Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 Computere
 Grafik og tegning
 Hjæææælp mig.!!!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 indl�g

Skrevet - 31 May 2005 :  00:33:00  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg har desværre mistet min signature.. som jeg ellers var så glad for... men det er jo nok heller ik så godt da jeg ik er med i G4G mere.. Men ville være dejligt hvis i ville lave et der var mindst lige så fedt... hvis i gider og får tid..!!!

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 31 May 2005 :  07:18:45  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af ramses

jeg har desværre mistet min signature.. som jeg ellers var så glad for... men det er jo nok heller ik så godt da jeg ik er med i G4G mere.. Men ville være dejligt hvis i ville lave et der var mindst lige så fedt... hvis i gider og får tid..!!!




Du skal have fat i G-Man(Gotcha) han er en sand mester til det



G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 31 May 2005 :  13:21:40  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det var elway der lavede mit sidst...

G� til toppen af siden

Elway
Friend of [+35]

Denmark
465 Posts

Skrevet - 31 May 2005 :  19:19:50  Vis profil  Klik for at se Elway's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
sry Ramses, men jeg kan se at jeg ikke har gemt min master-fil. Så jeg kan ikke bare lave navnet om og lade resten stå.

Jeg har lige fået nyt job og er hårdt hængt op for tiden, så det bliver ikke lige foreløbigt at jeg får skruet noget sammen til dig. Måske i sommerferien, når jeg sidder ved pool-kanten i Sydfrankrig :-)

G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 31 May 2005 :  20:37:08  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
He he der er nogen der kan var... jamen så prøver jeg og se ad om Gman er lige så nice til det.. he he...

G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 01 Jun 2005 :  07:29:16  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Elway, laver du også signatur kunne være fun at se hvad du kunne brygge sammen til mig hvis du fik lidt tid(hvis du vil)
på forehånd tak



G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 01 Jun 2005 :  12:32:50  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Midnight - hvad er der galt med det du har nu?
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 01 Jun 2005 :  13:41:40  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]FeHAAR[Wa]

Midnight - hvad er der galt med det du har nu?



du mener vel ud over det fodbold pjat han har hængende ik?

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  13:47:13  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
LooooL! Det er da det smukkeste jeg længe har set!
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 07 Jun 2005 :  16:27:41  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Bundby I.F ? haha


G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 09 Jul 2005 :  19:18:46  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ramses. Hvis du har læst hvad g-man har skrevet. Så lad hellere vær med at sige du Er brøndby fan. De kommer i sidste række! ( Bonderøv)
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000