Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 Forum signature ønsker!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 4

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 indl�g

Skrevet - 21 Mar 2005 :  20:27:29  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Her kan i komme med jeres ønsker - husk at komme med nogle konkrete ønsker, da så noget som "jeg ønsker et flot signatur gfx, pleeaasee" ikke duer! Læs G-man´s rules her


Irrelevante indlæg, spam og andet vil blive "nuked" med hård hånd - ellers mister jeg overblik over hvem der ønsker hvad.

Jeg besvarer/kommenterer i selve jeres indlæg med YELLOW, så at hvert enkelt ønske står for sig selv som et sag. Så evt. svar og tilføjelser fra jer skal helst også holdes i samme tråd.-Tak


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.

Rettet af - GoTCha @ 21 Mar 2005 20:32:00

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  20:49:54  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad med en dirigent med ko-hoved.... nå nej den er ikke langtidsholdbar. Hvad så bare et eller andet der minder om Beethoven. Måske en dirigent med en pistol i bæltet.... Eller Beethoven med skudhul i hovedet (Det passer nok meget godt til mig)

Jamen bare et eller andet med beethoven så har du kunstnerisk frihed.




Syn´s nu at ham her Beathoven passer fint til dig:


Jorg du skal tænke på, at jeg aldrig faldt for den film. Jeg synes den var lige så elendig som den med Tom Hanks. Dertil skal jo siges, at jeg i min spæde CS-dage altid hørte Beethovens symfonier når jeg spillede. Så mine præferencer er helt klare

hehe...var også kun ment som et joke

Update:
Så får du et skud herfra - håber den rammer nogenlunde plet:


"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament

Rettet af - GoTCha @ 28 Mar 2005 23:00:35
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  20:50:06  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg ønsker MEGET et signature.

Jeg har før bøvlet med det, men grundet min dårlige koncentrations evne bliver det ikke optimalt.

Det jeg ønsker, er noget med fedtmule, hvor han som altid virker dum, og noget? Bare sådan lidt uheldigt HOVSA.

Nu skal jeg ikke presse dig tidsmæssigt, så kan sagtens vente til år 2006. Stort du gider hjælpe os fjolser med sådan noget. Og hvad bruger du egentlig til det?

Adobe photoshop for det meste

Rettet af - GoTCha @ 21 Mar 2005 20:54:40
G� til toppen af siden

DecoChi
Friend of [+35]

Denmark
793 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  21:00:27  Vis profil  Svar med Quote
DAMN Gotcha du har da vist et talent der
Det er skide godt - så måske lidt yin & yang i skarpe røde/blå/grønne farver, så svinger det bare - hvis du har tid

Har ikke gemt det som et åben psd fil, så derfor ville det kræve arbejdet forfra. Så ingen løfter lige nu

Kan jeg evt bruge det som spray logo / lave det om med den guide som jeg har fundet på forum ?????

retangel er ikke det bedste format for sprays, så det ville nok kræve et beskæring af billedet - du kan læse en af de nyere guides til source her: http://homepage.ntlworld.com/craigweb2k/Spray_Tut/

Det ville bare være for godt til at være sandt
Sender lige et billede af min fugl via mail - måske du kan bruge det eller farverne til noget

Kunne ikke finde ud af at vedhæfte på forum, så sender det på din HP mail her (2 billeder af Deco)
Håber du kan se det blå på spidsen af halen

haha...lidt kan man se, men kvaliteten af billderne er ikke gode nok til det

:O)
DecoChi


Rettet af - GoTCha @ 21 Mar 2005 21:18:18
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  21:21:15  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey GoTCha, jamen så vil jeg da gerne poste et lille bette ønske til hvis du nu skulle få tid/lyst til at lave en signatur til bette mig

Jeg forbinder mest mig selv og spil med det at have det sjovt, og derfor vil jeg da også gerne se om jeg måske kan foreslå dig en idé til noget halv-sjovt, som jeg faktisk har gået og spekuleret over i et stykke tid
Efter en glimrende komisk snak med Hawkeye er jeg kommet på en i mine øjne komisk situation

En middel/halvgammel person (Hawkeye) som skubber en klapvognslignende genstand med en forvokset baby i (LaGGeR), denne forvoksede baby er så lidt skør i knolden (lidt a la mig ) og skyder derfor med et eller andet våben. Ved ikke om det måske fik et billede til at "poppe op" hos dig, men jeg vil være dig meget taknemmelig hvis du gad kigge på det her inden for de nærmeste par år bare, jeg holder jo lidt til her i forum hehehehe

Dream on - det kan næsten kun laves hvis jeg tegner det fra bunden - dvs. også figurene og det igen er noget jeg ikke ligefrem har tid til p.t.

