Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Generelt
 Almindelig god opførsel
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forrige Side | N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  00:26:35  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Åh nej Goof. Synes ellers dine indlæg har været af den fineste slags,

MEN at skrive sådan her:
quote:

Mit liv er skam fint nok, jeg har ingen brug for at kicke folk uden grund. Jeg bruger meget tid på at lære folks moral at kende, nogle er højere end andres. I og med i anklager mig i den stil, gør som ikke jeg forsvinder, kan som kun grine.

Bare for at fyre nedenstående nedrige, idiotiske, nedtalende, indsigtsløse og idiotiske (har jeg sagt det ?? kan ikke siges for tit) lort af:
quote:

Hvis du bare havde brugt 2 år ekstra i 2. klasse, kunne du muligvis læse hvad jeg skrev, men din intelligenskvotient er vidst ikke blandt landest højeste, så frasiger mig bare yderligere samtale med dig.

Jeg kender ikke TUFFE personligt, men jeg tror at det du nedgør i ovenstående sætning er noget så simpelt og ligegyldigt, som ordblindhed.
Og jeg har kæmpe respekt for at det ikke begrænser TUFFE i sin deltagelse her, KÆMPE.
Så Goof, Lad være med at sætte dig i den høje stol og spytte på andre. Så skal den nok blive sparket væk under dig.

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  00:39:25  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Nu kender jeg så også ordblinde, og al respekt til dem, men at fyre sådan en sætning af:
For der som om dem der brokker sig mest er nok her er Goof 78 og alt hvad han kan skive er så få dig et LIV og la være med at PIV for så kan i jo bage finde et ande sted og spille hvis alle er så sure og Vezter du har skue også ret en flok pivedyr er i....

Bringer mit pis i kog.
Jeg laver meget andet end at brokke mig, forsøger rent faktisk at få en ordentlig dialog frem, for at skabe en fornuftig stemning udadtil.

Jeg pointerede bare hans punkter.
Jeg har et liv: Skal være far til Oktober, har hus, bil, kæreste, penge og hvad man ellers ønsker sig.
Pive:?? Jeg siger min mening, hvilket ikke er at pive. Kun dem der læner sig tilbage og lade andre styre en er svage.
Spille andre steder? Hvorfor dog, jeg hygger mig med jer, at min mening afveksler fra jeres, gør vel ikke jeg er en dårligere person? Men må nok indrømme, at jeg overvejer andre græsgange efter al den her pallaver.

Fremover vil jeg ikke vente på ledige pladser, føler min person ikke er ret velset.
G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  00:56:19  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Tuffe, man kan vel godt have en saglig debat uden at bede dem man er uenig med, skrubbe af H til? Og folk har vel lov til at bringe ting på bane, som de mener er et problem, så vi kan fixe det hvis det har noget på sig?

Men jeg syntes bare ikke at det har noget på sig, jeg kan overhovet ikke nikke genkendene til noget af det med at vi er falske og kun lader som om at vi er flinke? at vi føre et eller andet for for dobbelt liv, satanist der leger flink mand?

Vi er mange her i klanen, og selvfølglig er der mange forskellige holdninger om hvordan man skal opføre sig, og hvordan man taler til folk, og som en flink glad klovn sage til mig da jeg lige var startet som To "vi er 100 her i klanen og der er altid et par stykker man ikke kan lide, men sådan er det jo i sådan en stor klan".

Jeg har lidt på fornæmmelsen at dette udarter sig lidt i "Casa Sagen", som jeg også ser som en storm i et glas vand? En pige har overværet en samtale, hvor man brugte lidt sejler sprog, hun blander sig og får et kick, og bliver drilagtigt "truet" med ban? Hvis man ikke er vant til noget sådant, kan jeg godt forstå at hun føler sig fortørnet, men det er normal adfær på mIRC, og der er ikke ment nogte ondt med det. men det emne er hvis blevet udgnideret til tilstræklighed, så nok om det.

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)
G� til toppen af siden

Orion
Forummedlem

Denmark
93 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  08:17:45  Vis profil  Klik for at se Orion's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Spoon, som jeg har skrevet utallige gange i indlægget, så var det ikke møntet på nogen clan35 folk, eller nogen konkret.

