Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 Køb & Salg i [+35] Begrænsede fora
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 indl�g

Skrevet - 08 Dec 2004 :  15:30:40  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det ville være ønskeligt at kunne sælge/købe ting i vores eget lukkede forrum.
Det kunne være alt mellem himmel og jord.. software/hardware ja selv sin mosters gamle sofa hvis man ønskede det.. Det syntes jeg vi mangler og jeg tror det vil blive brugt flittigt.
Jeg ved det har været forslået flere gange, men alle gange er dette tropic blevet slettet igen??

Hvem siger ikke at der måske endda ligger en inde med billig frisk halm til C.O.W??

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 08 Dec 2004 :  18:00:34  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kanon ide Øffe. Især det med halmen. De skulle jo nødigt sulte

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Dr.Zeepra[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
968 Posts

Skrevet - 08 Dec 2004 :  19:05:22  Vis profil  Bes�g [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s hjemmeside  Send [+35]Dr.Zeepra[Wa] en ICQ besked  Klik for at se [+35]Dr.Zeepra[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ye.... ham Cheathoven er ret skinny efter sigende ...

The Biggest, The Best - Better than the rest!
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 08 Dec 2004 :  20:04:20  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
se http://www.clan35.dk/msforum/topic.asp?TOPIC_ID=5805

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000