Hehehe Gotcha, også derfor jeg skrev jeg sagtens kunne vente


Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D

Rettet af - MaDLaGGeR @ 21 Mar 2005 22:19:32
G� til toppen af siden

[+35]Mostly Harmless[Wa]
[+35] Soldier

505 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  22:13:09  Vis profil  Klik for at se [+35]Mostly Harmless[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tja ......
Hvis jeg nu siger Douglas Adams og mit nick burde der umiddelbart være stor mulighed i en "babelfish"
Og hvordan sådan en ser ud tja det jo op til dig hvis du gider :)

Nu har jeg desværre ikke kæmpet mig igennem The Hitchhiker's Guide to the Galaxy og kan derfor kun med mit lille kendskab til emnet relatere mine tanker med et Babelfish til... hmmmm... argggghhh... tænker kun på MOX lige nu... hmmm... den tanke ville måske være syndt for den visuelle aspekt.
Men dit signature lyder til at være et udfordering der lyder sjovt


UPDATE:
Så kommer der et udkast til den mystiske Bablefisk - TAK til MOX for hjælpen.
Håber den rammer nogenlunde din forstilling Mostly - here comes nothing:






//Mostly Harmless
Det en sindsyg verden, hvorfor skulle jeg skille mig ud.

Rettet af - GoTCha @ 07 Apr 2005 00:30:19
G� til toppen af siden

powerpuff
Forummedlem

262 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  22:18:45  Vis profil  Bes�g powerpuff's hjemmeside  Klik for at se powerpuff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gotcha jeg takker mange gange for min signatur og håber at jeg om en tre måneders tid kan få dig til at rette powerpuff[+35]To til [+35]Powerpuff[Wa].
Jeg bruger meget Jasc som er et rigtig godt program og som har nogle andre funktioner end adobe det er nemt og brugervenligt, bruger jasc og adobe sammen da de begge har funktioner den anden mangler

//Puff

NP - nu mangler vi bare at du benytter dig af den

Hehe ja det er jo det med tiden. jeg har så meget af den at jeg slet ikke når noget


All people who enter this forum make us happy.
Some by logging-in.
Some by logging-out.

Rettet af - powerpuff @ 22 Mar 2005 01:45:11
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  22:54:14  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ønsker også et logo. Må jo så give en pils eller 2 til CG for det.

Men ja. Har tænkt lidt på noget i stil med. Fra dengang jeg startede med CS (DISA tiden) hvor man intet aim har. til at stoppe i DISA og komme med i nogen andre claner Få et bedre aim. hvorpå jeg kommer med i 35 OG for et CPL aim.. lidt ala den stil..

Nu er det ikke en helt film vi skal lave, men et simpel signatur som helst ikke fylder meget

Hehe nej ved jeg godt. men bare en ide jeg havede

Men hvis det lyder som en forholdsvis umulig opgave. tja så har jeg tænkt lidt på noget med en ørn på. da den hvid hovedet havørn altid har været en facinerene fugl i mine øjne :)
og så med farver.. har altid såren været glad for mørke farver blandet lidt sammen med lyse.

Ørnideen er nemt nok vil jeg mene, men relationen til dit nick -afhængig af der er et baggrundsmotiv til valget af "Frankness"??!!

Jep [+35]Frankness[Wa] ville jeg mene passede godt til

Men motiv ovs have i no ide om. det der med kreativitet er jeg ikke den bedste til.. men som sagt kan godt lide mørke farver

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.

Rettet af - Frankness @ 22 Mar 2005 00:26:04
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 21 Mar 2005 :  23:27:11  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Heeyyy

Synes det kunne være ret lækkert med en signature hvor der indgår 3 elementer:

1. Øverste højre hjøne af denne her

2. Den Cigarrygende ungersvend fra logoet til forum
3. [+35]Terabyte med samme farver som [+35] er i logoet til forum




YES, SIR!

Update: DONE!


.
.
.


What can I say - Cool - You're the man /terabyte

Rettet af - GoTCha @ 23 Mar 2005 22:18:53
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  07:25:30  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gotcha jeg ønsker mig vildt meget et logo med mit tag og nick i en blank svag grøn farve(så det ser ud som at det er lavet af metal) og i den ene side kunne jeg godt tænke mig at der stod en counter strike soldat og skød.
Over mit nick skal der stå member of clan [+35] og baggrunden må godt være lidt lys så det hele passer sammen,hvis det kunne lade sig gøre vil jeg blive UTROLIG glad.

