Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Foreslå et forum
 DEMO.
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 indl�g

Skrevet - 09 Oct 2005 :  20:49:02  Vis profil  Svar med Quote
kunne det være smart, med et forum andg demo'?

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 09 Oct 2005 :  20:55:07  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej Krum!

Jeg flyttede den lige her til - håber det er ok,

Hvordan forestiller du dig at forummet skal anvendes

Links til indsendte demo'er eller mulighed for at alle kan lave links til egne demoer ?
G� til toppen af siden

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 10 Oct 2005 :  17:36:53  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte

Hej Krum!

Jeg flyttede den lige her til - håber det er ok,

Hvordan forestiller du dig at forummet skal anvendes

Links til indsendte demo'er eller mulighed for at alle kan lave links til egne demoer ?

ja det kunne være en god ide,,,,men det var nu mere for at folk der var blevet bedt om at indsende demo,,,,havde bedre muligheder,,,for at finde ud af hvordan,,,,hvornår,,og sådan,,,,som det er nu syntes.jeg det måske kan være lidt svært,,,,min overbevisning er at fordi folk blir bedt om at skulle indsende demo,,,,,er det jo ikke det samme som at de snyder,,,,
mvh krum
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 10 Oct 2005 :  18:14:58  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ok

Så det er et demo til at de som er blevet bedt om at indsende demo kan lægge et indlæg med et link der peger på den indsendte demo.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår

Skal den der har anmodet om DEMO'en skrive der først og skal vedkommende så eftyerfølgende skrive sin vurdering af demo'en (uanset mistanke om snyd)

Skal alle og enhver så kunne kommentere på den efterfølgende og give deres mening til kende om Demo'en ?

Tjaa hvorfor ikke - er der nogen der har noget indvende ??
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 10 Oct 2005 :  20:05:59  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kommer det ikke til at fylde møg meget ?
EDIT: ellers Super fee idé !

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill

Rettet af - .kolik @ 10 Oct 2005 20:06:25
G� til toppen af siden

[+35]krumpibe
[+35] Soldier

Denmark
1084 Posts

Skrevet - 10 Oct 2005 :  20:07:14  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Terabyte

ok

Så det er et demo til at de som er blevet bedt om at indsende demo kan lægge et indlæg med et link der peger på den indsendte demo.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår

Skal den der har anmodet om DEMO'en skrive der først og skal vedkommende så eftyerfølgende skrive sin vurdering af demo'en (uanset mistanke om snyd)

Skal alle og enhver så kunne kommentere på den efterfølgende og give deres mening til kende om Demo'en ?

Tjaa hvorfor ikke - er der nogen der har noget indvende ??

hehe,,,,min mening er at de folk der blir bedt om at optage,,,hurtigt kan læse hvor de skal sende den hen,måske lidt hjælp til at sende, hvis det er det der er nøvendigt,da det jo ikke er alle der er nogle hajer til sådanne ting
G� til toppen af siden

[+35]Terabyte
[+35] Soldier

Denmark
2730 Posts

Skrevet - 10 Oct 2005 :  23:01:00  Vis profil  Bes�g [+35]Terabyte's hjemmeside  Klik for at se [+35]Terabyte's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nå sådan - så er et Forum nok ikke sagen

Så er det snarere en info side der skal til men den findes jo allerede

http://www.clan35.dk/home/asp/serverrulez.asp

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.25 sek. Snitz Forums 2000