Det var bare en observation af flere udefrakommende spillere.

Og lig ikke for meget i ordet falsk(det kan vendes og drejes på alle leder og kanter).

Og lad mig lige gentage:

1) Det har INTET med nogen medlemmer fra 35+ at gøre.

2) Jeg er vild med at spille på jeres servere. Der er altid hyggeligt

3) Jeg ville bare skabe en diskussion for at se, om jeg var den eneste som syntes at den almindelige gode opførsel og respekt for andre mennesker var dalende eller ej.

Life is a cookie :)
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  10:06:53  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
Spoon og andre.

Jeg vil da også lige have lov at sige, at min mening ikke udspringer af Casa sagen, det gjorde jeg også opmærksom på i mit første indlæg i emnet.

Det jeg taler om er generelt, observeret via. andre fora, og de steder man ellers bevæger sig på internettet, ved ikke hvem der trak Casa sagen ind i dette emne.

Noget andet, som jeg tænkte lidt på inden jeg stod op.
Fordi folk er ordblinde, er vel ikke en godkendt undskyldning for at kunne svine/nedgøre andre? For så syntes jeg da deres privilegier overskygger vi andres. At jeg var efter en der svinede mig, var som udelukkende for at give tilbage, da jeg ikke mener den slags hører hjemme i et forum, og slet ikke et sted man er vært.

Jeg ved som godt i ikke driver en service-virksomhed, meeeen altså.
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  10:34:11  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Goof 78 jeg har da ikke svine dig til jeg skrev at du brokke dig og var et pive dyr det er da ikke at svine folk til vel....
jeg har også spilet med dig og har ikke haft noget i mod dig...
Og jeg kan godt klare at blive drille med at jeg er ordblind for det er ikke det det går ud på VEL

Men jeg skal nok holle min mund i hvis jeg ikke må skive noget

G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  10:41:33  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]TUFFE.DK[Wa]

Goof 78 jeg har da ikke svine dig til jeg skrev at du brokke dig og var et pive dyr det er da ikke at svine folk til vel....
jeg har også spilet med dig og har ikke haft noget i mod dig...
Og jeg kan godt klare at blive drille med at jeg er ordblind for det er ikke det det går ud på VEL

Men jeg skal nok holle min mund i hvis jeg ikke må skive noget

Du må da skrive alt det du lyster. det er vel det vi er på disse sider for
Jeg vil da også gerne indrømme jeg ikke vidste du var ordblind, og det er egentlig også ligegyldigt, for jeg forsvarede bare det med "at have et liv", og "pivedyr/etc", jeg forsøger blot at bringe lidt nuancer ind i debatten, så det hele ikke går ud på at klappe hinandens ryg. Jeg blander mig oftest i emner, hvor der er noget relevant at diskutere, og hvor der opstår uenighed, det skal ikke forveksles med brok.

Havde jeg et generelt problem med +35, var jeg her jo ikke, men fordi i er så dejlige mennesker, nyder jeg at bruge tid på serverne, og jeres hjemmeside.

Nej jeg forstår som godt du ikke har et problem med mig, når vi spiller, for jeg rammer dig jo aldrig, medmindre vi er på hold sammen, og jeg så bliver forvirret, og skyder vildt om mig.
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  10:49:49  Vis profil  Svar med Quote
quote:
hvad min ros som ligger flere måneder tilbage? Den gad jeg godt se du kommenterer.
Min kommentar er kort og godt: for mit vedkommende drukner den i alle dine andre sure opstød.

Det form for dialog du kalder debat, kalder jeg for brok.
Der er mange måder at skrive på, om man er enig eller uenig. Du har så tydeligt demonstreret din facon flere steder samt her i denne tråd, og den tiltaler bestemt ikke mig.

Men, derfor skal du da ikke holde dig væk fra serverne - der er plads nok til uenighed, og de gange jeg har gamet dig, har jeg da aldrig oplevet dig som et negativt indslag.
G� til toppen af siden

TUFFE.DK
En ven ?!?!?!?

Denmark
1237 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  11:17:38  Vis profil  Bes�g TUFFE.DK's hjemmeside  Klik for at se TUFFE.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
TIL Spoon.

