Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 Sport
 FCK!
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 2

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  21:51:00  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du kan ikke tage den måde han er på? Så ignorer ham! Jeg tror helt sikkert ikke du kan være på Faxe, når Bif-Fck Tørner sammen!!!

Jeg stod i kø mod ajax, Og vi stod Bag FFZ ( Fucker Fri Zone ) Du skulle høre dem! Det var helt vildt!
Med den indstilling du har på det, tror jeg ikke du sku ha været BIF fan! Brøndby og fck , Hader og vil ALTID hade hinanden! ligemeget hvad!

( Ps. Intet er ondt ment :-x )
G� til toppen af siden

Ramses
Forummedlem

Denmark
734 Posts

Skrevet - 28 Sep 2005 :  22:06:45  Vis profil  Klik for at se Ramses's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Koen_Kuno

det er vel ligemeget hva de kalder os? Det behøver ikke at ændre på din væremøde`?

Jeg er på den måde jeg er på og du er på den måde du er på..!! sådan er livet..!! jeg hader F*U*ck og elsker BIF..!! du Holder af F*U*ck og holder af bif..!! hi hi..!! sådan er livet..!!

G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 29 Sep 2005 :  23:14:55  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
holder da ikke af FCK.. kan bare ikke se grund til at opføre sig på den måde.. men det har vi to meninger om, og det er også fint nok.. og jo, kan godt stå på Faxe til BIF-FCK kampe.. man behøver jo bare ikke at råbe det som de mange tusinder andre på tribunen gør?
Hvis i forstår.. Er brøndby-dreng og har jeg været længe.. så kender godt til hadet til FCK.. mener bare det til tider er stærkt ubegrundet..

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden

[+35]Sambo
[+35] Soldier

Sweden
11 Posts

Skrevet - 22 Oct 2005 :  14:04:24  Vis profil  Svar med Quote
ja ja i skulle ha set kampen fck mod slagelse 2 div. mig og knægten er hardcore fan af fck men det var lige før vi skifte til randers
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 22 Oct 2005 :  19:04:57  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hardcore Fc fan blir man aldrig. Bare se, når det er hold der ikke er på lige højt niveau, falder tilskuer tallet med 5000. ER DET AT STØTTE SIT HOLD?
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 23 Oct 2005 :  07:50:08  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

Hardcore Fc fan blir man aldrig. Bare se, når det er hold der ikke er på lige højt niveau, falder tilskuer tallet med 5000. ER DET AT STØTTE SIT HOLD?

Fodboldfan-logik.. Men så er der da 5000 FCK-fans tilbage ???! Eller !?!?

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 23 Oct 2005 :  09:46:05  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter

quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

Fodboldfan-logik.. Men så er der da 5000 FCK-fans tilbage ???! Eller !?!?

har de så mange fans fck?? Gal troede ikke der var så mange der har fået en forkert opdragelse

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 23 Oct 2005 :  14:21:34  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehehhehe :D

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

Mini
Friend of [+35]

Denmark
422 Posts

Skrevet - 25 Oct 2005 :  09:50:22  Vis profil  Bes�g Mini's hjemmeside  Send Mini en ICQ besked  Klik for at se Mini's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det jeg hader mest ved FCK er der indstilling til at drive en fodboldklub. De blev nummer 2 sidste år og derfor går de ud og køber et helt nyt hold. Synes det er sørgeligt at de ikke benytter flere af deres egne talenter.... Et eller andet sted tror jeg Don Ø fodbolden et stykke. Så længe der er overskud er han tilfreds... Men det er han jo også dygtig til at få....

Real Men Play Nuke :)
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 28 Oct 2005 :  18:25:51  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
du siger det selv knald gode til money og måske ikke så gode til fordbolden.Jeg mener det er optil klubben selv at styrer sådan noget tror jeg slfi også du gør.Men når du ser slagelse så kan man faktisk godt købe sig til succés.Real er også et et eks, det er så ved at gå op i limningen pt.Men du har da ret for man ser også tit ringe spillere med gode trænere lave det ene eventyr efter det andet.Wigan i england er da alt for vilde også osv osv..Don Ø giver så også hele danmark alt inden for sport musik underholdning så respetere ham ihvertfald

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 28 Oct 2005 :  21:07:04  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Glæder mig til den dag han ikke har flere penge.
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 14 Nov 2005 :  08:36:08  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FCFC FC FC FC FC F C FCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFFFRCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFC
FCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFÅHH ÅHHH ÅPH FCK

Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

EasyE-Dre
Nyt forummedlem

Denmark
30 Posts

Skrevet - 16 Feb 2006 :  18:47:22  Vis profil  Bes�g EasyE-Dre's hjemmeside  Klik for at se EasyE-Dre's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Synes det er lidt Synd for alle FCK fans de ved selv ikke at de holder med en flok Anelkaer

for dem som ikke lige ved hvad en anelka er :)

Anelka = en lidt ringere om muligt udgave af Mikkel Beck/Peter Foldgast

bare vent og se Ståle får nok smidt det hele overbord.

alle Holligans Bøller tag jer sammen, det er sport der er vindere og tabere
Thats Life!

bliv voksen og lev med det som en mand :)

lidt som i cs nogen der skal have en kiks eller 2 :)
gratis uddeling til alle FCK fans hehe

Og nu sidder fck fanen og tænker hmm jamen gude holdet er jo fck fck fck fck
hvis de var guder havde de nok klaret sig bedre over årene :)

For min skyld kan i være BIF, OB, FCK fan, eneste jeg kan sige, det er godt for dansk fodbold jo længere vi kommer internationalt så er jeg ligeglad om det er fck eller Silkeborg.
FCK - KALMAR
LILLESTRØM - BIF

GO denmark !

G� til toppen af siden

Enigma
[+35] Soldier

Denmark
107 Posts

Skrevet - 19 Feb 2006 :  21:44:20  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Glæder mig til den dag han ikke har flere penge.

jamen hej unlocked såå er jeg tilbage, hvad er nu det du skriver med ingen penge, hvis jeg ikke husker helt forkert er det vist doktoren som ikke kan formidle en formue, så nu må vi jo se hvordan det går med alle agger pengene .

ps 1 down 2 more to go

FC København. Royal leverandør til det danske folk
G� til toppen af siden
Side: af 2 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000