Forfatter |
Emne |
|
Laphroaig
Ficticious [+35] Wishtobe
55 indl�g |
Skrevet - 22 Feb 2005 : 15:07:32
|
Nu er det snart lang tid siden, at jeg har været herinde sidst. Jeg søger nok snart ind men inden ville jeg lige give mine forslag til hvordan klanen kan blive mindre støvet og mere fed. I mangler en masse fede forummer...
1. Cheats og scripts forum 2. Fedeste TK 3. Hvilke servere er du bannet fra og hvorfor 4. Britney Spears 5. Fede bandeord 6. Klamme nick (måske jeg vil skifte) 7. Største brandert (Jeg har næsten lige været til halbal - WOW) 8. Fede badesteder (Lækre babes) 9. Åndsvage [+35] admins (Evt. lukket for +35?) 10. Den største hulemand (Kommer Jumpman stadigvæk herinde?) 11. Lækre sprays af nøgne Q
Jeg håber, at I kan finde plads til dem, for der er virkelig brug for dem for at peppe stedet lidt op. Jeg tror også godt selv i kan se det, hvis i kan kigge ud over jeres eget gangstativ ("Koner" tsk tsk - hvorfor ikke scoringer).
Jeg har virkelig forandret mig siden sidst, så I må gerne tage det lidt seriøst
|
MØZ MØZ JYDETAMP |
Rettet af - Laphroaig @ 22 Feb 2005 15:09:07
|
|
[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
463 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2005 : 15:19:15
|
Velkommen tilbage Laphroaig, lang tid siden ! De forums du gerne vil have oprettet, tror jeg næppe kommer op, pånær måske Fede Badesteder (Gylletanken, Den lokale brune skovsø osv.)
Hulemanden har stadig sin vante gang herinde, hvor han hopper lidt rundt på må og få, måske slipper han snart "tosse klanen" og hopper ind til os ?
Lige på falderebet, hvor er din far WC´et henne ? Også lang tid siden vi har hørt noget fra ham !
|
|
|
|
Laphroaig
55 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2005 : 15:29:54
|
Ved jeg sq da ikke . Men er det ikke et eller andet med, at han kan søge ind, og så kommer jeg automatisk med - FED regel. Det er måske det eneste rigtigt fede ved www.klam35.dk .
Jow og så deres servere self..... men i kunne godt trænge til noget rigtige admins |
MØZ MØZ JYDETAMP |
Rettet af - Laphroaig @ 22 Feb 2005 15:30:51 |
|
|
[+35]Beathoven
[+35] Soldier
Denmark
3427 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2005 : 19:59:51
|
Altid rart at vide, at vi tiltrækker inspirerede gæster... ! |
"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag" - Beathoven aka Den Sorte Spejder -
--- 6GotBeat --- Winner of [+35] 3on3 tournament |
|
|
.kolik
Friend of [+35]
Denmark
1535 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2005 : 20:30:25
|
|
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 22 Feb 2005 : 21:26:18
|
Bare skrub af - troede du havde fattet det sidste gang - narrøv |
|
|
[+35]Caltex
[+35] Soldier
Denmark
1014 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 06:14:32
|
Lige et medlem for os [+35klam]Laphroaig, jeg stemmer for optagelse. |
U won't believe what I believe when I'm alone |
|
|
Spitfire
Forummedlem
Denmark
137 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 12:42:15
|
Sker der for ham ? Har ikke helt forstået meningen i indlægget ? Altså, har vi generet ham på nogen måde eller ? |
|
Rettet af - Spitfire @ 23 Feb 2005 12:42:45 |
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 12:55:08
|
Jeg er pænt sikker på at forfatterens forældre med fordel kan studere følgende link: http://www.fox.com/nanny911/ |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
Laphroaig
55 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 13:12:01
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Caltex
Lige et medlem for os [+35klam]Laphroaig, jeg stemmer for optagelse.
Så kan jeg lave holde med Klamtex?!
quote: Bare skrub af - troede du havde fattet det sidste gang - narrøv
Øøøhh Tera sidste gang?! Det rabler vist for dig. Men er det ikke også noget med at [+35] er pænt oppe i årene?
quote: Jeg er pænt sikker på at forfatterens forældre med fordel kan studere følgende link: http://www.fox.com/nanny911/
Det rabler vist også for ulltot. Men det er vist også noget med, at jeres medlemmer med wa er et pænt stykke under 10 år?
Her kommer man og stiller seriøse forslag, og så bliver man spammet til ukendtlighed. Utroligt
|
MØZ MØZ JYDETAMP |
Rettet af - Laphroaig @ 23 Feb 2005 13:12:48 |
|
|
[+35]Dude
[+35] Soldier
Denmark
12426 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 13:16:49
|
Hint: Se tidligere indlæg af samme person og hans far WC'et.
Men ellers nogle fede forslag Laphroaig, synes dog lige du mangler et par stykker: - Fede steder at spawncampe - Steder hvor bomben kan kastes ud over kanten på maps.