Jeg skrev ikke at de ikke mådet spille mere. jeg skrev "så kan i jo bage finde et ande sted og spille hvis alle er så sure" og der jo forskel eller hvad og det var ikke tiltænkt Goof 78....
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  11:26:55  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Stef

quote:
hvad min ros som ligger flere måneder tilbage? Den gad jeg godt se du kommenterer.
Min kommentar er kort og godt: for mit vedkommende drukner den i alle dine andre sure opstød.

Det form for dialog du kalder debat, kalder jeg for brok.
Der er mange måder at skrive på, om man er enig eller uenig. Du har så tydeligt demonstreret din facon flere steder samt her i denne tråd, og den tiltaler bestemt ikke mig.

Men, derfor skal du da ikke holde dig væk fra serverne - der er plads nok til uenighed, og de gange jeg har gamet dig, har jeg da aldrig oplevet dig som et negativt indslag.

Jeg har i lang tid øvet mig på at indsætte smileys, så jeg ikke virker så negativ, for det er bestemt ikke meningen, det er bare min måde at formidle mit budskab på.

Min "facon" er måske lidt provokerende, og at det mest er indlæg der strider mod den "generelle" holdning, jeg at jeg åbner munden er jo uheldig for mig, men det er som ikke for at splitte nogen, eller blot kaste galde.

Nu var emnet her, jo så ikke henvendt til +35, så mine sure opstød(som du så fint kalder min holdning), går jo ikke i jeres retning, men blot hen mod de folk som skifter personlighed, alt efter hvor de er.

Men nu skal jeg da så se, om JEG kan skifte person, og kun ytre mig om noget velset her i forummet, lover intet, men skal gøre et forsøg.
G� til toppen af siden

Orion
Forummedlem

Denmark
93 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  11:39:33  Vis profil  Klik for at se Orion's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Altså, det var da utroligt, som folk tog mit indlæg personligt. Hvis i læser det igen, vil i se, at der ikke bliver nævnt navne, episoder eller andet....

Det var en generel observation, som pludselig bliver vendt til, at jeg anklager "regulars" herinde....Det var da absolut ikke meningen og jeg er da ked af, at det blev misforstået.

Og nej, jeg piver ikke over stedet eller nogen bestemte personer, men over at det, efterhånden, er svært at have en saglig diskussion uden at folk begynder at kaste mudder efter hinanden(og NEJ, det er IKKE de indlæg, der er skrevet herinde jeg omtaler).

Det jeg mente var, at jeg følte, at det er en tendens på ALLE forum(ikke kun her på 35+'s, men alle steder), og jeg håbede bare at kunne forebygge at det samme skulle ske her, da jeg er rigtig glad for de folk, der er her.

Jeg håber at jeg har formuleret mig tydeligt nok og hvis der er nogen spørgsmål til det jeg skriver, er i mere end velkomne til at stille dem her :)

Rettet af - Orion @ 08 Jul 2004 11:41:38
G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  11:57:24  Vis profil  Svar med Quote
Goof, jeg er da glad for at høre, at du ikke skriver negativt for at være negativ - men at provokation blot er din facon for at formidle dine budskaber.

Og se Goof ... det er lige præcis det jeg opponerer imod. Ikke at du kritiserer, men måden du gør det på ... provokationen provokerer både positivt og negativt.
Hvis provokationerne bliver for konstante og for vedvarende og for dominerende, eller hvis provokationen bliver direkte ondskabsfuld (som i tilfældet med Tuffe), ja så ryger du direkte i minus i både min og garanteret også andres små sorte bøger.

Det faktum at du oprindeligt ønskede at ytre dig om det negative ved skiftende personligheder (hvilket er fair nok), er desværre blevet fuldstændigt overskygget af ... ja, "din facon".

Orion, dit oprindelige indlæg omkring generel opførsel kunne godt misforstås ... eller det blev det i hvert fald hos mig. Jeg har dog ikke længere nogen vrangforstillinger om din opfattelse af +35's moral.

