Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] VIP Server
 Ansøgning!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Noffer
Friend of +35

Denmark
157 indl�g

Skrevet - 22 Jun 2005 :  21:10:12  Vis profil  Klik for at se Noffer's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hey alle i +35 !

Jeg kunne nu egentlig også godt tænke mig en lille VIP plads på jeres servere, da det nu er jeres servere jeg besøg hyppigst og deler lidt HS ud som I nu lader mig

Håber i siger god for mig !

Noffer

(Hvis der er stemning for at gi mig VIP, så skal jeg nok skrive alle de manglende formaliteter!)

Rettet af - Noffer @ 23 Jun 2005 19:11:51

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 22 Jun 2005 :  22:36:55  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Noffer du skal sku ik ind så har man da ik en chance :D
Ej du er sku cool nok.

Håber du kommer ind!!!

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell

Rettet af - MQffe @ 22 Jun 2005 22:37:33
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 22 Jun 2005 :  23:45:13  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg slutter mig til Noffers parti :)

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 23 Jun 2005 :  15:18:44  Vis profil  Svar med Quote
AADdddd!!! Ud med ham!!!11 :D

Det gas, lad ham da endelig komme ind :)

Rettet af - [+35]Krakatau[Wa] @ 23 Jun 2005 15:21:19
G� til toppen af siden

Noffer
Friend of +35

Denmark
157 Posts

Skrevet - 25 Jun 2005 :  15:03:38  Vis profil  Klik for at se Noffer's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
tak for jeres opbakning, men desværre virker det vidst som om jeg ikke skal regne med at få en lille VIP plads... Så må serverne forblive at stå tomme om onsdagen
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 25 Jun 2005 :  17:11:15  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Noffer for president!
Du skal bare ind knægt :)

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 25 Jun 2005 :  19:01:36  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
I VOTE JÆSCH FOR NOFFER!
G� til toppen af siden

Crazy
Friend of [+35]

Denmark
36 Posts

Skrevet - 25 Jun 2005 :  21:19:54  Vis profil  Bes�g Crazy's hjemmeside  Klik for at se Crazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
noffer=cool ind med tøsen...... men et billede med hud virker altid :P

cs cs cs cs
G� til toppen af siden

NOTS-Babe
Friend of [+35]

Denmark
87 Posts

Skrevet - 25 Jun 2005 :  21:22:23  Vis profil  Bes�g NOTS-Babe's hjemmeside  Send NOTS-Babe en AOL besked  Klik for at se NOTS-Babe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Hawkeye

noffer=cool ind med tøsen...... men et billede med hud virker altid :P

Jep jep HØRT..... Vi må se hud inden vi kan sige helt go for dig
Meeeen hvis det ikke kan lade sig gi sig så ok da.....ind med det lille "easyfrag"

www.klanbisserne.dk
www.silkroadonline.net
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 25 Jun 2005 :  22:24:50  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tjo Tja Hmm ved ikke rigtig om jeg tør stemme for??

Jow da ind med ham

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

Noffer
Friend of +35

Denmark
157 Posts

Skrevet - 27 Jun 2005 :  12:04:29  Vis profil  Klik for at se Noffer's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
easyfrag, babe???? bare vent til næste gang du er i mit crosshair, så skal du få hehe

Men efter de her indlæg må jeg jo så hellere lige komme op med noget info, så i har en chance for at gi mig VIP, hvis jeg bliver godkendt

Navn: Christoffer
Nick: Noffer
Bopæl: Kalundborg
STEAM IP: 0:0:1518151

Men btw, tak for ordene, eller hvad man nu skal sige

(Og foresten så er det meget mere spændende at se på KVINDE-hud, babe )

Rettet af - Noffer @ 27 Jun 2005 12:05:24
G� til toppen af siden

NOTS-Babe
Friend of [+35]

Denmark
87 Posts

Skrevet - 27 Jun 2005 :  15:10:40  Vis profil  Bes�g NOTS-Babe's hjemmeside  Send NOTS-Babe en AOL besked  Klik for at se NOTS-Babe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe det er der noget om noffer Håber du får pass

www.klanbisserne.dk
www.silkroadonline.net
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.31 sek. Snitz Forums 2000