Keep up the good work! |
Play 4 FUN Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe... |
|
|
[+35]Caltex
[+35] Soldier
Denmark
1014 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 14:10:34
|
Du må absolut være tvilling. |
U won't believe what I believe when I'm alone |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 19:32:45
|
Bare hold den lille lallede undermåler nede
Sidste gang var han ved at ødelægge hele serverens performance med hans forum-spammeri
Undgå derfor venligst at kommentere på nogetsomhelst den WhiskeySugende svumpukkel overhovedet kunne finde på at sige |
|
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 23 Feb 2005 : 23:47:36
|
Fatter heller ikke han ikke er blevet banned perm fra både servere og HP. Den knægt har jo mos i emhætten. Er der ikke noget der kan sende ham på græs. Han er jo ulidelig at høre på |
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
[+35]Mr.Mox
[+35] Soldier
Denmark
2137 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 10:19:06
|
Jeg er sikker på at et IP-ban vil løse en del problemer - bl.a. en helt del problemer vi slet ikke troede ville blive løst.... ;-) |
When they outlaw guns, only outlaws will have guns
|
|
|
[+35]6-PACK
[+35] Soldier
Denmark
2051 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 10:41:54
|
Jeg mener at Disa Per er villig til og sælge sit domænenavn til dig for en fornuftig pris da han mener at du besider den rigtige DISA ånd og IQ. Da du desvære er begyndt og frekventere vores forum igen kan du så ikke maile din far og fortælle ham at han nåede og blive bannet fra vores servere den sidste gang han var på pgr af han brug af aimbot og dog aimbotten kunne jeg godt leve med da det løftede hans aim op på et fornuftigt niveau det var det et fjolset havde fået justeret aimbotten så den kun ramte team maids så han er altså bannet for TK og ikke brug af hax som han blærer sig med i diverse forum. |
[+35]6-PACK
|
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 14:54:24
|
He he 6 han besider sku da ikke en skid, men måske jeg vil overveje at sælge mit domæne til ham for en fornuftig pris som hans små lommepenge måske kunne betale, men det bliver uden hp.
Ps. Kan jeg så blive medlem uden prøvetid og hive resten af dem som er online med over ca. 5-8 medlemmer hvis de vil og som jeg personligt kan stå inde for, og i har set online mange gange på serverne, så kunne det være jeg ville overveje at sælge mit domæne og opløse [DISA], men jeg vil gerne beholde mit nuværende title som fuldbyrdig æresmedlem.
Pss. Det drejer sig on følgende medlemmer hvis de vil med: [DISA]ELDORADO [DISA]HardMalik [DISA]HardMarco [DISA]Bubba [DISA]stigbi [ESMUN's nevø) [DISA]ESMUN (Er ikke sikker på om han har lyst til at skifte) [DISA]nobody (Er ikke sikker på om han har lyst til at skifte) [DISA]Carnivore (Har ikke set lang tid men har fået at vide han spiller på jeres server) [DISA]Bent (Har ikke set lang tid men har fået at vide han spiller på jeres server) [DISA]LilleLotte ([+35]Goof78[Wa] dame
De sidste 5 er jeg ikke sikker på om de vil med hvis det er :-) |
|
Rettet af - [+35]Jumpman @ 24 Feb 2005 15:05:12 |
|
|
Laphroaig
55 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 15:18:10
|
quote: Oprindeligt skrevet af [DISA]Jumpman
He he 6 han besider sku da ikke en skid, men måske jeg vil overveje at sælge mit domæne til ham for en fornuftig pris som hans små lommepenge måske kunne betale, men det bliver uden hp.
Ps. Kan jeg så blive medlem uden prøvetid og hive resten af dem som er online med over ca. 5-8 medlemmer hvis de vil og som jeg personligt kan stå inde for, og i har set online mange gange på serverne, så kunne det være jeg ville overveje at sælge mit domæne og opløse [DISA], men jeg vil gerne beholde mit nuværende title som fuldbyrdig æresmedlem.
Pss. Det drejer sig on følgende medlemmer hvis de vil med: [DISA]ELDORADO [DISA]HardMalik [DISA]HardMarco [DISA]Bubba [DISA]stigbi [ESMUN's nevø) [DISA]ESMUN (Er ikke sikker på om han har lyst til at skifte) [DISA]nobody (Er ikke sikker på om han har lyst til at skifte) [DISA]Carnivore (Har ikke set lang tid men har fået at vide han spiller på jeres server) [DISA]Bent (Har ikke set lang tid men har fået at vide han spiller på jeres server) [DISA]LilleLotte ([+35]Goof78[Wa] dame
De sidste 5 er jeg ikke sikker på om de vil med hvis det er :-)
Øhhh skal du spamme mit indlæg med ansøgninger.... Du er sqi da vist ikke de rædeste*** i skoven |
MØZ MØZ JYDETAMP |
|
|
Greve
Forummedlem
186 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 22:08:52
|
Laphroaig... Nu synes jeg at du går lidt for vidt... Du er så vidt jeg kan se heller ikke selv den saftigste pik i saunaen?? Ville bare ud med den... Desværre ikke mig selv der har fundet på den... :(
-flame me plzzzzzzzzzz.................. |
|
|
[+35]Terabyte
[+35] Soldier
Denmark
2730 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 22:59:26
|
Jeg bad om ikke at kommentere på hans indlæg mere
Jeg kan dog godt lidt 6-pack og Jumpys forsøg på at fjerne opmærksomheden fra Laphroaig over på noget andet
Godt gået gutter!
