Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 demo!!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 indl�g

Skrevet - 12 Nov 2004 :  15:03:15  Vis profil  Svar med Quote
måske måske, det ville være fedt om vi kunne få, at sted hvor vi kunne se de der demos,af folk der blir bannet pga det ene eller andet, de blir jo sendt til demoexperterne,,kunne være rart om alle havde adgang til de demos.

venligst krum

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 12 Nov 2004 :  16:55:27  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Helt enig.

Nu er jeg meget nysgerrig anlagt, og især ved ting man kan more sig over, som ved eventuel cheat.
Men jeg ved så ikke om der er meget plads til rådighed på serversiden.
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 12 Nov 2004 :  17:07:42  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [DISA]Goof78

Helt enig.

Nu er jeg meget nysgerrig anlagt, og især ved ting man kan more sig over, som ved eventuel cheat.
Men jeg ved så ikke om der er meget plads til rådighed på serversiden.

Se, nu har vi i det mindste en der tænker lidt længere - demos fylder og de fylder meget - download, upload belaster server osv.
Kommer tid, penge, osv. så er det en udmærkige tanke vi længe har haft

Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

[+35]Dexter[Wa]
[+35] Soldier

478 Posts

Skrevet - 13 Nov 2004 :  17:22:45  Vis profil  Klik for at se [+35]Dexter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis det en dag blir til noget ville det også være en go mulighed for folk at lære, hvad man skal holde øje med omkring cheat. Der er jo ofte situationer hvor folk er usikre på eller har modstridende holdninger omkring, hvad der ka la sig gøre og netop ikke. Så la oss da se til den tid, dvs. når klanen er blevet rig eller sån....:)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000