Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Biler
 BAJA 500 Race
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 indl�g

Skrevet - 16 Jan 2006 :  10:52:01  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja det er jo en hård verden vi lever i....

I Maj skal jeg ud at race i Mexicos ørken, bjerge og strande... meget træls

http://boss.c35.dk/files/ensenada.pdf



Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 16 Jan 2006 :  14:08:04  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Fååårk ! Hvor Cool!

Held og Lykke med Turen BoSS!
G� til toppen af siden

IspinD
Friend of [+35]

Denmark
952 Posts

Skrevet - 16 Jan 2006 :  15:15:10  Vis profil  Klik for at se IspinD's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nice nice men jeg kan ikke se billedet. Bare en lille rød firkant hvad kan jeg gøre?? hehe :)

Enken kan IKKE se forskel på skills og cheat. Sorry enke, men det passer.
G� til toppen af siden

MQffe
Forummedlem

Denmark
954 Posts

Skrevet - 16 Jan 2006 :  16:30:07  Vis profil  Klik for at se MQffe's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
God Tur :)

Guess what!...I got a Fever!.. And The Only Perscription.... Is More Cowbell
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 17 Jan 2006 :  15:40:52  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Altså BOSS - Hver gang man hører fra dig på det sidste, så sidder man og bliver grøn i hoved af misundelse ... Grr!
Håber virkelig du får taget nogle billeder og skriver en lille stemnings rapport med dine oplevelser derfra ... Sådan en tur har jeg drømt om i mange år...

May the desert be with you.

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.

Rettet af - Mikey @ 17 Jan 2006 15:41:51
G� til toppen af siden

[+35]Tomcat
[+35] Soldier

Denmark
1309 Posts

Skrevet - 17 Jan 2006 :  15:53:28  Vis profil  Bes�g [+35]Tomcat's hjemmeside  Klik for at se [+35]Tomcat's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
hrmm Michael, posten må have fået smidt min invitation væk

Tc over´n´out !
G� til toppen af siden

IroNHorsE
Forummedlem

497 Posts

Skrevet - 22 Jan 2006 :  19:37:01  Vis profil  Bes�g IroNHorsE's hjemmeside  Svar med Quote
God tur,, jeg kan heller ik se billede
G� til toppen af siden

local?Drunk
Friend of +35

Denmark
1235 Posts

Skrevet - 16 Feb 2006 :  14:05:23  Vis profil  Klik for at se local?Drunk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja det lyder sq ikke godt Chef.

Jeg føler med dig du gamle.



Også en trofast spiller på www.travian.dk
->RuneMaster server 5+1, og
www.travian.com
server 1.
G� til toppen af siden

GnaR
Forummedlem

298 Posts

Skrevet - 16 Feb 2006 :  17:57:29  Vis profil  Bes�g GnaR's hjemmeside  Svar med Quote
¨har godt hørt om det.. ser mega fedt ud... go tur.. hvordan kan det være du skal med til deT??



It's not spray n pray,it's a 30rd burst... 112% METALLLICA fan Kan også godt lige kage.
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 01 Mar 2006 :  16:59:09  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hører vi snart noget igen ?
G� til toppen af siden

DecoChi
Friend of [+35]

Denmark
793 Posts

Skrevet - 03 Mar 2006 :  07:50:38  Vis profil  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Unlocked

Hører vi snart noget igen ?



Ja nu er det jo først til maj

Men det lyder sgi cool eller skulle jeg hellere sige hot BOSS

G� til toppen af siden

[+35]LRN[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
316 Posts

Skrevet - 03 Mar 2006 :  08:27:06  Vis profil  Klik for at se [+35]LRN[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Til jer der ikke kan se billledet, læg mærke til at det er i PDF format så check lige om i har en reader indstalleret. f.eks. Acrobat Reader

http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html


og til boss... SVIN...

Rettet af - [+35]LRN[Wa] @ 03 Mar 2006 08:34:17
G� til toppen af siden

[+35]Micro[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
612 Posts

Skrevet - 16 Mar 2006 :  18:36:32  Vis profil  Klik for at se [+35]Micro[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
er der ik lige en plads på passager sædet til mig...?!
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 21 Mar 2006 :  17:12:05  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Micro[Wa]

er der ik lige en plads på passager sædet til mig...?!

Den er optaget!
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 14 Aug 2006 :  11:26:40  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Lidt nyt - bare 2 billeder og en lille video

KOMMER NÅR 6-Shooter har tid så kig med



Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 14 Aug 2006 :  12:03:19  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
http://www.clan35.dk/boss/baja005.jpg
http://www.clan35.dk/boss/baja028.jpg
http://www.clan35.dk/boss/baja043.avi 12MB !!
http://www.clan35.dk/boss/baja044.avi

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 14 Aug 2006 :  12:08:21  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Kæft det ser fedt ud - Drømmer sq om at kunne deltage selv en dag ;-)
Det må have været en kæmpe oplevelse?

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 14 Aug 2006 :  12:29:59  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Damn en lækker natur. sikke en oplevelse. hmm Gad vide om man skulle stoppe med ny computer hver år og så spare sammen til at tage sådan et sted hen :)

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 18 Sep 2006 :  16:25:49  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu kommer der snart flere billeder ... mums



Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 18 Sep 2006 :  17:59:33  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
... ... ... vi venter ... ... ... vi venter ... ... ...

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

BOSS
Super forummedlem

Denmark
1890 Posts

Skrevet - 23 Oct 2007 :  21:09:20  Vis profil  Bes�g BOSS's hjemmeside  Klik for at se BOSS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja nu skal jeg så jo afsted igen til maj.... hård job men nogen skal jo gøre det :)



Medlemmer af Clan35 spiller IKKE uden Clan Tag på egen server - BASTA !
G� til toppen af siden

[+35]Klumpen[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
651 Posts

Skrevet - 24 Oct 2007 :  07:22:24  Vis profil  Klik for at se [+35]Klumpen[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Var der plads i håndbagagen til mig?

G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 24 Oct 2007 :  11:00:41  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Argh... BOSS for fanden :D :D

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000