Rettet af - Stef @ 08 Jul 2004 12:03:51
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  12:07:35  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Stef

Jeg er da glad for at høre, at du ikke skriver negativt for at være negativ - men at provokation blot er din facon for at formidle dine budskaber.

Og se Goof ... det er lige præcis det jeg opponerer imod. Ikke at du kritiserer, men måden du gør det på ... provokationen provokerer både positivt og negativt.
Hvis provokationerne bliver for konstante og for vedvarende og for dominerende, eller hvis provokationen bliver direkte ondskabsfuld (som i tilfældet med Tuffe), ja så ryger du direkte i minus i både min og garanteret også andres små sorte bøger.

Det faktum at du oprindeligt ønskede at ytre dig om det negative ved skiftende personligheder (hvilket er fair nok), er desværre blevet fuldstændigt overskygget af ... ja, "din facon".

Du mener altså jeg bør overse ting(personlige angreb som jeg tolker det) som:
For der som om dem der brokker sig mest er nok her er Goof 78 og alt hvad han kan skive er så få dig et LIV og la være med at PIV for så kan i jo bage finde et ande sted og spille hvis alle er så sure og Vezter du har skue også ret en flok pivedyr er i.

Jeg mener ikke selv jeg har en provokerende "facon", sådan er jeg bare, og sådan har jeg egentlig tænkt mig at blive ved med at være. Jeg har ingen sociale problemer, folk ved hvor de har mig, og at jeg siger min uforbeholdte mening. Og det gælder så sandeligt også uden for skærmen.

Ydermere syntes jeg selv, at jeg ret tit roser jer, både her, og på serverne, så mit brok(om du vil), som ikke engang er rettet mod jer, kan jeg ikke se er noget stort problem.

Men fair nok at der fokuseres mere på måden man siger sin mening, fremfor meningen, det tager jeg lige in mente.

G� til toppen af siden

Stef
Friend of [+35]

Denmark
859 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  12:24:07  Vis profil  Svar med Quote
Goof, husk lige den den "man" du refererer til, i dette tilfælde er "mig" ... tag endelig ikke resten af +35 til indtægt for min personlige holdning.

Jeg har generelt ingen problemer med meningsytringer, men slår på tromme når indlæg drejes over i uforsonlige personfikserede angreb - uanset hvem der angriber hvem (amx_slap tuf, amx_slap goof).
Denne gang valgte jeg så at udvide mit trommeri, fordi jeg syntes du generelt bidrager mere negativt end så mange andre herinde.

Kig bare på denne tråd ... alle Orion's indlæg står tilbage som sobre og konstruktive indlæg, hvorimod bla. dine indlæg står tilbage som det modsatte.
Det synes jeg er en kedelig tendens, og den vil jeg gerne på min facon have lov til at opponere imod.

Hermed slutter jeg diskussionen herinde, den har kørt længe nok, og folk har fattet hvad der er sagt i begge ender af skalaen.

Rogr 'n Over !

G� til toppen af siden

powerpuff
Forummedlem

262 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  12:28:32  Vis profil  Bes�g powerpuff's hjemmeside  Klik for at se powerpuff's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmm der blev spurgt om hvem der bragte Casa tingen ind i samtalen og jeg tror folk opfattede mit første indlæg som noget der udspringer af det sammenstød jeg havde med Casa. Hvilket jeg ikke ønskede, har bare samme holdning på begge tråde, nemlig at folk skulle have lov til at sige deres mening og måske gøre opmærksom på at samtalen kunne blive løftet til noget pænere. Folk opfører sig på mange måder efter hvem de er i selskab med, ikke noget med at være falsk, men et behov for at tilpasse sig de forskellige situationer. Nogle tilpasser sig godt andre ikke. Og dem der ikke tilpasser sig godt i forskellige situationer kan komme til at fremstå som falske.
Vi kan ikke alle være enige ( gudskelov for det ) men måske give plads til hinandens meninger og holdninger uden at kaste med mudder.
+35 står som noget positivt for mig, til trods for en dårlig oplevelse. Men en dårlig oplevelse første gang man møder en fra jeres klan bliver hængende hvis man ikke har noget positivt at stille det op imod.
I opretholder en god tone på jeres servere, men af gode grunde kan i ikke vide hvordan folk er når i ikke er til stede og folks grimme sider har jo en tendens til at komme frem når der ikke er nogen til at holde dem i ørerne , lidt ligesom at efterlade en folkeskoleklasse uden lære.

