Jeg kunne egenlig også godt tænke mig at blive VIP... Jeg er sød og rar... rammer aldrig nogen... er gift med Frankness men sms lidt f... med Bacon.. bliver slappet meget rundt af Dexter Men er i bund og grund stille og rolig men altid med på lidt mandehørm
Hov Hov. vil ikke have hende ind. ikke så længe hun flirter med alle bag min ryg
Jow ind med hende
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
125 g smeltet margarine 400 g sukker 400 g mel 4 tsk kanel 2 tsk natron ½ l kærnemælk
Glasur: 50 g smeltet margarine 250 g flormelis 2 tsk vanille 1 spsk kakao 4 spsk varm stærk kaffe
Fremgangsmåde
Rør margarine og sukker sammen. Bland mel med kanel og natron og tilsæt det skiftevis med kærnemælken. Hæld dejen i en lille bradepande beklædt med bagepapir. Bag kagen ca. 30 min ved 200°C. Afkøl kagen. Rør alle ingredienser til glasuren sammen og smør den hen over kagen.
Hvor langtid mon man venter før man får svar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!