Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Almindelig god opførsel
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  17:25:43  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
HEHEHE hej hej så er jeg her igen..
Goof du siger du generalisere,hvorfor egentlig når vi nu er så forskellige, jeg skider klokken 2000 dut du skider klokken 2100 dut men når jeg skider ser man nyheder og det stinker sq da.
Man har et godt liv hvis man har det som man har det,du skal da ikke bestemme hvad et liv er pr. defination, at sige få dig et liv, synes jeg er at gå over stregen, når man forsøger på at samle samtalen som du gør det.Længe leve dobbelt moralen, den har ikke levet forgæves.
Når du siger at du gør en dyd udaf at studere folk og deres moral, burde man så skrive sådan noget?(kom så med lidt rygsvømming )
Jeg har altid det sjovt når du er på serverne og du er en meget fair spiller på trods af dit ringe aim og du kan synes hvad du vil, og tro det væreste om andre.Bare fordi du lige faldt over en opdagelse i et udvalgt ordsprog som du har studeret i mange år hallo tror du ikke vi andre oxo gør det, opfatter du dig selv som den eneste der deltager i livet og dens mangfoldighed.At man har et doktor grad i ord/moral/statskundskaber og studeret i 100 år vil jeg give en hat for i det vi kan kalde livet.Det er sq altid den autodidakte der forstår hvordan det hænger sammen og som regel har begge fødder plantet solidt på jorden, og er den dygtigste.Man behøver ikke at kunne skrive en stil til et 13 tal for at trænge igennem, så er vi langt ude tror jeg nu heller ikke om dig.
Hvor vil jeg så hen med alt det pis her.Jeg vil derhen at når 10 mand har det sjovt fordi de svinger sammen og der kommer en 11. person der ikk griner synes jeg at det er synd for den 11. men mener da ikke at selvom de svinede netop den 11. til at de skal stoppe med det.
Intern humor er et must i vennekredse på mirc og hvorsomhelst.

Det er lidt ligesom den gamle sang om at være til fodbold på stadion og så rejser der sig en person på 1. raække så samtlige 10000 er nødt til at rejse på grund af den ene person, NU SIDDER JE`G IKKE NEDTIL FODBOLD er en illustration.....
Men syntes da ikke du skal smutte fordi du ikke er enige i hvad der bliver skrevet for regler er regler både her på server, og hvis køerne mener at det er mig der skal have et gok i nødden så må de jo det længere er den ikke jeg står stadig op på arbejde glad dagen efter
MEN HÅBER VI SES PÅ SERVERNE både hende den frække powerwomen og dig, så krydser vi klinger der istedet for

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  17:36:47  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Casa:

Først vil jeg godt sige at det ikke er MIG, der har udtalt det med "få et liv", den står udelukkende for TUFFE's regning, jeg forsvarede mig selv, da jeg føler jeg har et fint liv. Bruger meget tid på internettet, da det bla. er mit job, derudover går min tid pt. mest med modernisering at hjemmet, kæresten, samt de folk der nu engang dumper forbi.

Jeg hygger mig sku også altid på serverne, selvom jeg aldrig rammer en skid, pyt med det, når bare vi hygger os.

Ser stadig ikke dette som en sag mod 35, for i er sku en speciel forsamling, på den gode måde, mere blot folk generelt, og andre steder man færdes. Det er bare som om i tror dette er en klagesag, som så skal forsvares med næb og klør, men det er det IKKE. Ikke fra min side hvertfald.

Jeg er langt fra perfekt, i mit sprog, men jeg forsøger så godt jeg kan, og anstrenger mig for at lyde "overbevisende". Både fordi skrift og overbevisning er mit job, og fordi jeg syntes det virker mere gennemskuende, at skrive det så korrekt som muligt. Gammeldags måske.
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  17:55:51  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
For at lukke dette af, så kommer jeg her med noget som er HOT HOT HOT!!!
Det er nemlig lykkedes mig, at komme i besiddelse af Lazy aka Johnny's ansøgning, som medlem i clan35:

www.plan-online.dk/Mikkel/optagelse.wav

Real-hot !!!

-Mikey-

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  18:08:20  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
hov hov jeg vil have det sidste ord

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]MooNie[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
235 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  18:14:56  Vis profil  Bes�g [+35]MooNie[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MooNie[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
haha det må du ikke du er for gammel

2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
G� til toppen af siden

WC-et
Ficticious [+35] Wishtobe

Denmark
50 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  18:39:26  Vis profil  Bes�g WC-et's hjemmeside  Svar med Quote
Hov hov.

Er der optræk til noget her ???

Gamle camper..

[Clan-Needed]WC'et
-- Værsgo og skyl --
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  18:41:03  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Skønt dit gamle lokum.

Så kan du lige klare lortet

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]Casa
[+35] Soldier

Denmark
1447 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  18:54:30  Vis profil  Send [+35]Casa en AOL besked  Send [+35]Casa en ICQ besked  Svar med Quote
LOL da 6 fineste slags humor der

Honda vfr 750 rc24
Wruuuuum Wruuuum

G� til toppen af siden

[+35]MooNie[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
235 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  19:25:00  Vis profil  Bes�g [+35]MooNie[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MooNie[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
¨casa stop så du må ikke

2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
G� til toppen af siden

Frylle
Friend of [+35]

Denmark
161 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  19:46:59  Vis profil  Bes�g Frylle's hjemmeside  Send Frylle en ICQ besked  Svar med Quote
Ved ikke rigtigt hvor det her bære hen.

Det er bare bla bla bla.

Hvis en ikke gider at høre på en anden, så er det vel bare at mute vedkomne.
Det er vel ikke så svært.

