Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Spontan genstart :/
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 indl�g

Skrevet - 24 Mar 2005 :  12:11:19  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Min maskine er begyndt at boote spontant. Følgende besked står i event vieveren efterfølgende: The PfModNT service failed to start due to the following error:
The system cannot find the file specified.

Nogen der har en ide om hvad det kan betyde?

Den som smøre godt, køre godt.

KLS
Forummedlem

Denmark
202 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  12:20:06  Vis profil  Klik for at se KLS's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
nej, men jeg søgte lige lidt på goodle.dk

http://www.anti-spy.info/process/pfmodnt.sys.html
http://www.geekstogo.com/forum/index.php?s=eda92e705d4fb8c8fec85229d0bb8f75&showtopic=11729

G� til toppen af siden

[+35]FeHAAR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
1034 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  12:20:11  Vis profil  Send [+35]FeHAAR[Wa] en AOL besked  Svar med Quote
Virker som noget vira?
G� til toppen af siden

Ready2Rumble
Nyt forummedlem

Denmark
6 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  12:30:58  Vis profil  Svar med Quote
er det noget der er opstået efter du har slettet en vira??
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  13:44:18  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg har ikke haft virus, problemet et opstået spontant og bliver mere og mere påtrængende :( Der er tilsyneladende ikke nogen sammenhæng imellem crashene, det virker lidt tilfældigt hvornår den går ned. Således kan jeg starte den op og den booter igen, så kan jeg køre et par timer uden probs og den booter igen, og igen og igen og så game hele aftenen og så booter den pludselig...

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  13:56:56  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Bliver din cpu varm? (du skal kunne holde fingerne på profilen uden problemer)
Bliver din gpu varm? (du skal kunne holde fingerne på profilen uden at det brænder , men denne profil vil være varmene end cpu)
Bliver din psu varm? (Er luften der kommer ud meget varm)

Gpu = Grafikkort
Psu = Størmforsyning
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  15:04:49  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Asso der kommer ik ligefrem en orkan fra psu'en, men synes ikke nogen af delene er synderligt varme..

G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 24 Mar 2005 :  15:08:21  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja så ville jeg begynde at prøve og skifte del efter del
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 30 Mar 2005 :  09:49:51  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hmmm, efter megen banden og hovedrysten prøvede jeg i et sidste desprat forsøg på at redde stumperne at dl og køre et lille program som skulle rydde op i registreringsdatabasen. Det virkede tilsyneladende, jeg har ikke haft ét eneste lille crash i dagevis

G� til toppen af siden

[+35]6-PACK
[+35] Soldier

Denmark
2051 Posts

Skrevet - 30 Mar 2005 :  10:35:47  Vis profil  Bes�g [+35]6-PACK's hjemmeside  Send [+35]6-PACK en ICQ besked  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]ull[Wa]

Jeg har ikke haft virus, problemet et opstået spontant og bliver mere og mere påtrængende :( Der er tilsyneladende ikke nogen sammenhæng imellem crashene, det virker lidt tilfældigt hvornår den går ned. Således kan jeg starte den op og den booter igen, så kan jeg køre et par timer uden probs og den booter igen, og igen og igen og så game hele aftenen og så booter den pludselig...

Er du nu sikker

[+35]6-PACK
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 30 Mar 2005 :  10:55:14  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg er pænt sikker på at der har været nogen konflikter med nogen drivere som jeg har forsøgt mig med, og som efterfølgende ikke er blevet helt slettet (jeg er praktisk talt totalt uvidende inden for dette felt, men det bilder jeg mig ind ).

G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000