Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] VIP Server
 VIPPEN's hvad, hvem & hvor
 Nyt emne  Emnet er l�st
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 indl�g

Skrevet - 18 Nov 2004 :  17:05:58  Vis profil
Vippen er vores fristed fra cheaters, lammers og frag ryttere. Hyggen er i top, ofte en LAN stemning. Der kan leges med nye maps, fun nights, hvor der leges med disco lys og gravity settings eller terningen rulles. Her kan der være pistol only perioder, og det er stedet hvor folk smider elefant sniperen hvis de bliver bedt om det, eller det er måden at lave team fair på. Det er også her vi altid bruger vores realnick.

Vippen er også stedet hvor alle +35’ere har reserved slot, uafhængigt af kontingent donationer.

Men så skal vi jo også have nogle vip gæster.

For at komme på vores VIP server, skal du bruge et VIP pas. Det er ikke noget vi smider rundt i flæng. Kun folk vi kender fra serverne eller den virkelige verden kan få VIP pas. Men det er ikke nok, vi skal også finde dig egnet til et VIP pas.

VIP passet er bundet til dit Steam id. På VIP serveren er der kun adgang med reserved slot. Det får du med et VIP pas. VIP serveren er dog den eneste server der gives reserved slot til. VIP gæsterne har derfor ikke privilegier på vores andre servere.

Vi forventer at folk med VIP pas lever op til vores forventninger om god opførsel på serverne og i vores forum. Skulle det ikke være tilfældet er passet hurtigt inddraget igen.

Du kan søge et VIP pas ved at oprette en ny tråd her i VIP server forum.

Det giver nemlig alle en mulighed for at ligge et godt ord ind for ansøgeren. Et evt. ”aldrig i livet” kan også postes her, eller sendes til mig på email.

(Vi kan selvfølgelig også stadig finde på at inviterer spillere).

I praksis er det nu undertegnede der står for indsamling af alle oplysninger, summerer op til en anbefaling om oprettelse eller afslag, samt står for oprettelsen i vores serverbase.

Jeg har dog fået nogenlunde frie hænder til at tildele pas til dem jeg er sikre på passer ind på vippen. Det skulle speede vip ansøgningerne lidt op. Er jeg ikke 100% sikker tages er der en runde hvor både COW og vores tillidsmænd høres, efter alle data er serveret på et sølvfad. Samtidig tages alle kommentarer fra vores forum seriøst med i overvejelserne. Skulle man ikke ønske at poste i forum, kan en mail sendes til mig, og kommentarerne bliver mellem COW og tillidsfolkene.

Det er selvfølgelig COW der har ansvaret for uddeling og inddragning af VIP pas.

Jeg skal som minimum bruge ansøgernes.
NICK
NAVN
EMAIL
ALDER
STEAM-ID


Jeg vil lade ansøgningerne stå nogle dage, så der kan samles kommentarer.


Nye +35 try’s og rettelser mm kan sende deres de nye data til mig på oelsATimagePUNKTUMdk

Rettet af - [+35]Eyeball @ 26 Sep 2005 16:13:58

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 18 Nov 2004 :  17:07:18  Vis profil
VIP pas er givet til:

Alle [+35] medlemmer, æresmedlemmer og try’s

Alle tidligere [DISA] medlemmer.

RaZorCop
Cygnus
Mj17
MoonThing
Girlie
(mc)AnGeLFaCe
Nbm
Bug
(mc)Scalp-Hunter
(mc)Anngel
(mc)Happy
Powerpuff


KaD
MaLo
Tribcy
skyderefterlyde
Go4Gold|-RaMsEs #Go4Gold

Rettet af - [+35]Eyeball @ 09 Apr 2005 19:34:26
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 18 Nov 2004 :  17:08:23  Vis profil
VIPPEN NETOP NU!

Findes på 194.255.111.107:11333

Hvordan det bliver med åbningstider falder sikkert først på plads når "mor" er på banen.

Opsætningen er meget forskellig fra public serverne, og admins må selv undersøge forskellene og de ekstra kommandoer I har adgang til på VIP'en.

Lige nu er der "dead-chat" så det burde være muligt at snakke med døde modstandere mens de levende spiller i fred.

Camp’o’meter er slået til !

Have fun
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 07 Dec 2004 :  19:53:12  Vis profil
Velkommen til KaD som har spillet lidt på serverne,
og som jeg kender IRL.

Husk vip kører som winter wonderland her op til jul
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 09 Apr 2005 :  19:33:56  Vis profil
Velkommen til VIP listen for

Go4Gold|-RaMsEs #Go4Gold

og

skyderefterlyde
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  16:13:26  Vis profil
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Eyeball

Som det ser ud lige nu, er vippen lukket,
så jeg afventer lige COW om der stadig bliver
privilegier til vores VIP gæster, som jo er dem
vi vil foretrække at lege med

I vil høre nærmere

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Emnet er l�st
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000