Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

 Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 Auto team swap
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 indl�g

Skrevet - 30 Sep 2011 :  23:14:12  Vis profil  Svar med Quote
der er et lille problem med auto swap at man kan joine Spec lige før det sker og så joine det team man skal og ikk miste sine penge. LunD^Dk gør det hele tiden..

infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  23:35:48  Vis profil  Svar med Quote
jeg og ninja gav ham et par advarsler og holdte øje med ham, hanstartede bare med alle sine penge efter swap. så det var ikk ham der gjorde det. nogle ider til havd der sker?
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 30 Sep 2011 :  23:41:16  Vis profil  Svar med Quote
Åh nej begynder i også her.

Snakkede med Ninja om det, og det er ikke noget jeg gør. Ved teamswap skifter alle pånær mig, jeg bliver på samme hold og beholder pengene. I må se på serveren hvorfor den ikke skifter mig, ellers ban mig med det samme. Gider ikke høre på den slags beskyldninger for jeg kan ikke gøre noget ved det.

Han sagde jeg skulle sige det herinde så en med server indsigt kan se på det.

Rettet af - LunD^dk @ 30 Sep 2011 23:42:41
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  02:46:24  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvor mange spillere var der på gætter på et ulige antal og det så tilfeldigvis var LunD der ik blev svappet men det da ik optimalt at en spiller beholder pænge mens resten kørrer ned på 800 ved svap der er noget der ska rettes til der syns alle skal beholde pænge ved svap men enten eller i hvert fald.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  08:18:02  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nu skal i jo ikke begynde at banne folk pågrund af overstående, det er et nyt plugin det skal lige have en chance for at se om det virker som det skal og rettes lidt til hvis det viser sig det ikke virker som det skal fjernes det igen.

Sådan som det er sat op nu skulle alle gerne beholde deres penge ved teamswitch

mp_timelimit står til 25 min
mp_maxrounds står til 20 runder
mp_winlimit står til 0

sm_halftime_money_reset er nu sat til sm_halftime_money_reset 0 alle beholder deres penge med teamskift
sm_halftime_teamswitch_type kan sættes til at kører efter timelimit|maxrounds|winlimit (to determin what critera halftime should be based on) den står til timelimit
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  08:41:34  Vis profil  Svar med Quote
Jeg synes ideen er god, kan godt lige at holdene skifter.

Men da alle de andre skiftede pånær mig (jeg lagde slet ikke mærke til nogen skiftede da jeg forblev CT), og Ninja og Infected begyndte at sige jeg "snød", det er da belastende. Lagde da også godt mærke til lidt tidligere at nogen undrede sig over jeg havde AK i første runde efter swap, men det tænke jeg ikke nærmere over. :)
G� til toppen af siden

LunD^dk
Friend of [+35]

987 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  08:43:09  Vis profil  Svar med Quote
Og efter hvad jeg kan forstå på de to, så er det flere gange jeg har "snydt" så det er da underligt det kun er mig der ikke bliver skiftet.

Rettet af - LunD^dk @ 01 Oct 2011 08:44:58
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 01 Oct 2011 :  08:55:31  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ja måske der ligger en fejl i plugin men det jo netop derfor vi er ved at teste om det virker som det skal og for at rette det til så de fejl måske forsvinder, viser det sig problemet ikke forsvinder fjerner jeg selvfølig plugin igen men det skal lige have en chance, de fleste ved jo ikke der er kommet et nyt plugin på ffa serveren :-)




G� til toppen af siden

infected_mushroom
Forummedlem

Denmark
80 Posts

Skrevet - 02 Oct 2011 :  16:40:37  Vis profil  Svar med Quote
Jeg ændrede jo osse min første kommentar til at der var en fejl i stedet. og det skete tilfældigvis for Lund to maps i streg. så det var tilfældigheder.
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 03 Oct 2011 :  22:57:40  Vis profil  Svar med Quote
Jeg er tilhænger at teamsne skifter halv vejs,men har også oplevet at folk har awp og andre store våben i første runde.
Ved ikke hvad fejlen kan være, men burde da kunne rettes..
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 04 Oct 2011 :  08:01:19  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Jeg har på intet tidspunkt mistet mine våben ved teamskift,, så er det ikke bare jer andre der altid er døde når den bytter teams ;-)


