Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 SUBMAN.DK
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 indl�g

Skrevet - 25 Mar 2005 :  00:08:41  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej SUBMAN.DK


beklager - den er IKKE blevet ret macho, men jeg kunne ikke stå for den lille tykke ubåd :-) LOL


here goes.....


GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  00:25:17  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
fint idee med humor, men a) den er for stor & b) syns jeg du skal prøve at få tingene til at flyde mere sammen. Effekterne(emboss og bevel, outer glow, og mere) er fine redskaber, men alt med modenhed og med en bevidsthed om hvordan man havde forstillet sig det helhedsbilledet skulle blive.

Eksempel: Den søde sub er gjort lidt 3d agtige = den kommer ud af billedet - imens har du +35 tekst faded ud, samtidig med at du giver den et indre skygge(det betyder den skal falde ind i selve baggrunden af hele billedet(= den blå -som ikke behøver den teksture da det er vand)
Så hvis +35 skal fade ind i baggrunden så skal den i hvertfald lige BAG selve submarinen og ikke op over den!

Håber du kan bruge det til noget m8



Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.

Rettet af - GoTCha @ 25 Mar 2005 00:26:04
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  01:01:02  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
he he - ja da

her er forsøg nr. 2:



Rettet af - Elway @ 25 Mar 2005 01:27:46
G� til toppen af siden

GoTCha
[+35] Honorary Member

Denmark
2036 Posts

Skrevet - 25 Mar 2005 :  02:04:08  Vis profil  Bes�g GoTCha's hjemmeside  Klik for at se GoTCha's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Much better


Once the game is over,
the King and the pawn go back in the same box.
G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  13:50:06  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
Den er sød

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 26 Mar 2005 :  13:51:00  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
jeg har et spay fra sovs som jeg sender til dig.

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 29 Mar 2005 :  09:36:43  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Modtaget SUBMAN.DK - skal nok kigge på det så snart jeg har en ledig time :-)
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 20 Jul 2005 :  16:40:25  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
here goes igen igen igen (har ikke gidet lave nogen i lang tid, men fik lige lyst igen - og SUBMAN.DK var en af dem der mangler



:-)

G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 20 Jul 2005 :  23:59:48  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
takker elway den er nice


All people smiles in the same language
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 21 Jul 2005 :  00:30:16  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
VELBEKOMME :-)

den var nem, for jeg fandt den "næsten" færdig på nettet. Kun lidt "viskelæder" skulle der til - og så dit nick på´


G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 21 Jul 2005 :  02:21:42  Vis profil  Svar med Quote
Nu ser vi helst at du fremover kun lister frem når du gamer [+35]SUBMAN.DK <Silent service>

G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 19 Aug 2005 :  00:32:55  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
DEN DER GAMLE DISELDAMPER ER IKKE SILENT.MEN HAMMER ET PAR STÆNGER ATOMSTAVE I DEN SÅ SKAL DU SE SAGER.DEN BLIVER SÅ STILLE AT DEN KAN LISTE PERISKOBET OP I BUTHULLET PÅ DIG UDEN DU OPDAGER DET

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 19 Aug 2005 :  00:39:33  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]SUBMAN.DK

DEN DER GAMLE DISELDAMPER ER IKKE SILENT.MEN HAMMER ET PAR STÆNGER ATOMSTAVE I DEN SÅ SKAL DU SE SAGER.DEN BLIVER SÅ STILLE AT DEN KAN LISTE PERISKOBET OP I BUTHULLET PÅ DIG UDEN DU OPDAGER DET


Ahhhh. Tror du virkelig man kan undgå et lille saligt smil ??

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 19 Aug 2005 :  07:09:01  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Øhhh Elway,har du lavet den med ubåden til SUBMAN hvis det er,kunne du så ikke hvis du havde tid og lyst prøve at brygge et sammen til mig



G� til toppen af siden

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  14:10:39  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]SUBMAN.DK

DEN DER GAMLE DISELDAMPER ER IKKE SILENT.MEN HAMMER ET PAR STÆNGER ATOMSTAVE I DEN SÅ SKAL DU SE SAGER.DEN BLIVER SÅ STILLE AT DEN KAN LISTE PERISKOBET OP I BUTHULLET PÅ DIG UDEN DU OPDAGER DET



De der "ATOMSTAVE" er det nogle du kan skaffe?, helst "orange" Subman!!

G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  14:27:15  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ubåde camper indtil byttet kommer forbi??

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  15:24:40  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Beathoven[Wa]

Ubåde camper indtil byttet kommer forbi??


Eller FF (Find [RBBOT]Finn)
G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 14 Sep 2005 :  15:51:59  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Midnight-M

Øhhh Elway,har du lavet den med ubåden til SUBMAN hvis det er,kunne du så ikke hvis du havde tid og lyst prøve at brygge et sammen til mig


Sry, laver ikke til Brøndby-fans.....
Desuden har du fået en af Gotcha - den kan jeg ikke lave bedre.....

G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 16 Sep 2005 :  18:32:35  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]The Passenger[Wa]

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]SUBMAN.DK

DEN DER GAMLE DISELDAMPER ER IKKE SILENT.MEN HAMMER ET PAR STÆNGER ATOMSTAVE I DEN SÅ SKAL DU SE SAGER.DEN BLIVER SÅ STILLE AT DEN KAN LISTE PERISKOBET OP I BUTHULLET PÅ DIG UDEN DU OPDAGER DET



De der "ATOMSTAVE" er det nogle du kan skaffe?, helst "orange" Subman!!

skal de være orange jeg har dem kun i blå

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.07 sek. Snitz Forums 2000