Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 [sOc]IronmonkeY
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 indl�g

Skrevet - 17 Jun 2005 :  22:17:07  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Han spiller meget på Hvores server og han er en guttermand til at skifte i Teams, når de har brug for en god mand.

Tak fordi du gider spille på hvores servere, samt være med til at gøre dem endnu bedre.

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 18 Jun 2005 :  16:04:48  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hørt !

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 Posts

Skrevet - 18 Jun 2005 :  23:01:40  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jernabe ug ug ros ug ug herfra =)

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D
G� til toppen af siden

mAx
Friend of [+35]

Denmark
1285 Posts

Skrevet - 18 Jun 2005 :  23:43:44  Vis profil  Bes�g mAx's hjemmeside  Svar med Quote
så længe han stopper sin deagle lagt op så er han fin nok at spille med

--- Vanguard ---
Winner of [+35] Invitational's 1. tournament
G� til toppen af siden

IronmonkeY
Nyt forummedlem

Denmark
26 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  16:44:40  Vis profil  Bes�g IronmonkeY's hjemmeside  Klik for at se IronmonkeY's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
takker :D hehe elsker deagle...
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  17:32:48  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af IronmonkeY

takker :D hehe elsker deagle...

Og den elsker dig ... og det er bare forkert . ... ....... der burde være en lov . . . ... ...... eller noget

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  17:35:57  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Z[Wa]

Han spiller meget på Hvores server og han er en guttermand til at skifte i Teams, når de har brug for en god mand.

Tak fordi du gider spille på hvores servere, samt være med til at gøre dem endnu bedre.

Troede godt det var uden H

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  18:52:29  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Var det, det eneste du ville skrive herinde...

Sidder jeg og retter alle dine stavespasser fejl ? undskyld jeg siger det men du er sku en *Censureret*

Rettet af - Z @ 19 Jun 2005 18:55:04
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  19:08:32  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Var det, det eneste du ville skrive herinde...

Sidder jeg og retter alle dine stavespasser fejl ? undskyld jeg siger det men du er sku en *Censureret*

Nej selvfølgelig ikke, synes da også at ironmonkey er fed at spille med/mod. Undrede mig bare at du ikke selv synes at det så forkert ud.

G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  19:18:25  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Se nogen af os gad ikke gå i skole efter børnehave, nogen af os har måske ikke lært alt hvad vi skulle og nogen af os er måske ordblinde ... men du kan jo selvfølgelig kigge i resten af forumet og kritisere alle andre for deres fejl...

Det her var en hyldest til en spiller jeg synes er fed og det er han heldigvis stadig.

good job Ironmonkey

G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  20:03:41  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Nbm

quote:

Inden du retter andre, så læs lige korrektur på dit eget.

Også en tommel opad herfra, til den kære Ironmonkey.
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  20:26:10  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Goof78[Wa]

quote:

quote:

Hvad skal jeg ?

G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  20:27:47  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Se nogen af os gad ikke gå i skole efter børnehave, nogen af os har måske ikke lært alt hvad vi skulle og nogen af os er måske ordblinde ... men du kan jo selvfølgelig kigge i resten af forumet og kritisere alle andre for deres fejl...

Det her var en hyldest til en spiller jeg synes er fed og det er han heldigvis stadig.

good job Ironmonkey

Ja ok, jeg kan jo heller ikke vide om du er ordblind. Jeg synes bare ikke det så særlig godt ud, så jeg ville bare minde dig om det. Men det lader da til at du kan læse hvad jeg skriver.

G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  20:41:30  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:

quote:

quote:

quote:

Hvad skal jeg ?

Oh my god.

korrektur [kårægZtuOr] subst. -en, -er, -erne 1. en tekst som skal læses for at man kan rette fejl i den inden trykningen d første korrektur e korrekturark e andenkorrektur · huskorrektur · det at rette fejl i en tekst d bogen går til korrektur nu · vi er midt i korrekturen · vi har modtaget første korrektur e korrekturlak · korrekturlæser · korrekturtegn e andenkorrektur · huskorrektur · læse korrektur på ngt læse noget for at rette det for fejl

Det giver ingen mening.
Troede godt nokdet var uden H
Troede godt, det var uden H jysk accent?
Eller hvad?

