Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 FCK!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 indl�g

Skrevet - 26 Sep 2005 :  14:13:01  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jaa de er jo startet godt op.
Sad og så kampen FCK-Esbjerg 5-1.. Sejt!
Hvaa hvem er konkurenterne til sas ligaens næste vindere? Fck og ?
Hvem tror i der kan tage kampen op mod FCK?
Jeg tror Viborg da de har spillet en fin sæson indtil videre - Hvis de blev ved med at spille godt tror jeg de kan være kandidater!.
Brøndby har ikke spillet fantastisk - Men hvad tror i? er FCK løbet med guldet eller det bare mig der synes der er lang vej for brøndby og co? :D

hilsen IspinD

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.

Rettet af - IspinD @ 26 Sep 2005 14:14:19

Strife
Friend of [+35]

Denmark
416 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  14:17:19  Vis profil  Bes�g Strife's hjemmeside  Klik for at se Strife's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja selvfølgelig er fck løbet med guldet, alle ved jo at hele sæsonen bliver afgjort lige i starten :)
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  14:38:30  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nææææææææstved ftw! :D
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  15:18:16  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
TPD. alle ved brøndby nok skal tage sig sammen og vinde guld igen

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  15:47:32  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
haha lol :D

G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  15:59:06  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Esbjerg tager da guldet. Ingen tvivl der!
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  15:59:42  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
De ligger godt nok lige over nedrykningsstregen i øjeblikket, men de skal nok komme igen .
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  16:24:17  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Fc Zulu går hen og taber og kommer på en 5 plads i Sæsonens slutning.. Viborg og Brøndby kæmper om guldet mens Fc midtjylland ligger nr 3 .. Ahh.. Så må Esbjerg og Fc Zulu kæmpe om 4-5 pladserne
G� til toppen af siden

[+35]Abs[Wa]
[+35] Soldier

850 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  16:51:06  Vis profil  Bes�g [+35]Abs[Wa]'s hjemmeside  Svar med Quote
Såså unlocked...ikke mere vandpibe til dig ^^

Lad os håbe på 3 danske sejre på torsdag

FC's weefik man ge om k90 er nice
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  17:40:59  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jepper lad os håbe det - Selvom jeg ikke tror på Brøndby :S

G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  17:59:20  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Helt ærligt ispind?
Fordi du er FCK fan, så er det vel ikke for meget at forlange, at man kigge andre veje end indad?
Ja, det gælder os alle. Er selv Brøndby-fan, men kan også godt se FCK og Viborgs styrke. Og tippede da også en FCK sejr i kampen mod BIF forleden onsdag. Vær realist istedet for at vende blikket indad og give andre end sit eget hold skylden, når det går skidt. BIF fik et perfekt udgangspunkt sidste torsdag, og set i lyset af kampene mod Ajax og Tblisi, så tror jeg også de knalder en kasse ind i Zürich. Men samtidig tror jeg også på FCK chancer. De spiller fanme godt for tiden. Og det ville være godt for dansk fodbold hvis både FCK og BIF gik videre.

-Bare mit synspunkt på sagerne

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  18:37:16  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmm! Hvis brøndby bare score 1 mål.. skal Fc score 4 for at gå videre.. hvilket der ikk er mange der tror på!

Hvis van heerden ( ved ikk om det er rigtigt stavet ) bare spiller halvt så godt som mod Midtjylland, vinder fck! Medmindre ham målmanden fejler gevaldigt
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  19:00:23  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af IspinD

Hvem tror i der kan tage kampen op mod FCK?

Hvem har de lige spillet 1-1 med?
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 26 Sep 2005 :  22:33:38  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Koen_Kuno

Helt ærligt ispind?
Fordi du er FCK fan, så er det vel ikke for meget at forlange, at man kigge andre veje end indad?
Ja, det gælder os alle. Er selv Brøndby-fan, men kan også godt se FCK og Viborgs styrke. Og tippede da også en FCK sejr i kampen mod BIF forleden onsdag. Vær realist istedet for at vende blikket indad og give andre end sit eget hold skylden, når det går skidt. BIF fik et perfekt udgangspunkt sidste torsdag, og set i lyset af kampene mod Ajax og Tblisi, så tror jeg også de knalder en kasse ind i Zürich. Men samtidig tror jeg også på FCK chancer. De spiller fanme godt for tiden. Og det ville være godt for dansk fodbold hvis både FCK og BIF gik videre.