På forehånd tak
[+35]Midnight-M




G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  11:15:39  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Elway stiller sig også til rådighed for at lave forum-signaturer (tænk hvis jeg ikke behøver at tage øl med til CG .....

Mine evner er IKKE på højde med Gotcha's.... - men I kan se et par eksempler/forslag her:

www.stradivarius.dk/goof
www.stradivarius.dk/madlagger

Stay happy, guys...

G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  11:22:54  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Hvem er tøsen på madlaggers signatur...ikke at jeg fatter hvad hun har at gøre i forbindelse med madlagger...men køn er hun da

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  11:30:13  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hahaha er næsten helt rørt til tåre her Elway :D, en Speedfight 2 206 WRC (engelsk rally model)!!!! (nå ja, tøsen er også rimlig nuttet ;)), hun er ihvertfald sødere end abs :)


Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  11:52:59  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hun hedder Nina Moric..... og er mere end nice... prøv at søge på Google's billedbank :-)

kors nogle lange stænger hun har :-)
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  12:15:46  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
tjaa jeg foretrækker nu stadig Keira Knightley :D

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

Spitfire
Forummedlem

Denmark
137 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  15:16:06  Vis profil  Bes�g Spitfire's hjemmeside  Klik for at se Spitfire's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey G-Man aka. GoTCha og Elway.

Kunne virkelig godt tænke mig at få lavet et signatur.
Der skal helst være følgende på :
Navn : [+35]Spitfire^[Wa]
Flyet : Spitfire (Fra 2. verdenskrig)
Skal se lidt agressivt, evt. med skudhuller?

På forhånd mange tak for hjælpen.
Venlig hilsen [+35]Spitfire^[Wa] aka. Mikkel.

DONE:
.

.
UPDATE:og en mere:
.


Rettet af - GoTCha @ 13 Apr 2005 22:57:37
G� til toppen af siden

DesimuS
Super forummedlem

Denmark
1134 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  16:43:12  Vis profil  Klik for at se DesimuS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey

Jeg kunne også meget gerne tænke mig et forum signatur. Har desværre bare ikke de store idéer til hvad der skulle være på. Mit tag stammer egentligt fra en af mine ynglingsfilm, Gladiator, hvor man en enkelt gang i filmen hører hele navnet Maximus Decimus Meridius. Alt for mange brugte maximus, så jeg gik efter mellemnavnet. At jeg så har stavet det forkert er en helt anden side af sagen .

Og jeg er IKKE BIF fan

Done - så må vi håbe at den falder i den smag


Rettet af - GoTCha @ 29 Mar 2005 23:06:25
G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  23:55:02  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
jeg kunne godt tænke mig en ubåd der kommer op af bøglen den blå.med [+35] på siden og en ct smily som kommer op af tårnluge,og skyder vildt omkring sig. kan det lade sig gøre ??????? og jeg vil gerne beholde texten ,All people smiles in the same language

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden

Kovdal
Friend of [+35]

Denmark
380 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  02:23:56  Vis profil  Bes�g Kovdal's hjemmeside  Klik for at se Kovdal's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
*edit*

vil høre om en af jer grafik genier også vil hjælpe mig.
kunne godt tænke mig en engel der kigger ned fra en sky/himmel og holder øje med hvad der sker nede under, kunne evt. bare være mit nick (det er "El Angel Custodio" nuu og ikke kovdal).
er åben for andre ider. det eneste jegger vil have er at det er en engle der er på så det passer til mit nick. :)
håber i vil hjælpe ;)


Rettet af - Kovdal @ 29 Mar 2005 10:49:46
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  07:30:22  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kunne da også godt tænke mig en ..

aner ikke lige hvad der skulle være med, lad evt dine store kunstneriske evner klare det (dog vil jeg ikke have noget Zorro ).


G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  07:51:42  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Elway[Wa]

Elway stiller sig også til rådighed for at lave forum-signaturer (tænk hvis jeg ikke behøver at tage øl med til CG .....

Mine evner er IKKE på højde med Gotcha's.... - men I kan se et par eksempler/forslag her:

www.stradivarius.dk/goof
www.stradivarius.dk/madlagger

Stay happy, guys...


Elway m8 kan du ikke hvis du har tid og lyst prøve at brygge et logo sammen til mig jeg har skrevet nogle ønsker længere oppe på siden



G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  11:38:10  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad med at COW'erne får signature's med fælles tema som de kan bruge i forum når de udtaler sig som COW
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  11:43:05  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad med at undersøge tingene før man spørger...haha...



