Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] VIP Server
 Ansøgning (im going NOTS) :D
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 indl�g

Skrevet - 06 Jun 2005 :  16:10:53  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har skrevet 1 ansøgning men aner ik hvor den ligger herinde? :D

Så jeg prøver lige igen.

Jeg søger hermed og tilladelse til at benytte/ få adgang til jeres VIP server

Jeg har spillet på jeres server i stykke tid dvs omkring et års tid og jeg mener selv at de forhold jeg har til de øvrige spillere er ok, så vidt jeg ved :)

Når man kommer ind på 35+ føler man sig sku velkommen! Hviket jeg mener er en rigtig fed ting.
Og så er humøret sku altid højt.
Man er næsten altid sikker på at gå derfra med et smil på læben :)
Eller en tude kiks i munden :)

Hvis i mener at der mangler noget så sig til for så retter jeg bare ansøgningen indtil den passer :D

Navn: Christian (NOTS-MQFFE)
Alder:23
By:Hjørring (Nordjylland) :D
Steam Ip: 0:1:1999833

Tak for det Unlocked!!! hehehe

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell

Rettet af - MQffe @ 07 Jun 2005 12:18:58

ETMA
Nyt forummedlem

Denmark
27 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  16:22:15  Vis profil  Bes�g ETMA's hjemmeside  Send ETMA en ICQ besked  Klik for at se ETMA's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Gå ind på en server og skriv status i consollen :)
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  16:23:48  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Siger da god for dig! Og du kan finde det i UC stats, Ved at søge på dit navn! Men her er det! STEAM_0:1:1999833
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 06 Jun 2005 :  18:26:39  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Møffe!!! Møffe kom, Møffe søgte, Møffe ind og lege :)

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 08 Jun 2005 :  17:40:02  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja ja da møffe drengen SKAL da ind

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

NOTS-Babe
Friend of [+35]

Denmark
87 Posts

Skrevet - 08 Jun 2005 :  20:41:08  Vis profil  Bes�g NOTS-Babe's hjemmeside  Send NOTS-Babe en AOL besked  Klik for at se NOTS-Babe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Selvf skal vores kære lille gris ind og lege med den anden kære lille gris

www.klanbisserne.dk
www.silkroadonline.net
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 08 Jun 2005 :  22:32:02  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
iiiv dyrelege... grimme billeder...!!! he he... ind med mQffe..han er da for cool.. men ik mere end jeg er..!!! he he

G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 08 Jun 2005 :  23:53:56  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg takker da for den positive opbakning

G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 09 Jun 2005 :  00:07:55  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg kan godt sige god for MQFFE, han er en sjov fyr som griner af mine jokes fra tid til anden

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

[+35]Dexter[Wa]
[+35] Soldier

478 Posts

Skrevet - 10 Jun 2005 :  13:25:22  Vis profil  Klik for at se [+35]Dexter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jaaaaaaa....ind med Møffe-drengen!!! Han er sjaw :):):)
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 11 Jun 2005 :  00:14:31  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja nogen skal jo grine af dine dårlige jokes

G� til toppen af siden

Crazy
Friend of [+35]

Denmark
36 Posts

Skrevet - 14 Jun 2005 :  11:00:05  Vis profil  Bes�g Crazy's hjemmeside  Klik for at se Crazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
mQffe er cool nok...... han er inn (hvis asso det var mig der bestemte)

cs cs cs cs
G� til toppen af siden

StigBi
Friend of [+35]

Denmark
19 Posts

Skrevet - 23 Jun 2005 :  19:49:59  Vis profil  Klik for at se StigBi's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja helt klart møffe skal ind han er sgu en grinere fyr har det altid sjovt med ham vi har sgu haft nogen sjove timer sammen og vil da helt klart se ham spille inde på vip sammen med os andre

iiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnndddddddddddd mmmmmmmmmmeeeeeeeeedddddddddd hhhhhhhhhhhaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm

G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 27 Jun 2005 :  19:26:19  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg takker for de venlige ord

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000