//Puff

All people who enter this forum make us happy.
Some by logging-in.
Some by logging-out.
G� til toppen af siden

Dahoon
Ubeskrivelig[xx(]

Denmark
533 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  13:01:06  Vis profil  Bes�g Dahoon's hjemmeside  Svar med Quote
Damn da jeg nåde til den der med at det at være far eller have hus og kæreste er lig et godt liv, så stod jeg altså fuldstændig af.
At være lykkelig = godt liv. At have kæreste, børn og hus = at have kæreste, børn og hus
G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  13:23:19  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Orion, jeg ved at du satte meget fokus på at dette ikke var en udæøber af "Powepuff Sagen", men man kan så sige at det er et forbandet dårligt tidspunkt at lave sådant et inlæg på, da "Powerpuff Sagen" stadig var varm da du skrev den, og så kan man ikke lade være med at drage sammen ligninger med dem, da "Powepuff sagen" er en af de eneste klager vi har haft, om netop god opførelse i senest tid (sammen med din egen skjold sag).

Men jeg kan godt følge dig lidt, når man taler om gæster på klanens server, men man skal nok se det i det lys at mange af vores gæster er et ynger publikum (10-13 år), og de er nogen små beryler (som de fleste knægte i den alder ), at de så netop sæter en maske på når de spiller på vores server, er fordi at de ved at det er et krav for at være der, hvor det er lidt mere frit på mIRC.

Lidt off Topic: Har set af du har været i den gamle Told og skat klan, er det den fra min unge dage på CS senen (omkring 4-4½ år siden?).

Så længe der er kugler i luften, er der håb!?! (Svensk jagt motto, og den entlige grund til at 5-6 svensker omkommer om året under elg jagt!)
G� til toppen af siden

Stratos
Forummedlem

Denmark
228 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  13:42:12  Vis profil  Klik for at se Stratos's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ZZZZZZZZ
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  13:54:54  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Dahoon[Wa]

Damn da jeg nåde til den der med at det at være far eller have hus og kæreste er lig et godt liv, så stod jeg altså fuldstændig af.
At være lykkelig = godt liv. At have kæreste, børn og hus = at have kæreste, børn og hus

Tror som ikke du nåede den sætning færdig. Der stod intet om et godt liv, blot:
"få dig et LIV", et liv mener jeg indebærer andre interesser end sit eget ego, at have andre ting end cs at gå op i, og at være nød til at lave andre ting.
Så jeg er helt enig i det du siger angående:
At være lykkelig = godt liv.

Stef:
Jeg forstår stadig ikke din "hetz" imod min måde at sige min mening på, du siger jeg generelt er negativ, men var da på ingen måde negativ i mine indlæg, indtil folk var personlige imod mig. Fordi jeg ikke kaster om mig med grafiske smileys, er ikke ensbetydende med at jeg er en sur gammel støder. At du ikke ser mine indlæg som sobre, er jeg da ked af, men jeg må da tilstå jeg ser mange usobre indlæg herinde, som ikke er skrevet af mig.

At jeg forsøger at formidle mine tekster korrekt, skal vel ikke få mig til at fremstå som en debil idiot.

Hvis du ønsker at diskutere min måde at diskutere på, må du nok hellere fange mig på mail, eller msn jbbtaskin@hotmail.com, så vi ikke ødelægger denne tråd yderligere, for syntes der er for meget personlig fnidder-fnadder efterhånden.

Også: Rogr 'n Over herfra.
G� til toppen af siden

Orion
Forummedlem

Denmark
93 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  13:59:23  Vis profil  Klik for at se Orion's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Spoon[Wa]

Lidt off Topic: Har set af du har været i den gamle Told og skat klan, er det den fra min unge dage på CS senen (omkring 4-4½ år siden?).