Pointen i mit indlæg var, at man ikke bør kaste med sten, når man selv bor i glashus.
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  21:24:31  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hahahahahaaaa I er søde :D

Den som smøre godt, køre godt.
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  21:31:30  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

hahahahahaaaa I er søde :D

Og bløde som et får
G� til toppen af siden

IronmonkeY
Nyt forummedlem

Denmark
26 Posts

Skrevet - 19 Jun 2005 :  22:12:45  Vis profil  Bes�g IronmonkeY's hjemmeside  Klik for at se IronmonkeY's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
tak for alle jeres kommentare :) er også glad for at spille på serveren bare lidt træls med ventetiden for at komme på nogen gange hehe :)
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  16:39:27  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

quote:

quote:

quote:

quote:

Hvad skal jeg ?

Oh my god.

korrektur [kårægZtuOr] subst. -en, -er, -erne 1. en tekst som skal læses for at man kan rette fejl i den inden trykningen d første korrektur e korrekturark e andenkorrektur · huskorrektur · det at rette fejl i en tekst d bogen går til korrektur nu · vi er midt i korrekturen · vi har modtaget første korrektur e korrekturlak · korrekturlæser · korrekturtegn e andenkorrektur · huskorrektur · læse korrektur på ngt læse noget for at rette det for fejl

Det giver ingen mening.
Troede godt nokdet var uden H
Troede godt, det var uden H jysk accent?
Eller hvad?

Pointen i mit indlæg var, at man ikke bør kaste med sten, når man selv bor i glashus.

Ja ok. SORRY SÅ

*PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV**PIV*

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  17:34:10  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hold da helt kæft man! Hvorfor er der altid nogen der skal brokke sig over andre ikk staver godt nok?

Vi har selv en i klassen! ( 9.klasse) han er lige gået ud ! Fordi han i alle de hår han har levet ALDRIG har kunnet stave ! Vi går i 9 og han staver som en 2. klasse!

Hvis det stod lige mig havde jeg halshugget alle der havde kritiseret ham med at han staver dårligt! Så jeg er fandme med dig Z!

Ligemeget hvem der staver dårligt, Er dårlige til fodbold eller andet, eller er tykke , høje, grimme , ulækre skal de fandme behandles ordentligt!

Hvis jeg nu har lavet en eller anden fejl her som jeg sikkert har ! Så pas dog jer selv ! Så længe i ved hvad jeg mener skal i da ikk gå op i en fejl!

UHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  18:10:05  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg vil gerne lige påpege, at jeg er fløjtende ligeglad med fejl, jeg bryder mig bare ikke om at folk kommer og retter andre, og så selv skriver en masse fejl. Det er da dobbeltmoralsk.
G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  18:22:57  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

Hold da helt kæft man! Hvorfor er der altid nogen der skal brokke sig over andre ikk staver godt nok?

Vi har selv en i klassen! ( 9.klasse) han er lige gået ud ! Fordi han i alle de hår han har levet ALDRIG har kunnet stave ! Vi går i 9 og han staver som en 2. klasse!

Hvis det stod lige mig havde jeg halshugget alle der havde kritiseret ham med at han staver dårligt! Så jeg er fandme med dig Z!

Ligemeget hvem der staver dårligt, Er dårlige til fodbold eller andet, eller er tykke , høje, grimme , ulækre skal de fandme behandles ordentligt!

Hvis jeg nu har lavet en eller anden fejl her som jeg sikkert har ! Så pas dog jer selv ! Så længe i ved hvad jeg mener skal i da ikk gå op i en fejl!

Unlocked, kunne ikke have sagt det bedre selv!!!!

Men okay, det er jo ikke første gang at Nbm har spammet et indlæg på forum uden noget sagligt indhold, andet end bare at spamme!

(Undskyld Nbm, jeg har ikke rettet korrektur på mit eget indlæg, kan du ikke lige gøre det for mig? )

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  18:50:53  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nej nej! Als! Det er ikke rettet specielt mod Nbm!

