Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 Ønsker man et signature - G-man´s rules!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 indl�g

Skrevet - 21 Mar 2005 :  20:25:55  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu er jeg så heldig stillet at jeg med henblik af denne slags ”ulønnede” grafik jobs selv bestemmer reglerne og derfor kan bevare det sjove og selve friheden man som ”kunstner” i forretningsverden for tit skal gå på kompromis med. For lige at ridse mine ”rules” op, så ser de sådan ud:

- GoTCha bestemmer selv HVORNÅR, HVORDAN og TIL HVEM han fikser noget signatur!!!
- Det vil altid være et ”take i tor leave it” tilbud – dvs. forvent ikke at jeg vil bruge tid på rettelser du evt. lige pludselige kommer i tanker om.
- For at forøge dine chancer til et evt. grafik sørge for at du nogenlunde beskriver det du ønsker. Det med at skrive så noget som: ”kan du ikke lige fikse noget flot grafik til mig” DUER IKKE og vil blive ignoreret med det samme! Ens signatur skal helst være noget som du kan forene dit nick og færden med og er derfor noget DU skal have en vis forestilling om hvad den skal udstråle.
- Være tålmodig og forvent intet! Presser du på ender det bare med at jeg ignorerer ønsket.
- Jeg laver ikke sprays mere – ønsker du et spray find en anden eller lav den selv(der findes masser af guides om hvordan på nettet)!
- Du må ikke lave om på grafikken, hvis du skulle vælge at bruge mit.
- BIF fans vil altid komme sidst i rækken.


Skulle jeg komme i tanken om mere bliver det tilføjet hen ad vejen.

Husk nu at jeg gøre det rent ud af sjovt og derfor kun gøre det når der er tid, overskud og lysten til det. Det kan betyde at nogen gang kan der går 100 år og andre gange kan der ske ting og sager i løbet af ingen tid. Jeg kommer ikke til at bruge først til mølle princippet, men vælger i henhold til de ønsker som jeg selv lyster – det igen afhænger af hvordan du overholder de nævnte regler.


Jeg tilføjer hen ad vejen diverse signaturer som jeg har lavet

Ønsker du et signature så SPØRGE HER!


.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.

.
.




Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.

Rettet af - GoTCha @ 15 Apr 2006 22:16:18

DecoChi
Friend of [+35]

Denmark
793 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  20:56:20  Vis profil  Svar med Quote
Jammen det må vi jo have fuld respekt for
Og tak for dit 1. bud
Skal prøve at huske en bajer hvis jeg kommer til CG


G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  22:10:49  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det kalder jeg sq et tilbud til folk.
Good going there G-man

//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  23:12:46  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha
- BIF fans vil altid komme sidst i rækken.




Hvad faen er det for noget?

- BIF fans vil altid komme sidst i rækken.
Først

Rettet af - Unlocked @ 21 Mar 2005 23:14:12
G� til toppen af siden

[+35]SirMoric[Wa]
[+35] Soldier

Greenland
169 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  06:57:14  Vis profil  Svar med Quote
Jørg lad dog endlid BIF fans komme først i Signatur rækken.
De var jo sidst i hjerne rækken
G� til toppen af siden

[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]

Denmark
3329 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  06:58:36  Vis profil  Bes�g [RBBOT]TheEye's hjemmeside  Klik for at se [RBBOT]TheEye's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
UPS
Det var IKKE SirMoric der skrev ovenstående.
Han sad bare ved min puter sidst
Havde ikke lige set det

Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-)
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  09:30:39  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Haha hørt Eye :D

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  12:40:35  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
hvor mange pixels er sådan nogle på?



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

[+35]Dude
[+35] Soldier

Denmark
12426 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  13:38:35  Vis profil  Svar med Quote
SnoxX Skrevet - 22 Mar 2005 : 12:40:35
--------------------------------------------------------------------------------
hvor mange pixels er sådan nogle på?
________________________________________________

Er det brøndbyfans du taler om?

Play 4 FUN
Jo mere man øver sig - jo mindre undskyldning har man for at være ringe...
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  13:56:43  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Altså Brøndbyfans har ikke så mange pixels af flytte rundt med, så det er ikke så svært at lave sprays til dem? De kan nøjes med én blå og og én gul men alt ud over to stk. er spildt arbejde

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament

Rettet af - [+35]Beathoven @ 22 Mar 2005 14:06:40
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  17:41:37  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Ja det er brønby fans ØLSTYKKE FC!



Fck styer!



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  14:17:00  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ehrm.. Godt ord igen, mine herrer..

Well.. Kig i tabellen.. Pokalen står jo på vestegnen allerede.. Vi kan jo bare ikke gøre for at den tykke svensker/brasiliener ikke kan score så mange kasser p.t..?? Ej, vi ses vel den 10. april i parken, hvor Brøndby giver FCK en lærerstreg?

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 29 Mar 2005 :  12:53:15  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Microfonen sidder på højre side af headsettet på Sennheiser Gotcha :) Godt lavet hehe.


G� til toppen af siden

[+35]Dreadnought
[+35] Soldier

Denmark
531 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  09:06:20  Vis profil  Bes�g [+35]Dreadnought's hjemmeside  Svar med Quote

Jeg må lige gøre opmærksomt på at [+35]Midnight-M
ikke er spiller på Team SharkS.





Play 4 fun
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  14:43:04  Vis profil  Svar med Quote
Der er en fejl ved DesimuS' signature.

I romertiden skelnede man ikke mellem U og V.

Så der burde i virkeligheden stå: [+35]DesimvS

G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  16:04:38  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er en fejl med Marzdar^L...