|
|
|
GoTCha
[+35] Honorary Member
Denmark
2036 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 23:06:29
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte
Jeg bad om ikke at kommentere på hans indlæg mere
Jeg kan dog godt lidt 6-pack og Jumpys forsøg på at fjerne opmærksomheden fra Laphroaig over på noget andet
Godt gået gutter!
Noget andet - Tage Hoppedyret og DISA drengene i klanen for at slippe af med WC´et og Laphroaig Det vil sige vi skal vælge mellem pest eller kolera!?! |
Once the game is over, the King and the pawn go back in the same box. |
|
|
Danish.Bacon.DK
Super forummedlem
Denmark
3126 Posts |
Skrevet - 24 Feb 2005 : 23:17:47
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Mr.Mox
Jeg er sikker på at et IP-ban vil løse en del problemer -
Et IQ ban vil ihvertfald være umuligt... |
|
|
|
[+35]6-PACK
[+35] Soldier
Denmark
2051 Posts |
Skrevet - 25 Feb 2005 : 16:29:12
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK
Et IQ ban vil ihvertfald være umuligt...
Kræver det ikke der er en IQ |
[+35]6-PACK
|
|
|
Wannadie
Friend of [+35]
Denmark
822 Posts |
Skrevet - 25 Feb 2005 : 16:49:08
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]6-PACK
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK
Et IQ ban vil ihvertfald være umuligt...
Kræver det ikke der er en IQ
Som bacon skriver... det vil være umuligt |
- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket. |
|
|
WC-et
Denmark
50 Posts |
Skrevet - 25 Feb 2005 : 17:05:18
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Wannadie[Wa]
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]6-PACK
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Danish.Bacon.DK Et IQ ban vil ihvertfald være umuligt...
Kræver det ikke der er en IQ
Som bacon skriver... det vil være umuligt
Nå. Kan sån en flok Einsteiner finde ud af om det er muligt eller ej ?
Jeg vil på det kraftigste fraråde jer at skrive ban iq 10 . Det er vist det der hedder bagslag. |
[Clan-Needed]WC'et -- Værsgo og skyl -- |
|
|
[+35]6-PACK
[+35] Soldier
Denmark
2051 Posts |
Skrevet - 26 Feb 2005 : 20:33:40
|
Sorry for at jeg spammer denne tråd men disa per skal lige have et svar.
Jeg vil mene at et medlems skab i +35 går ud over et æresmedlemsskab så der skal vælges . Men ind skal du da (om du vil eller ej) og så er jeg foresten meget stolt over at du søger hos os især efter alle de år hvor du/i har været under tøflen af os. CG i århus hvor i lige var startet og i sad i en lille lejlighed en hel lørdag og fik den ene rQvfuld efter den anden har sat sine spor i mange gamle +35 medlemmers erindring og viser at DISA medlemmerne er lavet af det rigtige stof til og blive rigtige CS spillere i clan +35.
Oven stående er selvfølgelig min private mening og har intet med cow og gøre.
Det kan ikke nævnes nok men jeg er stadig stolt af at i/ du søger hos os. Ja i alle tænker nok at nu rapler det for den gamle men han mener det skv |
[+35]6-PACK
|
|
|
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 26 Feb 2005 : 21:59:29
|
Tak for det du gamle, vi venter spænt på hvad resten af vores [DISA] medlemmer siger når vi har eller ikke har hørt fra alle inden en bestemt dato pr. email så ved jeg hvem af mine medlemmer som vil flytte klan og hvem som ikke vil, men en ting er 100% sikkert [DISA]'s dage er talte og vi vil lukke klanen ned inden længe, så vi har brug for besked fra COW rimligt hurtigt og så tager vi beslutningen derfra. Nogen af medlemmerne ryger fra andre joiner måske en anden klan og så der dem som evt. har lyst til at skifte til klan [+35] men hvem ved jeg først når alle har svaret på mail fra vores [TEC] så jeg håber det bedste fra jer gamle [+35]'er jeg når jo selv alderen på de +35 her i år he he
PS. Mine medlemmer har fået en frist til d.04/03-2005 |
|
Rettet af - [+35]Jumpman @ 26 Feb 2005 22:12:06 |
|
|
|
Emne |
|