Forfatter |
Emne |
|
X-Large
Forummedlem
Denmark
539 indl�g |
Skrevet - 09 Apr 2005 : 19:26:45
|
Jeg har efter jeg måttet gen-installere, ikke kunnet finde frem til helt nøjagtigt hvad det er man skriver, når man gerne vil kunne skifte til flere navne på samme tast ! ..
f.eks
første tryk på: "p"
[+35]X-Large[Wa]
andet tryk på: "p"
[+35 SharkS] X-Large
o.s.v o.s.v
ved det noget med alias 1 - 2 - 3 hehe, mere kan jeg ikke huske !? er der en der såen lige løst fra hoften, kan hjælpe med info ??
|
|
|
[+35]DiNO
[+35] Clan Founder, [+35] Member of COW
Denmark
2843 Posts |
Skrevet - 09 Apr 2005 : 19:42:44
|
Herinde er hjælpen næsten altid nær...
i config.cfg indsættes: bind "F9" "nameswap"
i userconfig.cfg indsættes: bind f9 nameswap
alias nameswap "name1" alias name1 "name XL; alias nameswap name2" alias name2 "name XLL; alias nameswap name3" alias name3 "name XLLL; alias nameswap name4" alias name4 "name XLLLL; alias nameswap name5" alias name5 "name XLLLLL; alias nameswap name1"
|
www.clan35.dk
DiNO |
|
|
X-Large
Forummedlem
Denmark
539 Posts |
Skrevet - 09 Apr 2005 : 20:31:17
|
Det var lige den jeg søgte, Mange Takser |
|
|
|
IronmonkeY
Nyt forummedlem
Denmark
26 Posts |
Skrevet - 23 Mar 2006 : 22:16:34
|
Hmm nice der men hvad gør man hvis der ikke findes en "userconfig.cfg" i steam mappen overhovedet?
Bare lav en selv med kun det inde i? Er det kun til CS:S ? |
Rettet af - IronmonkeY @ 23 Mar 2006 22:18:47 |
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
Skrevet - 23 Mar 2006 : 23:07:20
|
quote: Oprindeligt skrevet af IronmonkeY
Hmm nice der men hvad gør man hvis der ikke findes en "userconfig.cfg" i steam mappen overhovedet?
Bare lav en selv med kun det inde i? Er det kun til CS:S ?
Så laver du bare en!. Og det gælder for alle versioner. Lav ikke egne scripts i config.cfg mere. Brug userconfig.cfg.
Og inden der er nogle der siger at "config.cfg virker fint, man skal bare skrivebeskytte den", så vil jeg bare sige: Brug det nu som Valve har designet det. Det er sikrest. |
**** Cow(ard) of the county ****
|
|
|
IronmonkeY
Nyt forummedlem
Denmark
26 Posts |
Skrevet - 24 Mar 2006 : 03:00:22
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter
quote: Oprindeligt skrevet af IronmonkeY
Bare lav en selv med kun det inde i? Er det kun til CS:S ?
Så laver du bare en!. Og det gælder for alle versioner. Lav ikke egne scripts i config.cfg mere. Brug userconfig.cfg.
Og inden der er nogle der siger at "config.cfg virker fint, man skal bare skrivebeskytte den", så vil jeg bare sige: Brug det nu som Valve har designet det. Det er sikrest.
Okay tak det vil jeg da lige prøve Edit: det virker perfekt... Nice lille tweak, thanks |
Rettet af - IronmonkeY @ 24 Mar 2006 12:22:11 |
|
|
|
Emne |
|