Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Nicket
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 indl�g

Skrevet - 19 Feb 2006 :  17:14:32  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Er der en der kan sige mig hvad det er jeg skal slette, eller om det er Cow der skal slette mig fra Server databasen, Så jeg kan hedde andet end [+35]Unlocked[Wa].

Venligst Jakob.

[+35]Lazy
[+35] Soldier

Denmark
2470 Posts

Skrevet - 19 Feb 2006 :  23:57:50  Vis profil  Bes�g [+35]Lazy's hjemmeside  Klik for at se [+35]Lazy's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du havde fået slettet [+35] men jeg har nu slettet så du kan kalde dig præcis hvad du vil...
G� til toppen af siden

Strife
Friend of [+35]

Denmark
416 Posts

Skrevet - 20 Feb 2006 :  00:39:18  Vis profil  Bes�g Strife's hjemmeside  Klik for at se Strife's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis du hedder "Præcis hvad du vil" nu så er det comedy gold :D
G� til toppen af siden

Unlocked
SØD TØZ. Ææælsker Fck

Denmark
1471 Posts

Skrevet - 20 Feb 2006 :  10:38:54  Vis profil  Send Unlocked en AOL besked  Klik for at se Unlocked's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Mange tak Johnny!
G� til toppen af siden

Frankness
Super forummedlem

Denmark
1399 Posts

Skrevet - 20 Feb 2006 :  13:08:30  Vis profil  Send Frankness en ICQ besked  Klik for at se Frankness's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Lazy

Du havde fået slettet [+35] men jeg har nu slettet så du kan kalde dig præcis hvad du vil...

Lazy kan du ikke gøre det samme for mig?

Det er latterligt at påstå, at computerspil påvirker børn. Hvis f.eks. Pac-Man havde påvirket børn født i 80'erne, så ville vi i dag have en masse unge, rendende rundt i mørke rum og spise piller, mens de lytter til monoton og ensformig musik.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000