, hvor vi kan fortælle om musik & koncerter?

Bare et forslag.

Mvh.

Stratos

Nu også på X box live: DiabloDiegoDK

[+35]sQndagsgarn[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
163 Posts

Skrevet - 11 Nov 2004 :  15:59:22  Vis profil  Bes�g [+35]sQndagsgarn[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
den er jeg med på...

---Vanguard---
Winner of [+35] Invitational's 1. torunament
G� til toppen af siden

[+35]Dexter[Wa]
[+35] Soldier

478 Posts

Skrevet - 13 Nov 2004 :  17:19:36  Vis profil  Klik for at se [+35]Dexter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
YEAHHH!!! Totaaal godt forslag! Den er jeg med på! Musik er jo noget af det fedeste overhoved.....og cs er da osse helt godt....hehe
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 14 Nov 2004 :  10:08:38  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så ingen misser næsten gang Metallica ell Megadeath kommer forbi

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 14 Nov 2004 :  10:09:08  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Bare det ikke er i Parken.
DER SUTTER LYDEN MAX.

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

Spitfire
Forummedlem

Denmark
137 Posts

Skrevet - 20 Nov 2004 :  13:14:33  Vis profil  Bes�g Spitfire's hjemmeside  Klik for at se Spitfire's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
:D Alt sutter i Parken, og JO, også deres "fodboldhold" :D :) Uden tvivl!

G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 20 Nov 2004 :  21:41:07  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
hvad med et event forum, så det ikke kun er music ? med f.eks stand-up teater etc.

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 20 Nov 2004 :  22:23:54  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Alt sutter i parken.. Fck kan ikk moget. næe hold med brøndby..

Og ya Stemmer for et musik forrum. så vi kan skrive Div koncerter på.. ved jeg nok mest vil skrive om techno/trance :D

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 21 Nov 2004 :  06:36:34  Vis profil  Svar med Quote
Ja det vil være dejligt!
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 30 Nov 2004 :  10:47:32  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TheEye

Neeeej det tror jeg heller ikke at du skal regne med at jeg har tænkt mig øje.
Man er vel en gammel fan af både Metallica og Megadeth(læg lige mærke til at de staves megadEth), men selv gamle guder som disse har jo DERES guder.
Metallica havde jo et band som var den evige inspirations kilde for dem, og det var det band som (pudsigt nok høhø) er mit favorit band. Nemlig Diamond head.
Det var dem som oprindeligt lavede numrer som "Am I evil", "Blitzkrieg" og "helpless".
Der er også bands som The misfits hvor Glenn Danzig var forsanger og James Heatfield (forsanger i metallica), en periode var med på spade(). De rykkede sq indtil Danzig gik videre og formede sit eget band.
Misfits fortsatta men lavede noget værre crap, hvor Glenn drengeng spillede guddommeligt hillbilly-rocabilly-syre-metal so mfor alvor sparker.

Jeg synes at det er en FANTASTISK ide at lave et forum hvor vi snakker
musik. Det er da een ting jeg kan finde ud af at snakke om.

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 01 Dec 2004 :  19:12:05  Vis profil  Svar med Quote
Jeg giver dig helt ret Local.. Jeg vil enormt gerne have saadan et forum..!
Jeg er ogsaa musiker i min fritid, og jeg elsker det meste musik der er fremstillet paa den her klode!
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  15:19:48  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jah. så længe vi ikke skal snakke free jazz puhhhh!

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

[+35]China[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
170 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  17:19:29  Vis profil  Svar med Quote
lyder som en fed ide, elsker musik. så kunne man skrive nogle gode hjemmesider hvor man kan hente sange fra

1f u c4n r34d th1s u r34lly
n33d t0 g37 l41d
G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 02 Dec 2004 :  17:50:38  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside  Svar med Quote
Nu vi snakker om Megadeth, er der så ikke andre der skal så over og se Dave Mustaine & co, når de gæster Kbh, nærmere betegnet Vega, den 13.02.05

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners

Rettet af - LivTraSer @ 02 Dec 2004 17:51:08
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 09 Dec 2004 :  22:45:26  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
WOW Det havde jeg ikke hørt noget om. Jooooo det kan da godt være at man var frisk

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

YenneK
Forummedlem

Denmark
698 Posts

Skrevet - 10 Dec 2004 :  10:40:00  Vis profil  Bes�g YenneK's hjemmeside  Klik for at se YenneK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
sejt.. det lyder sq som en fee idé ...

SÅDAN FRANKNESS..!! BIF er og bliver HOLDET!

Jeg er faret Vild ?!
G� til toppen af siden

[+35]Princ^E[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
197 Posts

Skrevet - 10 Dec 2004 :  10:43:01  Vis profil  Send [+35]Princ^E[Wa] en AOL besked  Send [+35]Princ^E[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Princ^E[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
BIF TSK TSK

PiKnØBs :D
G� til toppen af siden

PollyTheSliver
Nyt forummedlem

Denmark
3 Posts

Skrevet - 10 Dec 2004 :  10:48:50  Vis profil  Bes�g PollyTheSliver's hjemmeside  Klik for at se PollyTheSliver's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vil da være rart :O

G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 13 Dec 2004 :  11:56:58  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er det en mehgadeth koncert eller hva?

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 28 Dec 2004 :  17:43:16  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote

Musik/event forum ville være en smadder fin ide. SÆT IGANG

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

LivTraSer
Friend of [+35]

Denmark
408 Posts

Skrevet - 29 Dec 2004 :  16:27:04  Vis profil  Bes�g LivTraSer's hjemmeside  Svar med Quote
Så har jeg fået billetterne(Itsari skal også derover) til Megadeth (Vega), og billet til Judas priest koncerten i Valby Hallen d. 23.02, jeg glæder mig til at se disse heavy legender Live.

Peace sells, but who is buying ???
#Maxwhiners
G� til toppen af siden

[+35]Caltex
[+35] Soldier

Denmark
1014 Posts

Skrevet - 29 Dec 2004 :  18:04:33  Vis profil  Bes�g [+35]Caltex's hjemmeside  Send [+35]Caltex en ICQ besked  Klik for at se [+35]Caltex's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [-Y.a.O-]TheEye

Er det ikke et larm forum i vil have, for Metallica ell Megadeath er da ikke musik.

U won't believe what I believe when I'm alone
G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 29 Dec 2004 :  18:32:26  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
Symphony of destruction har jeg godt nok drukket mange pils til i min jegerenfandenskarlderkørermotorcykelogfestehelenatten tid
Damn det var tider

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 16 Jan 2005 :  18:44:25  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
yeah vi skal ind og se Judas priest i Valbyhallen skal vi. Og vi skal have læderjakker og kasketter på, og drikke guldøller og vi skal se Rob the snop på HARLEY skal ve, men vi pejer fingre mod scenen når de spiller HELLBENT FOR LEATHER YEAAAAH!!!

Og så skal vi se MARDUK og MORBID ANGEL på The rock skal vi WEEHEEEEE!!!

www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 22 Feb 2005 :  12:18:04  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nemlig spitfire.. Du siger sku noget.. Hehe Yennek , spitty og frank! Hvor bor i? Ku i samle 2 fra Herfølge op på vejen?

Rettet af - Unlocked @ 22 Feb 2005 12:21:40
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000