Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Iexplore.exe
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 indl�g

Skrevet - 07 Mar 2006 :  22:43:27  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dette underlige vindue popper op på skærmen, lige så snart jeg åbner steder som: www.arto.dk, www.allehaderos.dk ... osv. Det er for det meste kun på arto, faktisk meget sjældent på de andre Hp'er.

Er der nogen derude, der har grunden, til hvad det er den gør? og hvad det er jeg skal gøre for boksen, ikke popper op med det mærkelige vidunder?!

Mvh Jakob.

Ps. Min kæreste's søster har det samme Problem, så det ku være en kæmpe hjælp.

Sp1T
Forummedlem

77 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  07:00:41  Vis profil  Bes�g Sp1T's hjemmeside  Svar med Quote
Du har problem med at du er træt af at vinduer popper up?

Søg evt på google efter 'popupkiller'

Eller brug windows´

Rettet af - Sp1T @ 08 Mar 2006 07:01:05
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  07:25:08  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Lad være med at gå ind på arto Det løser problemet.
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  07:29:44  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Der er da ingen popups på de 2 steders forsider ??, så du skal nok igang med den store spyware-bekæmpelse :(

Start på www.spywarefri.dk . Så har du lidt at hygge dig med, resten af ugen!!!!

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  09:47:02  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Eller www.lavasoft.com

så kig ude i højre side og vælg den der hedder Ad-Aware Personal
klik på "download"
Så kommer der et andet vindue frem og der klikker du download igen

Så er du klar til at nedkæmpe Spyware den fjerner alt :)

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  10:06:40  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

hvad det er jeg skal gøre for boksen, ikke popper op med det mærkelige vidunder?!
Hvis det ligefrem er et vidunder så forstår jeg ikke du vil af med det
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  10:15:00  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]MQffe[Wa]

Eller www.lavasoft.com

klik på "download"

Hmm virker som om du aldrig har prøvet spysweeper, spyware doktor og ewido det fjerner meget mere end ad-aware. plus ad-aware's gratis vertion selv indholder spyware

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  10:37:26  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Frankness

quote:

Eller www.lavasoft.com

klik på "download"

Hmm virker som om du aldrig har prøvet spysweeper, spyware doktor og ewido det fjerner meget mere end ad-aware. plus ad-aware's gratis vertion selv indholder spyware

Hvilket spyware følger der med Ad-Aware ??

G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  10:46:26  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

quote:

quote:

Eller www.lavasoft.com

klik på "download"

Hvilket spyware følger der med Ad-Aware ??

ved bare når jeg har der inde. så finder spysweeper og ewido spyware fra programmet. kan ikke huske hvilke da jeg ikke bruger det program mere

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  10:55:47  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ok nej jeg har ik prøvet nogen af dem du har nævnt
men jeg har heller ikke har de store problemer med spyware
og de enkelte problermer jeg har haft har ad-aware fjernet
uden problmer.

Men det er vel en smags sag om hvad man kan lide og bruge
og jeg holder mig til ad-aware.

Men jeg takker for din viden omkring spyware programmer
er sikker på at der er mange der vil bruge nogen af dem fremover :)

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  11:12:09  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
ved bare når jeg har der inde. så finder spysweeper og ewido spyware fra programmet. kan ikke huske hvilke da jeg ikke bruger det program mere

Det er ligesom når forskellige antivirusprogrammer "finder hinanden" og melder at de er vira.
Det kan der være 2 grunde til.
1 - Ren chikane.
2 - At et virusprogram indeholder "virus-aftryk", for selv at kunne lede efter dem og derved bliver fanget af de andre.

Ad-Aware er et udemærket program. Der er en enkelt anke mod det. Læs om den på www.spywarefri.dk . De ved meget mere om den slags programmer end nogen af os andre. Derfor skal man spørge dem.

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  14:22:32  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I forstår det ikke ! .. Ellers er det bare mig der ikke har formuleret det ordentligt.

Min computer popper op med det vindue der hedder " Iexplore.exe" hver gang jeg går ind på arto. Man kan vælge at trykke " Undlad at sende " eller noget andet.
G� til toppen af siden

[+35]Micro[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
612 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  15:44:23  Vis profil  Klik for at se [+35]Micro[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
forstår dig udemærket unl.. ! det jeg ikke forstår er at du prøver at komme ind på arto.

jeg har samme problem.. dog på nogen andre sider.. (som jeg ikke vil ud med hvad er for nogen"
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  17:30:57  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
I kunne EVT stoppe med at gå ind på pr0n sider. så vil i slippe for det frem over

G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  18:17:27  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Unlocked det du nævner med "undlad at sende" kan være fordi dit windows tror der er en fejl i din explorer, og da microsoft gerne vil lade som om de bryder sig om det kan man sende fejl til dem så de kan forsøge at rette det i fremtidige versioner af windows og eventuelt updates. Denne funktion kan dog slås fra da den er dybt ireterende og ofte popper op uden grund.

Højre klik på denne computer - vælg egenskaber - vælg avanceret - fejlraportering - flyt prikken op i deaktiver fejlraportering, du kan godt lade fluebenet være i "informer mig ved kritiske fejl"

ovenstående er frit oversat til dansk, da jeg bruger den engelske version af windows, men det er det samme. Mener også jeg har husket rigtigt angående vilken vej du finder derind.

Håber det hjælper dig.

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 08 Mar 2006 :  21:22:44  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Tomcat[Wa]

Unlocked det du nævner med "undlad at sende" kan være fordi dit windows tror der er en fejl i din explorer, og da microsoft gerne vil lade som om de bryder sig om det kan man sende fejl til dem så de kan forsøge at rette det i fremtidige versioner af windows og eventuelt updates. Denne funktion kan dog slås fra da den er dybt ireterende og ofte popper op uden grund.

Højre klik på denne computer - vælg egenskaber - vælg avanceret - fejlraportering - flyt prikken op i deaktiver fejlraportering, du kan godt lade fluebenet være i "informer mig ved kritiske fejl"

ovenstående er frit oversat til dansk, da jeg bruger den engelske version af windows, men det er det samme. Mener også jeg har husket rigtigt angående vilken vej du finder derind.

Håber det hjælper dig.

Jeg har gjort det, og det virker perfekt. Mange tak!
G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 09 Mar 2006 :  02:05:30  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er selv det første jeg slår fra første gang jeg booter op på en frisk instalation

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 09 Mar 2006 :  06:33:37  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ikke nok med, at du quoter dig selv!!!
Du gør det også INDEN du har sagt det du quoter.

Jeg er imponeret. Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men jeg er imponeret.. Altså !!!!

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 09 Mar 2006 :  16:47:30  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvem snakker du med Shooter?
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X

4556 Posts

Skrevet - 09 Mar 2006 :  16:49:12  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Hvem snakker du med Shooter?

TC, den snyder!!!

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 09 Mar 2006 :  16:52:16  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe Okay!
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000