Forfatter |
Emne |
[RBBOT]TheEye
Friend of [+35]
Denmark
3329 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2004 : 19:45:09
|
Alle Star Wars Alle Matrix - Synes dog 2eren er bedst Back to the future - ALLE Indy filmene - Geniale Independence day Godzilla - Den nye Das Boot - Genial Band of Brothers - Den bedste tv-serie EVER
|
Arbejde er et nødvendigt onde for at have råd til at holde fri :-) |
|
|
Wannadie
Friend of [+35]
Denmark
822 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2004 : 13:55:33
|
Jeg må gi mange af jer andre ret... LotR (1'eren især) er for fede film! og seføli star wars!!
En anden god film, med en SUPER præstation af Edward Norton, er Primal Fear!! den er super fed og skal ses!
Zatoichi er en anden rigtig fed film... japansk samurai-film der sparker ***... med en slags effekter jeg aldrig har set før ?!?! har desværre kun set den på japansk uden undertekster |
- When Chuck Norris goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket. |
|
|
Orion
Forummedlem
Denmark
93 Posts |
Skrevet - 08 Jul 2004 : 14:13:17
|
The Shawshank Redemption (Verdens bedste film)
Star Wars (Hvem elsker ikke disse film? ;) )
Lord Of The Rings (Jamen, fantastisk)
It's a wonderful life (man kommer i så dejlig jule-stemning af den film :) ).
Short Circuit (Den robot er altså for nusser :P )
Ghostbusters (Charmerende komedie)
Danser Med Ulve (En rigtig tåre-perser, med en alvorlig undertone om amerikanernes nådeløse indhug i de indfødtes natur)
Godfather - alle 3 (Mesterværk!)
Robin Hood (med Kevin Costner. Vidunderlig fortolkning)
Schindlers liste (Forfærdelig god fortælling om WW2's rædsler og håb)
Indiana Jones - alle 3 (Aldrig har haft mere lyst til at svinge pisken :P )
Tilbage Til Fremtiden (Michael J. Fox er og bliver en genial skuespiller)
Alt med Monty Python :D
Pulp Fiction Memento The Usual Suspects The Matrix Apocalypse Now Fight Club Mad Max - alle 3 Das Boot Butch Cassidy And The Sundance Kid
Jamen....Kan jo blive ved.... :)
|
Life is a cookie :) |
|
|
[+35]TheBeerMan
[+35] Soldier
Denmark
185 Posts |
Skrevet - 18 Jul 2004 : 09:02:43
|
Godt emne i har lavet her. men i glemmer sgu en : Heat Tja, Amerikansk og hvad så ? den holder totalt, Al Pacino ,Val Kilmer,Og Mesteren himself : robert de Niro
ellers må jeg tilslutte mig The usual suspect,,rigtigt godt plot ,elsker den film. Det bliver ikke bedre , Jack N,,,han ved også godt hvad han laver Og så lige en fransk til sidst : Dobbermann ,,,,damn nice film, i den sindsyge afdeling
men man har jo mange favoritter i hver sin kategori |
If you are going my way? ---- i stay here !
(Marx Brothers) |
|
|
[+35]Beathoven
[+35] Soldier
Denmark
3427 Posts |
Skrevet - 18 Jul 2004 : 10:55:59
|
HEHE BEERMAN....Doberman er faktisk et rigtigt godt bud på en hårdkogt action film der ikke kommer fra et amerikansk samlebånd. Det er måske også fordi den er europæisk, at den klassiske scene med et kæmpende par, der hænger eu af en kørende bil bliver til det den gør.
Matrix er også fantastisk - bare man glemmer at der er kommet en II og III. Dem kunne jeg skisme godt have været foruden. |
"Skyd for pokker de gråspurve med kanoner - døden skal have en årsag" - Beathoven aka Den Sorte Spejder -
--- 6GotBeat --- Winner of [+35] 3on3 tournament |
|
|
Emne |
|