Well, tror det var i 2001 eller lige deromkring jeg var med, men der havde clanen eksisteret i et stykke tid, så det skal nok passe, at det var den :)

Vi kan jo finde ud af det, hvis du kan huske nogen nicks på spillerne :)

G� til toppen af siden

[+35]Spoon
[+35] Soldier

Denmark
913 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  15:03:10  Vis profil  Bes�g [+35]Spoon's hjemmeside  Klik for at se [+35]Spoon's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er gammel [RoA]Phonix, vi spillet en del sammen på jeres server, jeg kan dog ikke huske jers nicks. Men jeg vandt en Sidewinder Gamevoice i en kornkurrence i havde en jul

G� til toppen af siden

Danish.Bacon.DK
Super forummedlem

Denmark
3126 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  15:15:59  Vis profil  Bes�g Danish.Bacon.DK's hjemmeside  Send Danish.Bacon.DK en ICQ besked  Klik for at se Danish.Bacon.DK's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Glem det venner .. Jeg er og bliver den største brokkerøv og provokatør i vores klan, og forsøger nogen at gøre mig rangen stridig, skruer jeg da bare op for blusset.. ...

G� til toppen af siden

[+35]Vezter[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
218 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  15:23:32  Vis profil  Svar med Quote
hør på ham, han har ret

Mange lever med en så forbløffende rutine, at det er svært at tro på, at de lever for første gang !!!

Rettet af - [+35]Vezter[Wa] @ 08 Jul 2004 15:24:01
G� til toppen af siden

[+35]6-shooter_X
[+35] co-Clan Founder, [+35] Member of COW

4556 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  15:45:06  Vis profil  Bes�g [+35]6-shooter_X's hjemmeside  Klik for at se [+35]6-shooter_X's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du har ret Bacon, men din signatur antyder, at du har ambitioner om noget bedre

**** Cow(ard) of the county ****
G� til toppen af siden

[+35]MooNie[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
235 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  15:46:25  Vis profil  Bes�g [+35]MooNie[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MooNie[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Haha Qffe din gamle gris..... du kan da bare gå ud i din stald igen og spise din grissemad. ellers laver jeg dig til flæksesteg næste gang jeg spiller IOMD dig på jeres server. men jeg synes godt nok du ahr en tendens til at joine det team jeg er på. er du bange for mig ??????. HAHA jeg tænkte det nok :p MooNie over and out.

hov fik lige det her link fra vores alle sammen madlagger det er da dejligt

http://www.ihimlen.dk/flash/we_like_the_moon.htm

Vi ved jo allesammen at de har ret

WE LIKE THA MOON!!!!!! :D

2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
G� til toppen af siden

[+35]Eyeball
[+35] Soldier

Denmark
962 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  16:48:52  Vis profil  Svar med Quote
Vi har vores filosofi og serverpolitik. Oplevelsen på vores servere kan ikke være ens hver gang, og det ville også være kedeligt. Generelt er der en hyggelig tone, og vi er mange der gerne griber ind hvis det skrider. Lige hvor den enkeltes admin sætter grænser er selvfølgeligt lidt forskellig. En større lovbog der tager hensyn til alle detaljer er ikke nogen løsning.

I forum gælder det samme. Man skal dog huske på at en sætning ofte kan læses og fortolkes på mange måder. Ofte er det en god ide lige at køle lidt ned inden man farer i blækhuset.

Goof bør lige huske at tk på serverne ikke besvares med tk. Så ryger man af. Det sker jo også på disa serveren.
På samme måde bør angreb i forum som man finder under bæltestedet ikke besvares med mere af samme skuffe.

Men ellers er i jo nogle dejlige gæster på serverne, så vi ses der.
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  17:00:07  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
hahaha feeeeeeeed sang Morten ;)

Alle menesker bærer masker uden undtagelse.

Opdragelse er en maske du har fået af dine forældre, som er meget populær blandt ældre og kollegaer.

Grimtsprog er en maske som typisk bæres af personer i afslappet selskab blandt personer, som har levet et hårdere liv end den gængse Hellerup-maske-bærer.

