Nu da der er alle disse online rejseselskaber etc. kunne jeg godt tænke mig et forum, folk kan skrive deres meninger om de forskellige rejseselskaber og/eller rejsemål. Jeg rejser tit til Thailand pga. familie og er da lidt utryg ved at købe en billet hos et selskab jeg ikke kender noget til.
I dag har jeg bestilt en rejse igennem rejsefeber.dk og kender ingen andre som har "benyttet" dem før, ville det være rart med jeres meninger om dette selskab. Desuden er der sikkert mange af jer +35'er som rejser årligt med venner/familie. Og hvad søren er e-tickets for noget? Et fin mail man kan bruge til check-in... alle mulige spørgsmål vdr. rejser og det skal da heller ikke forhindrer folk i at skrive om deres kanotur på Gudenåen eller lign. eller hvor mange rammer øl man kan transportere på en trailer fra Tyskland til Danmark uden at hjulene giver efter, ja alle små tips/tricks og jeres positive/negative oplevelser.
Øv øv... Der var åbenbart opstået en fejl på rejsefeber.dk, alle deres flybilletter hos Air-France mellem jul og nytår var vist som ledige selvom de var reserveret :(