Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Udvikling af ny hjemmeside
 Generelt
 Hvordan står det til?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 indl�g

Skrevet - 27 Apr 2005 :  15:11:26  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Hvordan går det med den nye hjemmeside?

Den ser lidt... æhm, død ud lige nu?

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 27 Apr 2005 :  16:15:36  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er der en ny hjemmeside ?



"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 27 Apr 2005 :  18:41:33  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
ja både og: http://www.clan35.dk/new35/
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 03 Aug 2005 :  01:50:08  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Ja da jeg intet svar har fået så spørger jeg igen: Hvordan står det til?
Tunerings siden er faldet til jorden. Vi står uden design, uden noget der ligner et samarbejde mellem de to hold der laver de to sites og uden særligt meget lyst til at forsætte sådan. (Det er ikke kun "de andres" skyld )

Står det også sådan til i den anden lejr?

Rettet af - Dahoon @ 03 Aug 2005 01:52:02
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 03 Aug 2005 :  22:20:38  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
^bump^ ...
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 03 Aug 2005 :  23:07:09  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja! Pånær lysten. Det er desværre mulighed (tid) der mangler.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 04 Aug 2005 :  02:36:55  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe... Den "nye" hjemmeside skulle være en fødselsdagsgave til os alle, da klanen fyldte 4 år. Hvor gammel er det klanen bliver om ganske få måneder?? 6 år vist, og intet er sket endnu....

De burde have lovet os et klubhus i stedet for, så alle vores tip tip oldebørn kunne mødes og deltage i rejsegildet til en kold pils, lidt pindemadder og snakket om dengang vi deres forfædre levede..

G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 04 Aug 2005 :  02:51:26  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
faste fremtidige mål, skaber stres, tag det hele som det kommer


mit motto er: "vi når det nok"

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 04 Aug 2005 :  09:39:05  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har lavet hele herligheden med streger på papir herhjemme. Siderne er nummereret osv. Hvis I gerne vil benytte jer af den nye hjemmeside, så sender i mig bare en email om, hvilke sider I ønsker at se, og så sender jeg det med posten . Jeres administratorrettigheder består i, at I kan rette jeres data på det papir jeg sender med sn@ilm@il.

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Midnight-M
Friend of [+35]

Denmark
841 Posts

Skrevet - 04 Aug 2005 :  10:16:39  Vis profil  Send Midnight-M en ICQ besked  Klik for at se Midnight-M's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Den bliver sgu da flot,glæder mig til at se det færdige resultat



G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 04 Aug 2005 :  10:38:29  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Midnight-M

Den bliver sgu da flot,glæder mig til at se det færdige resultat



Det gjorde vi andre også, men har erkendt at så længe lever vi nok ikke..

G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 04 Aug 2005 :  11:03:37  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis tid er en knap ressource, så ved jeg nok, hvad minutterne skal bruges til

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -



--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 05 Aug 2005 :  14:21:27  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
pr0n?
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000