Men i det hele taget!
G� til toppen af siden

[+35]Hunter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
463 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  19:01:09  Vis profil  Bes�g [+35]Hunter[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]Hunter[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ved jeg, men i dette tilfælde er det jo Nbm der er efter Z, det er det eneste jeg påpeger med mit indlæg ;)

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  19:06:58  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeps! Sys sku bare det er en stor Børnehave når folk skal hakke på andre! Også selvom man ikk kan li den anden person! Als de er også mennesker! Og nu tænker alle der kender mig! OG DET SKULLE KOMME FRA HAM!
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  19:50:29  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Hunter[Wa]

quote:

Unlocked, kunne ikke have sagt det bedre selv!!!!

Men okay, det er jo ikke første gang at Nbm har spammet et indlæg på forum uden noget sagligt indhold, andet end bare at spamme!

(Undskyld Nbm, jeg har ikke rettet korrektur på mit eget indlæg, kan du ikke lige gøre det for mig? )

Ok, du kalder det spam? Hvorfor gør du så det? Jeg kan bare ikke lide stavefejl. Jeg har ikke noget imod Z, han er bare så pisse negativ over for mig.

Rettet af - Nbm @ 20 Jun 2005 19:51:11
G� til toppen af siden

Z
Friend of [+35]

Denmark
1527 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  20:09:56  Vis profil  Klik for at se Z's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du har så meget ret Nikolaj, lige siden der var en idiot der skrev det her "Troede godt det var uden H" og kritisere en for noget som var vel ment i en stor ros til en spiller, som jeg synes er hammer fed at spille med... Så synes jeg sku du er for dum... At du førhen har spammet forumet RAGER MIG EN PAPAND

Ikke flere kommentare til det, medmindre at det er Ros / Ris til Ironmonkey

G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  20:38:15  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Du har så meget ret Nikolaj, lige siden der var en idiot der skrev det her "Troede godt det var uden H" og kritisere en for noget som var vel ment i en stor ros til en spiller, som jeg synes er hammer fed at spille med... Så synes jeg sku du er for dum... At du førhen har spammet forumet RAGER MIG EN PAPAND

Ikke flere kommentare til det, medmindre at det er Ros / Ris til Ironmonkey

Ok. Men så har jeg da fundet ud af at du ikke kan lide at blive rettet. ..

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  21:01:04  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvem kan det?

Måske bilen når den har fået en bule? Men hva faen?
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  21:25:20  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Hvem kan det?

Måske bilen når den har fået en bule? Men hva faen?

Ok humor du har må man sige. Jeg var lige ved at dø af grin.

G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  21:33:39  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nikolaj.

Prøv at kigge forum igennem. Sådan, rigtigt, over det hele.
Det er fyldt med stavefejl, manglende og forkert tegnsætning, brug af talesprog (som du selv bruger), forkert ordstilling og og og .... (Nå ja. Der er også regnefejl!!!.)
Og tænk dig så, hvad der ville ske, hvis vi skulle have en dansklærer til at rette/kommentere alle indlæggene ?! SPAM !!!!

Nåmen heldigvis er vi komplet fløjtende ligeglade med hvilke kundskaber folk har, når bare vi forstår meningen.
MENINGEN betyder noget og den lægger vi MEGET stor vægt på. Resten sk*der vi højt og flot på.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Nbm
Dumrian

Denmark
422 Posts

Skrevet - 20 Jun 2005 :  22:30:11  Vis profil  Bes�g Nbm's hjemmeside  Send Nbm en AOL besked  Klik for at se Nbm's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

Nikolaj.

Prøv at kigge forum igennem. Sådan, rigtigt, over det hele.
Det er fyldt med stavefejl, manglende og forkert tegnsætning, brug af talesprog (som du selv bruger), forkert ordstilling og og og .... (Nå ja. Der er også regnefejl!!!.)
Og tænk dig så, hvad der ville ske, hvis vi skulle have en dansklærer til at rette/kommentere alle indlæggene ?! SPAM !!!!

Nåmen heldigvis er vi komplet fløjtende ligeglade med hvilke kundskaber folk har, når bare vi forstår meningen.
MENINGEN betyder noget og den lægger vi MEGET stor vægt på. Resten sk*der vi højt og flot på.

Skal jeg have det flere gange? Jeg har fattet det ffs.

G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000