Halløjsa alle i friske forumlæsere derude Efter at have læst tråden om et muligt CS:S hold i +35 tænkte jeg lige jeg ville smutte en tur forbi jeres CS:S server, hvilket normalt ikke er min kop te. Nå det varer i midlertidigt ikke længe inden serveren begynder at få flere og flere spillere, deriblandt en del +35'er Det er lang tid siden jeg har haft et så hygsomt spil, og nok den første gang på en CS:S server. Blandingen af taktik/seriøst spil og humor/mindre seriøst spil var perfekt Derfor vil jeg gerne rose alle +35'er og andre gæster der befandt sig på CS:S serveren i tidsrummet omkring 22.00-23.30 Tak for et dejligt spil! Dem håber jeg så sandelig der bliver flere af
Nu var jeg kun med på mappet de_port, men jeg hyggede mig også gevaldigt og jeg håber at vi (35'ere og gæster) ved fælles hjælp kan bevare den linie. En aften med hygge, teamplay og fairness giver virkeligt en lysten til at spille cs tilbage, hvorimod en aften med fragrytteri, rambostyle og spydige kommentarer giver en lyst til at afinstallere det og begynde at spille hjerterfri istedet.
Nåede også kun de_port (skønt map) inden konen opdagede at det foregik i wide-screen, som hun kalder det når man er død og speccer spillets videre forløb. Jeg blev lokket væk fra comp. men hyggede mig OGSÅ derefter. Der er generelt god stemning på Source og specielt når der er mange +35'er og spillere som MaDLaGGer på.
Oplevede iøvrigt igår at Valve har glemt at inkludere redningsvest i CT's kit. To runder i træk endte jeg mellem rælingen og havnekajen - bad luck !
Man kan være heldig med meget - man kan også være meget uheldig