Syntes bare at den her diskution har været oppe så mange gange, at man er ved at brække sig over det.

give it a try or die

G� til toppen af siden

WC-et
Ficticious [+35] Wishtobe

Denmark
50 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  19:50:31  Vis profil  Bes�g WC-et's hjemmeside  Svar med Quote
Hvem har cheated ???

[Clan-Needed]WC'et
-- Værsgo og skyl --
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  19:55:31  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Frylle[Wa]

Ved ikke rigtigt hvor det her bære hen.

Det er bare bla bla bla.

Hvis en ikke gider at høre på en anden, så er det vel bare at mute vedkomne.
Det er vel ikke så svært.

Syntes bare at den her diskution har været oppe så mange gange, at man er ved at brække sig over det.

Hvorfor så kommentere emnet? Og hvordan dælen muter du folk på nettet? Der er jo ikke tale om CS udelukkende, men opførslen generelt. Nogle gange ønsker jeg som også en mute knap på damen, men den går bare ikke.
G� til toppen af siden

Adult.Ron_Jeremy
Nyt forummedlem

Denmark
1 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  20:24:46  Vis profil  Bes�g Adult.Ron_Jeremy's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Mikey[Wa]

For at lukke dette af, så kommer jeg her med noget som er HOT HOT HOT!!!
Det er nemlig lykkedes mig, at komme i besiddelse af Lazy aka Johnny's ansøgning, som medlem i clan35:

www.plan-online.dk/Mikkel/optagelse.wav

Real-hot !!!

-Mikey-

Damn der... Uanset hvem der har den stemme så kan jeg tilbyde ham en lovende fremtid som fluffer!

Det lyder til at der er masser af potentiale, både i den voicerecording og i dine egne posts mikey. Du lyder som 100% fluff-materiale, men vi kan også bruge en skubber mere

[Adult] - The greatest clan there never was!
G� til toppen af siden

Orion
Forummedlem

Denmark
93 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  21:50:09  Vis profil  Klik for at se Orion's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvis emnet har været oppe og vende mange gange, er der vel en grund til det?

Og den der opgivende facon er en ting jeg ikke forstår?

Ligegyldighed er en af de væreste ting i verden.

Life is a cookie :)
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 09 Jul 2004 :  00:22:09  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Måske der er en grund. Men hvis man ikke nåde til enighed de første mange gange, så var der nok en grund til det og mon ikke den stadig er der?
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 09 Jul 2004 :  01:22:16  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Vi er blevet enige mange gange.. Men der kommer jo nye folk til hele tiden, så indstilling og forventninger skal opfriskes engang imellem. Og vi behøver ikke at planlægge sån en opfriskning. Den kommer helt af sig selv, når det er nødvendigt

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 09 Jul 2004 :  12:35:01  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Ja det er der vidst ingen tvivl om

It was once believed that given infinite monkeys with keyboards and infinite time that they could recreate the works of Shakespeare. Thanks to Usenet, Email ,IRC, Forums, ICQ, AIM and especially MSN, we now know this isn't true.

Rettet af - Dahoon @ 09 Jul 2004 13:57:45
G� til toppen af siden

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 09 Jul 2004 :  12:51:18  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ZZZZZZ....zzzzzZZZz....ZZZzzzzZ....hov...hvad er klokken???
G� til toppen af siden

Koen_Kuno
Forummedlem

Denmark
227 Posts

Skrevet - 27 Jul 2004 :  17:54:10  Vis profil  Bes�g Koen_Kuno's hjemmeside  Klik for at se Koen_Kuno's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Nu ved jeg godt dette indlæg har været oppe og vende utallige gange, men vil gerne have et ord indført..

Jeg kan sidde en dag og have det sårligt, være indebrændt over diverse ting og sager.. Jeg vil gerne op i humør, så jeg får ideén.. "Jamen jeg joiner da bare PUB1 el. PUB2.. jeg kommer ind, og her møder jeg mange forskellige mennesker.. Der sidder måske en Bacon i kanon humør, en Siehoff på det andet hold der løber rundt med en 5-1ér og laller som sædvanligt.. (Overstående mennesker kan være alle)

Med det gode humør, som jeg føler der altid er på serverne, kan jeg næsten også kun komme i godt humør igen.. "Qffe din gris, jeg laver dig til flæskesteg".. Det tager vi da med et smil.. For hvor mange vil midforstå dette? Tror da ikke vedkommende der ville skrive dette, har intention om at provokere..

MEN... Ting kan selvfølgelig opfattes på mange forskellige måder..
En lille , eller en , kan få en sætning til at bliver anderledes..

Jeg kan sagtens sige til min IRL m8 Jimmi aka. Newbie[35To]
"Hold nu kæft Jimmi" og han dertil svarer "Jeg boller dig med min Colt.."
Her ved jeg godt han sidder og smiler, og mente det med en på...
Så nu sidder vi begge med et kæmpe grin på, i hver sin ende af skærmene.. Men hvis nu en udefrakommende så dette, ville vedkommende måske ikke opfatte det på samme måde.. Det har som sagt før, meget med situationsfornemmelse, og måde at opfatte ting på, at gøre...

Og tror da også at aldersforskellen herinde gør en væsentlig forskel..
Vi sidder jo mange hundrede mennesker, med en alder der strækker sig over 40-50 år? Unge mennsker siger måske ting på måder, ældre mennesker opfatter på en anden..

Syntes det er fint det er kommet op og vende, for ja, sproget, holdning, respekten for andre, er da dalende.. Men dette 3 siders forum indlæg, kan måske få folk til at tænke sig om en ekstra gang, inden de åbner munden

I hope that while so many people are out smelling the flowers, someone is taking the time to plant some.

-Herbert Rappaport
G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.23 sek. Snitz Forums 2000