-Bare mit synspunkt på sagerne

Hvorfor skulle det være så urealistisk?
Vi har allesammen set enorme nedture, fra forskellige "storhold".
Bl.a. Leeds, der oftest lå i toppen af Premier League, og pludseligt gik helt ned og sluttede langt nede i tabellen.
Også Nantes gik fra at spille topfodbold, til pludseligt et år, at knække fuldstændig efter 2-3 nederlag.
Og hvis du for omkring 2-3 år siden havde sagt, at Real Madrid ville begynde at spille fodbold på 6. divisions niveau, tror jeg heller ikke du ville få så mange til at tro på det .
Så bare fordi du har et andet synspunkt på sagerne, betyder det ikke det er mere rigtigt .
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 27 Sep 2005 :  13:09:23  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kunne ikke have formuleret mig så godt Guilty -tak :D

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 27 Sep 2005 :  18:10:16  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du har intet svar på det jeg skrev Ispind... :D
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 27 Sep 2005 :  20:38:25  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hva tænker du på Sune?
Nej, selvfølgelig er det jeg siger ikke mere korrekt end andet. Men synes bare det er en generel holdning man har nu om dage, at det er kun ens "eget" hold der kan nogte, og så skoder resten bare. Og det er andres skyld hvis det går skidt. Bare det at man ikke kan og vil indse at ens hold og spiller dårligt. Er vel ikke så meget at forlange? Give and take. man skal kunne tåle at høre kritik om ens hold, hvis man igså kritisere de andre hold.

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 27 Sep 2005 :  21:52:07  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er også rigtig Koen. Men jeg siger altid når den italienske sæson begynder af milan spiller ad H til. De får altid en dårlig start. Men efter nogle kampe begynder de at spille godt igen. Hvorfor ikke kunne indrømme at ens hold spiller dårligt. Ramses og Unlocked er et par gode eksempeler. De er store BIF fans og siger selv brøndby ikke har spillet særlig godt for det sidste. Ikke tage mig på ordet Un og Ramses i ved hvad jeg mener!

hamburg? er det ikke også godt når man tænker på hvor gode Hamburg er for tiden og deres placering! :)

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 27 Sep 2005 :  22:14:54  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Godnat!!!!
G� til toppen af siden

[+35]Krakatau[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
744 Posts

Skrevet - 27 Sep 2005 :  22:33:22  Vis profil  Svar med Quote
lol..
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 27 Sep 2005 :  22:35:01  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Hva tænker du på Sune?
Nej, selvfølgelig er det jeg siger ikke mere korrekt end andet. Men synes bare det er en generel holdning man har nu om dage, at det er kun ens "eget" hold der kan nogte, og så skoder resten bare. Og det er andres skyld hvis det går skidt. Bare det at man ikke kan og vil indse at ens hold og spiller dårligt. Er vel ikke så meget at forlange? Give and take. man skal kunne tåle at høre kritik om ens hold, hvis man igså kritisere de andre hold.

Synes også selv det er alt for latterligt, når folk ikke vil indrømme, at deres favorithold spiller dårligt.
Jeg holder med Esbjerg, og kan sagtens sige, at de spiller elendigt i denne sæson! Det kan du selv se på tabellen jo .
Og har været Real Madrid fan i en del år efterhånden, og de spiller absolut heller ikke som de burde, hvis man ser på de mange stjerner de har.
Lige siden de fyrede Vincente Del Bosge har de ikke kunne etablere sig ordentligt som et hold. Og hvis Luxemburger ikke snart gør noget og får dem til at vinde nogen kampe, bliver han snart fyret .
Så ingen problemer (for mit vedkommende) i at sige negative ting om favoritholdet .
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  11:06:49  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nåh ispind..!! skal vi nu til det igen..!!

Hvis du nu kigger på de sidste 2 sessoner (ved ik om det er rigtig stavet) så er der et hold der har ført stort til vinter pausen og så er det gået ned af bakke for det hold..!! så du kan da på ingen måde sige at F*u*ck er løbet med guldet..!! Men hvis Brøndby ikke tager sig sammen så har Brøndby ik så meget at spille om..!! men jeg tror det bliver en kamp mellem Fck og Viborg og Brøndby og Fc nordsjælland..!! Nordsjælland har sgu spillet nogle brav af nogle kampe..!! så jeg tror jeg hælder lidt mere til dem..!! og SILKEBORG jah hva kan jeg sige vi ses i 1 division..!! hi hi..!!

G� til toppen af siden

[+35]Beathoven
[+35] Soldier

Denmark
3427 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  11:17:37  Vis profil  Klik for at se [+35]Beathoven's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har en stålsat tro på at AGF og Silkeborg blot har haft en skidt sæson start. De er klart guldaspiranter!

"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag"
- Beathoven aka Den Sorte Spejder -

--- 6GotBeat ---
Winner of [+35] 3on3 tournament
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  12:03:38  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Desuden så tror jeg ik på den måde som Don Dø fremlægger sin forretning og de signaler han sender de er da helt forkerte og viser bare at han ik tror på sit hold.!!!

