Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] ROS - fede spil / gode teammates
 Ros!!!:D
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 indl�g

Skrevet - 05 Oct 2005 :  21:50:26  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
heyyyy

jeg vil gerne sige TAK for en rigtig fed onsdag aften på CPL PRO. Jeg har virkelig aldrig i lang tid haft det så sjovt og samtidig hyggeligt. Der var rigtig mange forkellige inde så gider ikke nævne navne, så ros tilALLE. Godt nok gik comp ned nogle gange, men nu får jeg snart ny. håber virkelig der kommer flere stunder som denne idag.

Det var bare perfekt!!!

Mvh IspinD

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.

Dr.Doolittle
Forummedlem

Denmark
500 Posts

Skrevet - 05 Oct 2005 :  21:52:49  Vis profil  Klik for at se Dr.Doolittle's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jepp hyggeligt nots

selvom du er blevet lidt nem ;-)

Doc Is Mean And His Team Is

Green

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 05 Oct 2005 :  21:59:28  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
:) Lige en ting.. er ikk i nots mere.. Kunne du jo ikke vide m8..:P

Det var jo det jeg sagde dr. du er meget bedre end mig!!!:D

G� til toppen af siden

Bone
Forummedlem

Denmark
123 Posts

Skrevet - 05 Oct 2005 :  22:23:16  Vis profil  Bes�g Bone's hjemmeside  Klik for at se Bone's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Dr.Doolittle

jepp hyggeligt nots

selvom du er blevet lidt nem ;-)

han har altid været nem...

:D

G� til toppen af siden

[+35]Micro[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
612 Posts

Skrevet - 06 Oct 2005 :  07:57:24  Vis profil  Klik for at se [+35]Micro[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
det har han nemlig... ! men bare vent... ! når han fylder 15 så river han os alle rundt... det skal lige siges at det sikkert bliver med piletaster han spiller.. !
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 06 Oct 2005 :  08:20:46  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hehe micro så skal han da stå tidligt op

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 06 Oct 2005 :  12:58:33  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
:D hehehe.. Micro jeg er faktisk 15 :P

men nårr jeg blir 16 SÅ :D

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  18:17:36  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Liiiiiille ispind
G� til toppen af siden

.kolik
Friend of [+35]

Denmark
1535 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  18:28:38  Vis profil  Klik for at se .kolik's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Unlocked[Wa]

Liiiiiille ispind

lol Siger du

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life." - Winston Churchill
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  22:52:47  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er sku da ældre end Ispind !
G� til toppen af siden

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 02 Nov 2005 :  23:33:04  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

Der tror jeg du snød de fleste af os
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 03 Nov 2005 :  11:25:02  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:

hehhhehehe

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 03 Nov 2005 :  13:12:14  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hehe! Stooooop!
G� til toppen af siden

EasyE-Dre
Nyt forummedlem

Denmark
30 Posts

Skrevet - 10 Dec 2005 :  04:09:51  Vis profil  Bes�g EasyE-Dre's hjemmeside  Klik for at se EasyE-Dre's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ispind den bette mate.
Ispind altid en fornøjelse at spille med dig :) rart at have en man kan whine & grine med når skills svinger.
rart med en joke eller 2 når man ikke en gang kan løfte sin AK ud af spawn før man ligger ned :)
aim small miss small !!!

Ispind = 100% underholdning hehe

go get im ispind :)

G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 10 Dec 2005 :  16:35:48  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af EasyE-Dre

Ispind den bette mate.
Ispind altid en fornøjelse at spille med dig :) rart at have en man kan whine & grine med når skills svinger.
rart med en joke eller 2 når man ikke en gang kan løfte sin AK ud af spawn før man ligger ned :)
aim small miss small !!!

Ispind = 100% underholdning hehe

go get im ispind :)

Tak Easy.

hehehehehe. Ja jeg morer mig altid i selvskab med dig og vi snakker da os om en del andet og vi whiner sammen hehehhehhehe

Ses på serveren m8s
Altid en fornøjelse at spille med dig

G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 31 Dec 2005 :  11:51:16  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Elsker også jer !
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 01 Jan 2006 :  21:37:31  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja mange kys og kram herfra også :D

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.31 sek. Snitz Forums 2000