Forfatter |
Emne |
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 13 Jun 2005 : 13:54:58
|
Haha! Cool! |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 13 Jun 2005 : 15:00:16
|
He he... man kan zoome ind og se bumsen på næsen af en fck fan hvis det skulle være.. he he |
|
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 13 Jun 2005 : 18:18:59
|
Haha! Snup den Enigma! |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 13 Jun 2005 : 20:42:37
|
He he unlocked..!! |
|
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 13 Jun 2005 : 21:44:29
|
Ej ! Jeg er ikk tryg når man ved der sidder et kamera der kan filme ALT hvad man laver! |
|
|
IspinD
Friend of [+35]
Denmark
952 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 08:42:25
|
Hvem blir så Danske mester til næste sæson?`
Forhåbentlig ikke brøndby
Men Horsens, da Mads Rieper har været lærer i min klasse
Kun 1 sikker vinder - SILKEBORG |
Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer. |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 12:00:27
|
he he.. lad os nu se... hvem der er heldige.. til næste sæson..!!
unlocked..: jah så du skal ikke stå og kysse med din fyr...!!!
he he |
|
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 12:36:15
|
Ahem næste år vinder brøndby igen |
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
|
|
|
[+35]Beathoven
[+35] Soldier
Denmark
3427 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 12:48:33
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Dude[Wa]
hmmm...... Hvordan kan man egentlig blive Dansk mester med en klub der ligger i Sydsverige
Well det er da det samme som den nordtyske klub der står til oprykning i 1. division |
"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag" - Beathoven aka Den Sorte Spejder -
--- 6GotBeat --- Winner of [+35] 3on3 tournament |
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 13:35:26
|
quote:
unlocked..: jah så du skal ikke stå og kysse med din fyr...!!!
he he
Hvor ved du fra det er en mand?
|
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 13:46:45
|
jah der er jo kamera over det hele..!!! busted..!!!
|
|
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 15:27:53
|
! Så det godt jeg ikk har en mand! |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 14 Jun 2005 : 16:17:38
|
he he..!!! |
|
|
|
Koen_Kuno
Forummedlem
Denmark
227 Posts |
Skrevet - 16 Jun 2005 : 12:12:49
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]
Danske hold som kan gøre sig i Europa er utopi. Hver evig eneste gang et hold præstere at få sat noget godt igang, bliver det splittet ad af udenlandske opkøbere som støvsuger de billige nordiske divisioner for talent. Førend der kommer seriøse penge i dansk bold, skal vi ikke regne med noget somhelst andet end at heldet kan være på vores side, for kvaliteten er der ikke (endnu).
Korrekt Ull. Men jeg tror bare man kan skyde en lang hvid pil efter, at de danske klubber skal komme op på niveau som dem vi vil mænge os med.
1. Økonomien er der/ og kommer aldrig derop i så mange danske klubber - som ønsket, da som du siger vi er en af de billige nordiske ligaer. Vi - kan udvikle talent til tysk, engelsk og fransk fodbold. Men det højeste - salg i længere tid var 30 mio. for Martin Albrechtsen (FCK). - Selvfølgelig er det mange penge, men intet i forhold til hvad der skal - til over hele linjen for at dansk fodbold skal gøre sig forventniger om - CL og Uefa Cup år efter år. Sælger Herfølge deres angriber for 1,2 mio. - er deres halvårs regnskab jo reddet. Det siger jo en del.
2. Niveauet bliver du siger "støvsuget" ned til grundplan sæson efter - sæson. Et dansk hold der skal have succes i internationalt regi, skal - kunne holde på de samme spillere, op mod 2 sæsoner - (+ forstærkninger) for at kunne gøre sig på den internationale scene.
|
I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.
-Herbert Rappaport |
|
|
IspinD
Friend of [+35]
Denmark
952 Posts |
Skrevet - 16 Jun 2005 : 16:36:34
|
hehe :) |
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 16 Jun 2005 : 21:46:05
|
man kan bare spille som en pose nødder som mine helte fra parken, så bliver truppen ikke støvsuget så meget :) |
FC København. Royal leverandør til det danske folk |
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 16 Jun 2005 : 22:58:42
|
Muhahahaha! kan i hygge jer? Skal på camping med Kæresten! ... Så slipper i for mig i en uges tid! Men Ramses, Hvis du ser en dreng! 16 år der står og råber lidt højt! Er det bare mig! Vi ses Til kampen! MÅSKE! |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 17 Jun 2005 : 10:51:07
|
Lol.. jeg når ikker og sde dig før du er blevet smidt ud..!!! he he
|
|
|
|
[+35]Beathoven
[+35] Soldier
Denmark
3427 Posts |
Skrevet - 17 Jun 2005 : 15:11:19
|
quote: Oprindeligt skrevet af Koen_Kuno
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]
Danske hold som kan gøre sig i Europa er utopi. Hver evig eneste gang et hold præstere at få sat noget godt igang, bliver det splittet ad af udenlandske opkøbere som støvsuger de billige nordiske divisioner for talent. Førend der kommer seriøse penge i dansk bold, skal vi ikke regne med noget somhelst andet end at heldet kan være på vores side, for kvaliteten er der ikke (endnu).
