Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Ros til Human, Mad, Ramses og Marzdar
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

LicciB
Forummedlem

117 indl�g

Skrevet - 22 Mar 2005 :  23:28:49  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ros til de 4 gutter ..

Tror jeg havde den fedeste gang CS idag .. 100%
Der blev sunget Pokemon sange, og Bubbibjørn sange ..
OG jeg har det ALTID grineren når jeg spiller med dem ..

Kedit til dem :D:D

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  23:46:56  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jamen selv tak da Liccib, det udviklede sig sku til en hel opera fra "guji guji guji" til "Bubbi Bjørn, hopper op og ned og hid og did" og da du så lagde beatet til var det jo helt perfekt.

Tak for en mega sjov aften alle 4 (medregnet Liccib self) :D

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  23:54:45  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jamen selv tark da liccib det var da alt for sjov 100% den hyggeligeste og sjoveste omgang cs i meget lang tid.. h ehe... det var noget af det sjoveste...

Bubbi bjørn, hopper op og ned og hid od did såen er en bubbi bjørn...

Ses igen til den hyggeligeste omgang cs..

G� til toppen af siden

HumanoiD
Nyt forummedlem

Denmark
15 Posts

Skrevet - 22 Mar 2005 :  23:58:57  Vis profil  Bes�g HumanoiD's hjemmeside  Send HumanoiD en AOL besked  Send HumanoiD en ICQ besked  Klik for at se HumanoiD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I lige måde da lizzie :D

Meget kan man sige om dig, men HOLD KÆFT HVOR DU RÅBER!!!! hehe

Regner jo nok med at ses derinde en anden gang...

*Hopper af sted som en anden bubbibjørn*

Kan godt være jeg skoder til CS, men jeg har det sjovt!!!
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  00:02:14  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
#MaD : Ja .. Fik nemlig den lyse ide :)

#Ramses : jaja .. Også her .. har aldrig haft det så grineren over en gang CS :P

#Human : Jaja .. Råb skal der også til.. Men MaDLaGGeR Råbte mest ;)

Han er coool han er seeeej .. Han er en CS Haj .. LicciiiiiiB ... LicciiiiiiB :D

Rettet af - LicciB @ 23 Mar 2005 00:05:56
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  00:07:21  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Råbte da ikke så højt... men indrømmer at råbe "Guji guji guji guji guji guuujjiiii" når jeg var alene og jagtede fjender :D

G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  00:40:54  Vis profil  Svar med Quote
Ja, det var satme skægt

er du gal jeg havde ondt i ørene til sidst!!
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  09:50:09  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
# Marzdar : Ja for fanden .. Men det var efter alt MaDLaGGeRs -Guji Guji Guji- Blev man meget hurtig døv af :P

#MaD : Ja .. Men når du stadig gamer, og vi andre er døde kan vi altså godt høre dig :P heh -MEGET-
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  11:25:05  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jamen Liccib, jeg ville jo ikke have at i skulle falde i søvn, for du døde jo så hurtig og var død det meste af tiden ;-)... i trængte jo alligevel til lidt underholdning hehehe! :D

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  16:11:08  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
#MaD : ja ja .. Nu ikke træde mere i det :P Skulle jo også afspille Bubbi og Pokemon for jer !! :P
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  16:22:33  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
HEHEHE jes jes LicciBski :-)

Rettet af - MaDLaGGeR @ 23 Mar 2005 16:22:53
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  16:26:26  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hah .. Hvis du kommer på efter kl. 24 iaften sååh skal jeg nok owne dig ... ;)
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  17:06:36  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du drømmer :-)

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  17:15:42  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jaja .. Kom og se .. Så skal du få skal du ;)

G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  18:16:35  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
sagde hun også i går :-)

G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  18:19:51  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
vil gerne satse på det var Marzdar der indførste Bubbibjørn-sangen.. Kan ikke have været andre.. vi fik fordrevet en halv uge på Bornholm med Bubbubjørnenene..

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport

Rettet af - Koen_Kuno @ 23 Mar 2005 18:20:17
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  18:30:44  Vis profil  Svar med Quote
Hvad er Bubbubjørnene???

Nej, det var det faktisk ikke (mine forældre sov så jeg ville ikke spille højt for de andre)
G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  18:41:16  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
# Koen Kuno : Det var mig der fyret op for Bubbibjørnene .. Og det bliver helt sikkert gentaget :P
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  19:00:05  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
Kan man hygge sig med mosterl? jah det kan man vel Blev dog lidt skuffet over at det ikk var dig der startede bubbibjørn sangen!!1oneoneeins men du er jo også Bundby fan

It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  19:01:07  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote

It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  20:37:18  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jepper.. håber på at vi kommer til at spille noget mere....

Jumper af sted som en anden bubbibjørn....

He he...

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  21:19:06  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hah .. Hygge på server 2 igen .. HELT SIKKERT :P
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 23 Mar 2005 :  21:21:48  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hvilket tidspunkt skal vi mødes på server 2 liccib..???

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  01:21:11  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Sry Ramses .. Havde skodping som du så.. :(
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  01:27:42  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det går nok.. he he...

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  01:38:29  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tak :D:D

Men vi kan game imorgen :D
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  13:55:11  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jamen jeg er frisk idag.... hvad tid siger du så..???

G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  14:55:54  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af SnoxX

Kan man hygge sig med mosterl? jah det kan man vel Blev dog lidt skuffet over at det ikk var dig der startede bubbibjørn sangen!!1oneoneeins men du er jo også Bundby fan

Hvad siger du din fck abe - Det tager vi en seriøs snak om i skolen

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  15:47:15  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ramses .. jeg er frisk også ..

men jeg har nogen problemer med linien .. så jeg Monsterlagger..

Men hvad siger i til kl. 20 eller sådan noget ??
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  17:13:52  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LIS

Kigger lige på det.. svarer senere... men regner med at det kan lade sig gøre.... men så skal der os være bubbibjørnene....

G� til toppen af siden

LicciB
Forummedlem

117 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  17:19:07  Vis profil  Bes�g LicciB's hjemmeside  Klik for at se LicciB's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hah .. Det er en aftale ;)
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000