Det jeg mener med at han sender forkerte signaler det er fordi at bare fordi at F*U*ck ikke vandt guld i 04/05 så gider man sgu ik og forlænge kontrakt med halvdelen af holdet så nu går jeg sgu ud og køber 8 nye spillere eller hvor mange det nu var..!! det han gjorde der er lidt af en satsning hvis jeg var adm. direktør for sådan en klub så ville jeg da prøve og få det bedste frem i de spillere istedet for at fyrer halvdelen af holdet..!!! og du kan på ingen måde tro at holdet kan spille særlig godt når halvdelen af holdet er nyt og ik kender de andre..!! men de har nu klaret det godt nok takket være Don Dø`s millioner..!! det må jeg da give dem..1 men tror ik på at den måde at styre et fodbol hold den holder ik i længden det tror jeg godt nok ik på..!! Nåh det er jo os bare mig..!! hi hi

G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  12:32:52  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Damn jeg er glad for at jeg kun følger med når Fortuna Hjørring Spiller :D

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

Guilty^
Forummedlem

Denmark
383 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  13:38:58  Vis profil  Klik for at se Guilty^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af ramses

Desuden så tror jeg ik på den måde som Don Dø fremlægger sin forretning og de signaler han sender de er da helt forkerte og viser bare at han ik tror på sit hold.!!!

Det jeg mener med at han sender forkerte signaler det er fordi at bare fordi at F*U*ck ikke vandt guld i 04/05 så gider man sgu ik og forlænge kontrakt med halvdelen af holdet så nu går jeg sgu ud og køber 8 nye spillere eller hvor mange det nu var..!! det han gjorde der er lidt af en satsning hvis jeg var adm. direktør for sådan en klub så ville jeg da prøve og få det bedste frem i de spillere istedet for at fyrer halvdelen af holdet..!!! og du kan på ingen måde tro at holdet kan spille særlig godt når halvdelen af holdet er nyt og ik kender de andre..!! men de har nu klaret det godt nok takket være Don Dø`s millioner..!! det må jeg da give dem..1 men tror ik på at den måde at styre et fodbol hold den holder ik i længden det tror jeg godt nok ik på..!! Nåh det er jo os bare mig..!! hi hi

Kan du snart blive enig med dig selv om, hvad det er du mener?
Først siger du, at et hold umuligt kan spille godt med så mange nye spillere.
Bagefter siger du at de har spillet godt indtil nu, men at det ikke holder i længden, er det bare mig eller modsiger du dig selv her?
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  17:26:50  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
men se ramses.. bare den indstilling at du som BIF fan kalder det F*u*CK kan jeg virkelig ikke tage.. Det er nede på et stadie hvor jeg virkelig stod af for længst. Det er hverken sjovt eller noget andet.. Respekt. Er hvad du mangler. du ville inderst heller ikke bryde dig om hvis noget kaldte Brøndby for Bøsserne fra vestegnen, ellers skabs-svenskere etc.?

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  18:01:37  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

men se ramses.. bare den indstilling at du som BIF fan kalder det F*u*CK kan jeg virkelig ikke tage.. Det er nede på et stadie hvor jeg virkelig stod af for længst. Det er hverken sjovt eller noget andet.. Respekt. Er hvad du mangler. du ville inderst heller ikke bryde dig om hvis noget kaldte Brøndby for Bøsserne fra vestegnen, ellers skabs-svenskere etc.?

Hi hi ..!! hvad hører jeg så Fck fans kalde os når vi er enten i parken eller de er på besøg hos os..!!! Respekt kald det hvad du vil..!! men jeg er da lige glad med hvd de kalder os men de skulle måske begynde at kalde os for guderne..!! hi hi

G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  18:03:36  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
[/quote]
Kan du snart blive enig med dig selv om, hvad det er du mener?
Først siger du, at et hold umuligt kan spille godt med så mange nye spillere.
Bagefter siger du at de har spillet godt indtil nu, men at det ikke holder i længden, er det bare mig eller modsiger du dig selv her?
[/quote]

Det jeg mener er at jeg tror ik de kan holde sig oprejst når halvdelen af holdet er nyt..!!! og så er jeg forbavset over den måde de allerede har fået spillet sig ind i truppen..!! lyder forkert men kan ik rigtig beskrive det på andre måder..!!

G� til toppen af siden

Quantrill
Mavesur ex!

Denmark
346 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  19:24:57  Vis profil  Svar med Quote
FodboldTosser.. få jer dog et liv... gaaaaaaab...[:)
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  19:28:03  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det er vel ligemeget hva de kalder os? Det behøver ikke at ændre på din væremøde`?

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.28 sek. Snitz Forums 2000