Korrekt Ull. Men jeg tror bare man kan skyde en lang hvid pil efter, at de danske klubber skal komme op på niveau som dem vi vil mænge os med.
1. Økonomien er der/ og kommer aldrig derop i så mange danske klubber - som ønsket, da som du siger vi er en af de billige nordiske ligaer. Vi - kan udvikle talent til tysk, engelsk og fransk fodbold. Men det højeste - salg i længere tid var 30 mio. for Martin Albrechtsen (FCK). - Selvfølgelig er det mange penge, men intet i forhold til hvad der skal - til over hele linjen for at dansk fodbold skal gøre sig forventniger om - CL og Uefa Cup år efter år. Sælger Herfølge deres angriber for 1,2 mio. - er deres halvårs regnskab jo reddet. Det siger jo en del.
2. Niveauet bliver du siger "støvsuget" ned til grundplan sæson efter - sæson. Et dansk hold der skal have succes i internationalt regi, skal - kunne holde på de samme spillere, op mod 2 sæsoner - (+ forstærkninger) for at kunne gøre sig på den internationale scene.
Den må I længere ud på landet med.... Den lille snoldede klub til Rosenborg har da længe kunnet gøre en OK figur på den internationale scene. At de danske klubber ikke kan kan man så kun gisne om. |
"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag" - Beathoven aka Den Sorte Spejder -
--- 6GotBeat --- Winner of [+35] 3on3 tournament |
|
|
[+35]Casa
[+35] Soldier
Denmark
1447 Posts |
Skrevet - 17 Jun 2005 : 17:24:53
|
vil jeg nu give beat ret. Jeg mener at kan eks brøndby eller fck komme eks til kvart finallen i champions L. jamen så har de tjent mener det var 50-60 millioner og et par år med stabilitet ville det gøre de havde råd til at beholde deres gode spillere og tjene penge på at være nået så langt osv osv ..vinderne liverpool tjente 442 millioner på sejren og uefa havde delt mere end 3 milliarder ud så de skal bare tro på det som eks rosenborg og andre skod hold |
Honda vfr 750 rc24 Wruuuuum Wruuuum
|
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 17 Jun 2005 : 21:37:50
|
Med til historien om Rosenborg hører også det faktum at de igennem mange sæsoner har spillet med en meget fast stamme, og deraf har haft et meget homogent hold. De talenter som er røget videre fra den kant har været en enkelt individualist i ny og næ som ikke har været uundværlig, idet kollektivet stadig har været intakt. |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
Midnight-M
Friend of [+35]
Denmark
841 Posts |
Skrevet - 18 Jun 2005 : 10:08:33
|
GULD TIL DE GULE OG BLÅ PÅ VESTEGNEN(GUDE HOLDET) |
|
Rettet af - Midnight-M @ 18 Jun 2005 10:11:15 |
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 19 Jun 2005 : 20:14:11
|
JAAAAAAAAAAAAAAH!
Muhahaha! Lær det fc,er!
Var derinde! Vildt fedt! har aldrig oplevet noget lign.
Rames? Var det dig der stod ved Faxe tribunen? eller sad ned? I højre side hvis man står oppe og kigger ned?
- Hvad havde ham der blev ført ud gjort? han var skaldet og havde en hvid trøje på?
|
|
|
Ull
Friend of [+35]
Denmark
1678 Posts |
Skrevet - 19 Jun 2005 : 21:25:47
|
amen køb dog et se og hør for pokker :S |
Den som smøre godt, køre godt. |
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 19 Jun 2005 : 21:59:14
|
Nemmere at få det afvide fra en Kontrol? |
|
|
IspinD
Friend of [+35]
Denmark
952 Posts |
Skrevet - 19 Jun 2005 : 22:11:30
|
Lol... Rammie er en dranker |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 19 Jun 2005 : 23:32:05
|
Amen sikke mange spørgsmål.. tror i skal lave en tråd der hedder "Ramses`s spørge hjørne" he he..
unlocked...: jeg har ik styr på hvad de forskellige lavede idag.. ja jeg stod ved faxxe tribunen mens de flyttede scenen ind.. !!!
|
|
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 20 Jun 2005 : 13:17:57
|
okay! kedeligt! |
|
|
IspinD
Friend of [+35]
Denmark
952 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2005 : 23:06:25
|
har i hørt Brøndby er blevet diskkvalificeret fra en evt Plads i champions League. Michael Laudrup er blevet dømt som den mest uvenlige over for de andre trænere, da han aldrig efter kampene har sagt tak for kampen til det modsattes hold træner.? Nitte til alle brøndby fansene. |
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2005 : 00:20:57
|
Må tjekkes! |
|
|