Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 ~~*****~~EasyE-Dre~~*****~~
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 indl�g

Skrevet - 31 Jul 2005 :  17:25:22  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Syntes jeg har fortjent et stående bifald, for hans måde at håndtere spillet på.
Glad, rar, hjælpsom, fair, og mange andre positive ord oplever jeg ham, som.

Vi fragges

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Jul 2005 :  18:11:33  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt enig Goof. :)

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

hAPZ
Nyt forummedlem

Denmark
20 Posts

Skrevet - 20 Aug 2005 :  18:05:37  Vis profil  Bes�g hAPZ's hjemmeside  Klik for at se hAPZ's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja dre er nics nok at spille med og det er samme laef de 2 spiller næste altid samme....

Livet er som man tager det. HapZ
G� til toppen af siden

EasyE-Dre
Nyt forummedlem

Denmark
30 Posts

Skrevet - 11 Sep 2005 :  00:41:12  Vis profil  Bes�g EasyE-Dre's hjemmeside  Klik for at se EasyE-Dre's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Takker for de venlige ord :) , rart at hører positiv respons på cs timerne :) så det er jo godt jeg glemmer at holde voice knappen nede når jeg sidder og tuder med kiksen imellem tiden hehe :) , icex , fedtmule, hapz altid en fornøjelse at spille med/mod jer. håber vi snart fragges ved *G*
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 11 Sep 2005 :  10:52:09  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt enig Goof.
Har også kun oplevet EasyE-Dre som en fair og hyggelig spiller . Tider der ikke har været hyggelige og sjove på serverne med ham, mindes jeg IKKE .
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 31 Oct 2005 :  22:33:22  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godt at se dig på serverne igen Easy :D

allerede hyggeligt igen at spille med dig på Fun and dice.

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000