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  16:49:59  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Marzdar^L[Wa]

Der er en fejl ved DesimuS' signature.

I romertiden skelnede man ikke mellem U og V.

Så der burde i virkeligheden stå: [+35]DesimvS





Og hvem siger det skal være skrevet som i romertiden? Hvordan skriver Desi selv sit nick? Hvad laver en CT i kompositionen? osv.....
Signature er ikke et "has to be REALISTIK" look, men en måde at tilføre sit nick lidt liv og så skal den forhåbentlige have lidt forhold til selve nicket eller de ØNSKER nick ejern evt. har givet uddtryk for. Alt andet - evt. urealistiske småfejl eller hvad i nu ellers finder ud af er jeg bedøvende ligeglad med - bare det ser godt ud og ejern er glad for den - især når det er gratis timer jeg forærer


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  16:56:17  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg sætter stor pris på dit arbejde Gotcha, og selvfølgelig ville det være helt ude i skoven, ikke at skulle skrive mit Nick rigtigt i signaturen, pga. en skrivemåde nogen mener ville være rigtigere ... men så vidt jeg ved er nick'et DesimVs ledigt, så hvis andre mener det er mere korrekt, kan de da bare selv tage det.

G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  16:57:18  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg synes at DesimuS' signature er redt fidt og det hele passer godt samme....
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  17:14:29  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
marzdar hvis man ikke skelner mellem u eller v hvorfor er u så ikke mere rigtigt end v mit argument er jamen det er før v take that instead of this



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  17:15:36  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
og ja indtil videre er det nok desi der løber med sejren for pænest sign. nice lavet må man sige



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  21:43:50  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Casa

og ja indtil videre er det nok desi der løber med sejren for pænest sign. nice lavet må man sige



takker... hehe... personligt er jeg mest tilfreds med resultatet af den her:





Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 31 Mar 2005 :  21:51:19  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
så mangler du bare at finde en af de små fyrer frem og skrive [+35]Casa inden i



Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  12:11:57  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Marzdar^L[Wa]

Der er en fejl ved DesimuS' signature.

I romertiden skelnede man ikke mellem U og V.

Så der burde i virkeligheden stå: [+35]DesimvS





Og hvem siger det skal være skrevet som i romertiden? Hvordan skriver Desi selv sit nick? Hvad laver en CT i kompositionen? osv.....
Signature er ikke et "has to be REALISTIK" look, men en måde at tilføre sit nick lidt liv og så skal den forhåbentlige have lidt forhold til selve nicket eller de ØNSKER nick ejern evt. har givet uddtryk for. Alt andet - evt. urealistiske småfejl eller hvad i nu ellers finder ud af er jeg bedøvende ligeglad med - bare det ser godt ud og ejern er glad for den - især når det er gratis timer jeg forærer



Hihihi - I orden m8.

Jeg ville bare spille lidt klog nu når det var jeg endelig vidste noget klogt [)

G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 04 Apr 2005 :  07:19:35  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey G-Man.
Jeg kunne godt tænke mig et vildt flot og sejt signatur med mit nick og clan navn.
Jeg havde tænkt mig noget med en soldat(kun ansigtet) i venster side og så mit clantag og mit nick og i højre side en soldat der skyder(mit clantag og nick må meget gerne ligne metal) og mit nick i stil med Beathoven(skriften).
Hvis det kan lade sig gøre vil jeg blive vildt glad,på forehånd mange tak G-Man



G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 04 Apr 2005 :  11:48:57  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu har du faktisk brudt 3 regler som jeg ellers havde skitseret i det øverste indlæg og i bund og grund skulle du sættes meget længer på pinebænken endnu. Men på baggrund af det har jeg givet mig selv mere fri hænder med dit signatur og har såmed hellere ikke helt overholdt dine ønsker
Sådan ser den ud - take it or leave it



Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 05 Apr 2005 :  07:12:33  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha

Nu har du faktisk brudt 3 regler som jeg ellers havde skitseret i det øverste indlæg og i bund og grund skulle du sættes meget længer på pinebænken endnu. Men på baggrund af det har jeg givet mig selv mere fri hænder med dit signatur og har såmed hellere ikke helt overholdt dine ønsker
Sådan ser den ud - take it or leave it






Sorry G-Man.
Jeg giver dig hermed frie tøjler til at lave et signatur efter dit eget hoved og undskylder mange gange



G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 07 Apr 2005 :  00:50:29  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den til Z Det er sgu kunst

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 09 Apr 2005 :  12:36:51  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er som altid nogle lækre design og jeg var gået igang med at lave en oversigt for at kunne følge hvem der havde fået hvilke signaturer - jeg må erkende jeg slet ikke kan følge med.

Jeg har derfor udvidet medlemsinfo i "Kun for medlemmer" sektionen med en mulighed for at lægge URL-adresse til sin signatur-fil

Skynd jer ind og opdatere



G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 11 Apr 2005 :  04:10:12  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey G-man.
Du må meget undskyld det med at jeg stillede krav om hvordan signaturet skulle se ud.
Jeg havde bare et lille billed oppe i hovedet om hvorda det skulle se ud,jeg undskylder mange gange og giver dig frie tøjler til at lave signaturet lige som du vil lave det.
Og endnu en gang SORRY der m8



G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 11 Apr 2005 :  11:09:07  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Koen_Kuno

Ej, vi ses vel den 10. april i parken, hvor Brøndby giver FCK en lærerstreg?


puha nej det må I altså ikke gøre mod os igen ,jeg tror ikke vi kan holde til at få så megen tæv hehe....



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000