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/

Rettet af - skyderefterlyde!!! @ 04 Oct 2011 08:02:38
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 04 Oct 2011 :  08:46:34  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ser ud til det ikke virker som det skal, folk beholder våben hvis de er levende når der skiftes hold og folk mister deres våben hvis de er døde når der skiftes hold har jeg forstået det rigtigt ?
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 04 Oct 2011 :  16:07:05  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg ved ikke om du kan bruge dette, om ikke andet har du noget at sigte efter

http://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-64042.html



My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 04 Oct 2011 :  17:30:25  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

og folk mister deres våben hvis de er døde når der skiftes hold har jeg forstået det rigtigt ?



Jumpman man mister altid sit våben når man er død i CS


What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 04 Oct 2011 :  18:30:55  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja det jo en klassiker i ffa mister gun men kan håbe på der er penge til at købe et nyt.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 04 Oct 2011 :  18:47:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Misfire.dk

Jeg ved ikke om du kan bruge dette, om ikke andet har du noget at sigte efter

http://forums.alliedmods.net/archive/index.php/t-64042.html




Jamen misfire det jo netop det plugin vi tester :-)
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 04 Oct 2011 :  18:50:51  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
LOL

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 05 Oct 2011 :  11:24:01  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
Jeg kan få det af Gemeni, det er ham der har lavet det, hvis det er du ikke kan få det til at fungere
Det kører på 30plusgc serverne uden problemer.

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 05 Oct 2011 :  13:34:42  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Så kom med en opsætning så skal jeg kigge på det...




G� til toppen af siden

[+35]Bror1
[+35] Soldier

Denmark
90 Posts

Skrevet - 05 Oct 2011 :  15:43:24  Vis profil  Svar med Quote
Ja jeg vil jo så sige et jeg syntes det er surt at den skifter folk rundt midt i maptiden, men kan samtidig ogs¨godt se fidusen i det, men jeg personligt ville mere fortrække det program der bare laver fair teams ud fra ens rank og øjeblikkelig score og så laver fair teams ud fra det.
Hvis man er sammen men folk der suxer, så suxer de sq også selv om de skifter fra det ene team til det andet midt i maptiden, så heller være som nu at når man joiner så kan man kun vælge autojoin, og at så det plugin laver fair teams, dog nok med at den samme spiller kun kan flyttes X antal gange, dette vil være med fair efter min mening, istedet for at flytte hele holdet rundt.

AKA Fidibus i WOW
Always Happy.
Always Fragging.
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 05 Oct 2011 :  16:01:06  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
@jump fanger ham i aften

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

Misfire.dk
Gæsteadmin

Denmark
178 Posts

Skrevet - 05 Oct 2011 :  19:12:43  Vis profil  Bes�g Misfire.dk's hjemmeside  Svar med Quote
http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=64042&highlight=halftime+teamswitch

My life is going downhill - But i am picking up speed!!
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 05 Oct 2011 :  21:27:41  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Øhh Misfire er du stiv igen det jo det samme plugin du henviser til tror vist du skal stoppe med at drikke og komme her hjem så skal jeg ryge en kæmpe pind på dig det virker også meget bedre og man er frisk dagen efter he he




G� til toppen af siden

[+35]Butter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1232 Posts

Skrevet - 06 Oct 2011 :  07:44:19  Vis profil  Svar med Quote
Jeg tror også som bror1 siger, at teamswitch ikke giver bedre afbalancerede runder. Jeg har også prøvet et par servere, hvor den læbende evaluerer om teams er balanced. Det har virket meget godt.
G� til toppen af siden

[+35]Rekop
[+35] Soldier

Denmark
1172 Posts

Skrevet - 06 Oct 2011 :  14:38:39  Vis profil  Svar med Quote
Ja alså nu er det team swits på og jeg må indrømme at jeg syntes at der gør det mere lige for så kan man ikke vælge det team som er nemmest at spille...Så for mig funger det..
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 07 Oct 2011 :  00:03:44  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kommer der jo så sjældent men er enig med rekop.


Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000