Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Udvikling af ny hjemmeside
 Generelt
 PDA venlig version
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 indl�g

Skrevet - 03 Mar 2005 :  01:01:21  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey a Yahoo! Message  Svar med Quote
Var det ikke en god ide, hvis vi lavede en pda venlig version af baade forum og tagwall, saa alle os pda ejere kan surfe lidt paa vores site mens vi passer vores arbejde nede fra stranden (med hjaelp fra GPRS og en PDA)...

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  08:48:05  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har faktisk leget lidt med en Tagwall version til PDA/Telefon. Det skal nok komme.
Men forum bliver ikke lige lavet. Det er der ikke budget til

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 03 Mar 2005 :  23:12:26  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er det ikke noget med at den allerede er lavet til Snitz ?
Jeg ved ikke om den er blevet gjort tilgængelig for alle men jeg har prøvet en snitz på PDA
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000