Don Juan masken er også utrolig populær blandt enlige individer og andre med dårlig morale Den er yderst effektiv over for det modsatte køn, når der skal erobres forplantningsmuligheder

Der findes et utal af masker og jeg er glad for, at folk kan finde ud af at tage den rigtige maske på, på det rigtige tidspunkt! Prøv ellers at forestil dig følgende episode, som jeg har valgt at kalde "Den-Gale-Maske-Bærer, X":

X kommer ind på en server og opdager for sent, at han bærer "Don-Juan" masken, da han indleder sig på en samtale med Joe, som slet ikke synes det er sexet, at blive kaldt skattebasse og meget andet. Dette gør så, at han hurtigt skifter maske, men får i forvirringen taget "Grimt-sprog" masken, og råber Joe ... jeg mente det slet ikke ... jeg gennempuler dig eller... **** det!!!

Joe: AMX_BAN 10000000000 <Brug af ulovlig maske>

Sådan kan det jo gå, hvis vi ikke alle bærer den rette maske, når vi er ude blandt andre

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

Fedtmule78
Psykoanalytiker

600 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  17:00:11  Vis profil  Bes�g Fedtmule78's hjemmeside  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Eyeball

Vi har vores filosofi og serverpolitik. Oplevelsen på vores servere kan ikke være ens hver gang, og det ville også være kedeligt. Generelt er der en hyggelig tone, og vi er mange der gerne griber ind hvis det skrider. Lige hvor den enkeltes admin sætter grænser er selvfølgeligt lidt forskellig. En større lovbog der tager hensyn til alle detaljer er ikke nogen løsning.

I forum gælder det samme. Man skal dog huske på at en sætning ofte kan læses og fortolkes på mange måder. Ofte er det en god ide lige at køle lidt ned inden man farer i blækhuset.

Goof bør lige huske at tk på serverne ikke besvares med tk. Så ryger man af. Det sker jo også på disa serveren.
På samme måde bør angreb i forum som man finder under bæltestedet ikke besvares med mere af samme skuffe.

Men ellers er i jo nogle dejlige gæster på serverne, så vi ses der.

Det er da selvfølgelig rigtig nok, men admins bør da være de første til at holde sig fra bevidst TK. Det betyder naturligvis ikke at jeg må ty til samme metoder, mit personlige liv, føler jeg bare ikke har meget relevans i dette emne, og derfor svarede jeg som jeg gjorde.

Underligt det kun er mig der får slag over næsen.
G� til toppen af siden

Mikey
Mr. Diarrhea

Denmark
1668 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  17:08:49  Vis profil  Bes�g Mikey's hjemmeside  Send Mikey en AOL besked  Klik for at se Mikey's MSN Messenger adresse  Send Mikey en Yahoo! besked  Svar med Quote
Goof.
Det er din tur denne gang, og så bliver det sikkert en anden tur næste gang. Når folk er brændt inde med noget, så skal det ud på den ene elelr anden måde, for så efterfølgende, at få renset luften.

Jeg har også fået min tur og det er jeg sikker på mange af de andre også har.... det er ikke længe siden, at Bacon fik hans!

Sådan er det og det er da med til at gøre dette forum utrolig spændende og levende.

Mht. til altid at opføre sig korrekt, så er det nogenlunde ligeså interessant som altid at give positiv kritik! Vi vil sq ha' lidt action i ny og næ ....

Simon Says should be renamed to Jack Bauer Says because if Jack Bauer says something then you better fucking do it.
G� til toppen af siden

[+35]MooNie[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
235 Posts

Skrevet - 08 Jul 2004 :  17:19:29  Vis profil  Bes�g [+35]MooNie[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MooNie[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Så mangler vi bare at Mikey lære at opføre sig pænt.... Hey mikey tour so fine i just wanna blow your mind hey mikey hey hey hey mikey..... haha den er også ok men kan bedre lige WE LIKE THA MOON.... og jeg ved i os kan lide den http://www.ihimlen.dk/flash/we_like_the_moon.htm så her er den igen og kom så i kor WE LIKE THA MOON!!!

2 1th place in Dogl.dk wc3 1on1 and one time 3rd place wc3 2on2 Whith The great Clan The mAd Crew. 3rd wc3 1on1 at Dusk Lan Played in Faktory.dk TMC And LamersByNight
G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
Forrige side | N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.3 sek. Snitz Forums 2000