Forfatter |
Emne |
|
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 indl�g |
Skrevet - 30 Oct 2005 : 17:37:20
|
Undertakers kan godt nok høvle spiritus. DAMN det er mandag imorgen. Men det var sgu dejligt og møde dem man ikke har set før.
Dem man kender:
PCK - Lam i roen som altid, men god til at sørge for alle har noget mjød EasyTarget : PCKs bedre halvdel hihi. Du har nu fået AWM restriction på vores servere Tuffe : Geez hvad kan man sige. Sindsyge menneske hehe. Men konen bager stadigvæk som en gud. KAGEGUDEN. MY M8
Dem som man lærte og kende:
Wannadie : Lige så pickle irriterende IRL som online. Men han er jo kun et kid, så der er håb forude Limbo : Nu ved jeg du ikke cheater, men næste gang skal du have bandage med til din højre pegefinger (efter jeg har knækket den) ThePassenger : Ham havde jeg glædet mig meget til at møde. AK man bliver klogere Top nice person. Men sad jo også ved det lille bord, da jeg ingen puder havde
Alt i alt en KANON weekend med nogle rigtig nice personer. I er sgu altid velkommen en anden gang. JUST NAME THE DATE Men jeg vil stadigvæk have hævn på torsdag til træning
PS. PCK SKÅÅÅÅLLLLLLLLLLL UNDERTAKERS RULEEEEEEEEEEEEEE DKs næsthyggeligste hold.
PSS. Og til alle de UTer der ikke kom. BAAAHHHHHH i gik godt nok glip af en rigtig HERRE weekend. Men så må i jo med næste gang |
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?
Denmark
1237 Posts |
Skrevet - 31 Oct 2005 : 17:01:27
|
Tak Eye.
det var fidt at vi kunne holde hvores føste UT lan hås dig og det var smader sjovt.
så tak for en fed weekendt
eye du er en kano gutter mand bag arlivt at du ikke kan tåle at drikke |
|
|
Eskimo
Friend of [+35]
Denmark
1391 Posts |
Skrevet - 31 Oct 2005 : 17:36:07
|
Fandens osse, nu er jeg gået klip af Qje faldt i søvn ved puteren 2 dage i træk, det har jeg nemlig ikke oplevet endnu
Godt nok kan du tåle og drikke, men fanden kan du ikke bare holde til det |
|
|
The Passenger
Friend of [+35]
Denmark
1650 Posts |
Skrevet - 31 Oct 2005 : 19:35:09
|
Det var en alletiders weekend... Eye vartede os op så man skulle tro at vi var booket ind på hotel Hilton og når han ikke sov (foran computeren ) kunne man være sikker på at der var liv og glade dage på de servere vi raserede. |
|
|
|
Easy Target
Forummedlem
Denmark
639 Posts |
Skrevet - 03 Nov 2005 : 19:27:19
|
Ja, det var en kanon weekend Hotel "TheEye" var helt OK Maden var til 5/5 kokke huer Men, gulvet var lidt hårdt (Dumme her, havde glemt sit liggeunderlag) Er helt klart med på den igen
Ps. Der er 12 ledige lejligheder fra den 1. december. PPs. Sry til naboerne |
CS is just a game the game |
|
|
[+35]NobodyDK
[+35] Soldier
Denmark
191 Posts |
Skrevet - 03 Nov 2005 : 19:34:51
|
[+35]Easy Target[Wa] quote: Dumme her, havde glemt sit liggeunderlag
Du glemmer sgu da altid noget Easy
Men dog ikke det vigtigste, DIG SELV |
|
|
Easy Target
Forummedlem
Denmark
639 Posts |
Skrevet - 03 Nov 2005 : 22:37:04
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]NobodyDK
[+35]Easy Target[Wa] quote: Dumme her, havde glemt sit liggeunderlag
Du glemmer sgu da altid noget Easy
Men dog ikke det vigtigste, DIG SELV
Jeg har som regel, altid mig selv med (Hvis jeg husker det ) |
CS is just a game the game |
|
|
[+35]Sheep
[+35] Soldier
Denmark
3305 Posts |
Skrevet - 04 Nov 2005 : 08:38:19
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Easy Target[Wa]
Men, gulvet var lidt hårdt (Dumme her, havde glemt sit liggeunderlag)
Har "hørt", at Øjet har et meget blødt KEYBOARD - måske du ka' låne det næste gang???
Phoenix holder tam-tam i weeeeeeeeeeeeee-kenden .... |
|
|
|
Limbo
Forummedlem
691 Posts |
Skrevet - 04 Nov 2005 : 18:24:41
|
Da jeg kørte fra Århus mod Ringsted var jeg lidt spændt, jeg havde ikke set nogle af de andre før. Men det blev en rigtig fed weekend, en speciel tak til The eye for den fine opvartning og for at ville lige bolig til.Håber vi kan gentage succesen igen en anden gang, måske et nyt sted!! |
|
|
[+35]NobodyDK
[+35] Soldier
Denmark
191 Posts |
Skrevet - 04 Nov 2005 : 21:36:42
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Limbo[Wa]
Da jeg kørte fra Århus mod Ringsted var jeg lidt spændt, jeg havde ikke set nogle af de andre før. Men det blev en rigtig fed weekend, en speciel tak til The eye for den fine opvartning og for at ville lige bolig til.Håber vi kan gentage succesen igen en anden gang, måske et nyt sted!!
Prøv hjemme hos Easy Target.
Så glemmer han vel ikke noget. |
|
|
|
Emne |
|