Forfatter |
Emne |
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 28 Sep 2005 : 21:51:00
|
Du kan ikke tage den måde han er på? Så ignorer ham! Jeg tror helt sikkert ikke du kan være på Faxe, når Bif-Fck Tørner sammen!!!
Jeg stod i kø mod ajax, Og vi stod Bag FFZ ( Fucker Fri Zone ) Du skulle høre dem! Det var helt vildt! Med den indstilling du har på det, tror jeg ikke du sku ha været BIF fan! Brøndby og fck , Hader og vil ALTID hade hinanden! ligemeget hvad!
( Ps. Intet er ondt ment :-x ) |
|
|
Ramses
Forummedlem
Denmark
734 Posts |
Skrevet - 28 Sep 2005 : 22:06:45
|
quote: Oprindeligt skrevet af Koen_Kuno
det er vel ligemeget hva de kalder os? Det behøver ikke at ændre på din væremøde`?
Jeg er på den måde jeg er på og du er på den måde du er på..!! sådan er livet..!! jeg hader F*U*ck og elsker BIF..!! du Holder af F*U*ck og holder af bif..!! hi hi..!! sådan er livet..!! |
|
|
|
Koen_Kuno
Forummedlem
Denmark
227 Posts |
Skrevet - 29 Sep 2005 : 23:14:55
|
holder da ikke af FCK.. kan bare ikke se grund til at opføre sig på den måde.. men det har vi to meninger om, og det er også fint nok.. og jo, kan godt stå på Faxe til BIF-FCK kampe.. man behøver jo bare ikke at råbe det som de mange tusinder andre på tribunen gør? Hvis i forstår.. Er brøndby-dreng og har jeg været længe.. så kender godt til hadet til FCK.. mener bare det til tider er stærkt ubegrundet.. |
I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.
-Herbert Rappaport |
|
|
[+35]Sambo
[+35] Soldier
Sweden
11 Posts |
Skrevet - 22 Oct 2005 : 14:04:24
|
ja ja i skulle ha set kampen fck mod slagelse 2 div. mig og knægten er hardcore fan af fck men det var lige før vi skifte til randers |
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 22 Oct 2005 : 19:04:57
|
Hardcore Fc fan blir man aldrig. Bare se, når det er hold der ikke er på lige højt niveau, falder tilskuer tallet med 5000. ER DET AT STØTTE SIT HOLD? |
|
|
[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW
4556 Posts |
Skrevet - 23 Oct 2005 : 07:50:08
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]
Hardcore Fc fan blir man aldrig. Bare se, når det er hold der ikke er på lige højt niveau, falder tilskuer tallet med 5000. ER DET AT STØTTE SIT HOLD?
Fodboldfan-logik.. Men så er der da 5000 FCK-fans tilbage ???! Eller !?!? |
**** Cow(ard) of the county ****
|
|
|
Frankness
Super forummedlem
Denmark
1399 Posts |
Skrevet - 23 Oct 2005 : 09:46:05
|
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]6-shooter
quote: Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]
Hardcore Fc fan blir man aldrig. Bare se, når det er hold der ikke er på lige højt niveau, falder tilskuer tallet med 5000. ER DET AT STØTTE SIT HOLD?
Fodboldfan-logik.. Men så er der da 5000 FCK-fans tilbage ???! Eller !?!?
har de så mange fans fck?? Gal troede ikke der var så mange der har fået en forkert opdragelse |
Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
|
|
|
IspinD
Friend of [+35]
Denmark
952 Posts |
Skrevet - 23 Oct 2005 : 14:21:34
|
hehehhehe :D |
Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer. |
|
|
Mini
Friend of [+35]
Denmark
422 Posts |
Skrevet - 25 Oct 2005 : 09:50:22
|
Det jeg hader mest ved FCK er der indstilling til at drive en fodboldklub. De blev nummer 2 sidste år og derfor går de ud og køber et helt nyt hold. Synes det er sørgeligt at de ikke benytter flere af deres egne talenter.... Et eller andet sted tror jeg Don Ø fodbolden et stykke. Så længe der er overskud er han tilfreds... Men det er han jo også dygtig til at få.... |
Real Men Play Nuke :) |
|
|
[+35]Casa
[+35] Soldier
Denmark
1447 Posts |
Skrevet - 28 Oct 2005 : 18:25:51
|
du siger det selv knald gode til money og måske ikke så gode til fordbolden.Jeg mener det er optil klubben selv at styrer sådan noget tror jeg slfi også du gør.Men når du ser slagelse så kan man faktisk godt købe sig til succés.Real er også et et eks, det er så ved at gå op i limningen pt.Men du har da ret for man ser også tit ringe spillere med gode trænere lave det ene eventyr efter det andet.Wigan i england er da alt for vilde også osv osv..Don Ø giver så også hele danmark alt inden for sport musik underholdning så respetere ham ihvertfald |
Honda vfr 750 rc24 Wruuuuum Wruuuum
|
|
|
Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck
Denmark
1471 Posts |
Skrevet - 28 Oct 2005 : 21:07:04
|
Glæder mig til den dag han ikke har flere penge. |
|
|
local?Drunk
Friend of +35
Denmark
1235 Posts |
Skrevet - 14 Nov 2005 : 08:36:08
|
FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FC FCFC FC FC FC FC F C FCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFFFRCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFC FCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFCFÅHH ÅHHH ÅPH FCK |
Også en trofast spiller på www.travian.dk ->RuneMaster server 5+1, og www.travian.com server 1. |
|
|
EasyE-Dre
Nyt forummedlem
Denmark
30 Posts |
Skrevet - 16 Feb 2006 : 18:47:22
|
Synes det er lidt Synd for alle FCK fans de ved selv ikke at de holder med en flok Anelkaer
for dem som ikke lige ved hvad en anelka er :)
Anelka = en lidt ringere om muligt udgave af Mikkel Beck/Peter Foldgast
bare vent og se Ståle får nok smidt det hele overbord.
alle Holligans Bøller tag jer sammen, det er sport der er vindere og tabere Thats Life!
bliv voksen og lev med det som en mand :)
lidt som i cs nogen der skal have en kiks eller 2 :) gratis uddeling til alle FCK fans hehe
Og nu sidder fck fanen og tænker hmm jamen gude holdet er jo fck fck fck fck hvis de var guder havde de nok klaret sig bedre over årene :)
For min skyld kan i være BIF, OB, FCK fan, eneste jeg kan sige, det er godt for dansk fodbold jo længere vi kommer internationalt så er jeg ligeglad om det er fck eller Silkeborg. FCK - KALMAR LILLESTRØM - BIF
GO denmark !
|
|
|
Enigma
[+35] Soldier
Denmark
107 Posts |
Skrevet - 19 Feb 2006 : 21:44:20
|
quote: Oprindeligt skrevet af Unlocked
Glæder mig til den dag han ikke har flere penge.
jamen hej unlocked såå er jeg tilbage, hvad er nu det du skriver med ingen penge, hvis jeg ikke husker helt forkert er det vist doktoren som ikke kan formidle en formue, så nu må vi jo se hvordan det går med alle agger pengene .
ps 1 down 2 more to go
|
FC København. Royal leverandør til det danske folk |
|
|
Emne |
|