Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 CS:S serveren d. 7 juli
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

MaDLaGGeR
Friend of [+35]

Denmark
1067 indl�g

Skrevet - 07 Jul 2005 :  23:32:45  Vis profil  Bes�g MaDLaGGeR's hjemmeside  Send MaDLaGGeR en ICQ besked  Klik for at se MaDLaGGeR's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Halløjsa alle i friske forumlæsere derude
Efter at have læst tråden om et muligt CS:S hold i +35 tænkte jeg lige jeg ville smutte en tur forbi jeres CS:S server, hvilket normalt ikke er min kop te. Nå det varer i midlertidigt ikke længe inden serveren begynder at få flere og flere spillere, deriblandt en del +35'er
Det er lang tid siden jeg har haft et så hygsomt spil, og nok den første gang på en CS:S server. Blandingen af taktik/seriøst spil og humor/mindre seriøst spil var perfekt
Derfor vil jeg gerne rose alle +35'er og andre gæster der befandt sig på CS:S serveren i tidsrummet omkring 22.00-23.30
Tak for et dejligt spil! Dem håber jeg så sandelig der bliver flere af

Tusind Tak for signaturen Elway!!!! :D

The Passenger
Friend of [+35]

Denmark
1650 Posts

Skrevet - 08 Jul 2005 :  13:17:12  Vis profil  Svar med Quote
Nu var jeg kun med på mappet de_port, men jeg hyggede mig også gevaldigt og jeg håber at vi (35'ere og gæster) ved fælles hjælp kan bevare den linie. En aften med hygge, teamplay og fairness giver virkeligt en lysten til at spille cs tilbage, hvorimod en aften med fragrytteri, rambostyle og spydige kommentarer giver en lyst til at afinstallere det og begynde at spille hjerterfri istedet.

G� til toppen af siden

ZipZap
Gammel ven af +35

643 Posts

Skrevet - 08 Jul 2005 :  15:08:25  Vis profil  Klik for at se ZipZap's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nåede også kun de_port (skønt map) inden konen opdagede at det foregik i wide-screen, som hun kalder det når man er død og speccer spillets videre forløb. Jeg blev lokket væk fra comp. men hyggede mig OGSÅ derefter.
Der er generelt god stemning på Source og specielt når der er mange +35'er og spillere som MaDLaGGer på.

Oplevede iøvrigt igår at Valve har glemt at inkludere redningsvest i CT's kit. To runder i træk endte jeg mellem rælingen og havnekajen - bad luck !

Man kan være heldig med meget - man kan også være meget uheldig
G� til toppen af siden

SUBMAN.DK
Forummedlem

Denmark
666 Posts

Skrevet - 31 Jul 2005 :  00:25:56  Vis profil  Bes�g SUBMAN.DK's hjemmeside  Svar med Quote
Har i ikke lært at svømme i forsvaret ?

All people smiles in the same language
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000