Den har vi brugt længe nu


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  11:53:54  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]GoTCha

Hvad med at undersøge tingene før man spørger...haha...



Den har vi brugt længe nu


Nååå så det skal være en akademisk diskussion !!

Hvad med om du lærte at læse indenad

"...med fælles tema...."

COW signaturen er efter min opfattelse en signatur som bruges af den forum-bruger der hedder [+35]C.O.W. og som på det skammeligste har cheatet sig til toppen af ranglisten ved at misbruge sin position!!!!

Det jeg eftersøgte var en signatur hver enkelt cowmedlem kunne bruge som "tema" til sin egen signatur - altså beat med hans store dejlig Sankt Bernhardshund som han er så glad for men med et eller andet COW tema (det kunne som han selv foreslår være et kohoved, eller måske noget smartere )

Og det var bare mit perfide ynkelige indslag men forbliver i den forbindelse fuldstændig ydmyg i fht. dine flotte signaturer
Og nu har jeg skyndt mig at downloade da jeg sikkert risikerer en eller anden grovforvrængning af dem signature du har lavet
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  12:12:04  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så er det lige før at alle interne teams i klanen også skulle benytte "et fælles tema signature" og hvorfor ikke anføre lidt mere info i selve signature om dens ejer - ja, nu vi snakker, hvorfor ikke bare gøre selve signatur ikke lidt dynamisk - ens emailadresse eller et e-mail logo man ved mouse-over kan klikke på og derved have muligheden for at skrive et lille mail til vedkommende med det samme. Et anden logo(info knap evt.) hvor man ved klik direkt kommer på signaturens ejernes medlemsoplysning på vores hjemmeside... måske også et knap hvor i selve signature dukker et foto af vedkommende op når man klikker på den - mulighederne er der mange, MEeeeeeeeennnnn........

Man mister sit individualitet man indtil nu kunne bevare med eget signature og det ville nærmest kræve et fastlagt reglement vedr. medlemmernes signature i fremtiden, da det ellers kan være ligegyltig(skulle denne slags stil køres, så skulle det være alle! - ellers bliver det et rodet affære)


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  12:51:53  Vis profil  Svar med Quote
En udfordring til enten Gotcha eller Elway..

Et gammeldags damptog (uden damp)
Teksten: "[+35]The Passenger[Wa]" og "Hell Rides With Me"
En bedemand (evt. med en skovl)

Der vil selvfølgeligt blive kviteret med en kold pils til CG2k5

TP.

DEn blev "desværre" med damp, men nok fordi det bare passede bedre sammen med din idee om at have "døden"(som også blev udvidet fra en bedemand til selve "the reaper")




Håber dog du kan lide den alligevel!?


Den er enormt flot Gotcha.. præcis som jeg havde tænkt mig den og dampen giver billedet den snert af mystik man forbinder med the reaper... Thumps Up !!

Rettet af - The Passenger @ 28 Mar 2005 12:54:25
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  12:57:07  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg undre mig lige over et ting. Flere tilbyder at give en bajer til næste CG, MEN indtil nu har alt øl og mere til vores CG´s altid været GRATIS og i spændevis


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  13:37:56  Vis profil  Svar med Quote
Well...

Hvis i drikker importerede øl kan i da nævne et mærke?

edit: satve fjel

Rettet af - The Passenger @ 24 Mar 2005 13:40:58
G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  20:47:08  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Well så vil jeg også gerne med på "beatet"
Tænkte mig noget med en sniper, camouflage farver på billedet , og så med mit tag! Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak


Noget kunne i hvertfald lade sig gøre - om det så er go´ nok må du afgøre:




Mange tak Jörg, den er for fed ! !




Rettet af - [+35]Hunter[Wa] @ 08 Apr 2005 17:53:54
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  20:58:43  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
http://www.clan35.dk/msforum/topic.asp?TOPIC_ID=7472
hehe.. så mig



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Wannadie
Friend of [+35]

Denmark
822 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  01:52:39  Vis profil  Klik for at se Wannadie's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jamen jeg skal da også ha spurgt grafik-hajerne om de vil lave et signature til mig.

Havde forestillet mig noget med en mand der falder gennem luften og så mit nick... Jeg er selvfølgelig åben får kunstneriske indfald

- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
G� til toppen af siden
Side: af 4 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.39 sek. Snitz Forums 2000