Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Tweaks
 Ping?
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne  

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 indl�g

Skrevet - 01 Apr 2005 :  18:29:19  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hej, nu har jeg spillet på jeres server i 5 måneder nu, og den første måned lå min ping på det der 60-100 stykker, så har jeg prøvet at installere virus program og lukke alle de andre programmer ned som plagede at køre i baggrunden, også blev min ping så også fin.
men nu her for en uge siden har mit net, bare kørt der ud af, min ping springer fra 38 nomalt til 80-150 som jeg synes er meget unomalt, nogle der kan give mig et fif eller to? eller ting som jeg kan hente som nok ville gøre mit net bedre?

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  18:47:30  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Hvad har du da af programmer som beskytter din maskine? (antivirus, firewall, antispyware etc.)
G� til toppen af siden

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  18:59:37  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
norton antivirus program 2004. også opdatere jeg det bare, og henter opdateringer til windovs når jeg bliver spurt af computeren.
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  19:09:59  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
du skal måske overveje og installere firewall.
Der er flere gratis versioner, som du kan hente.
Sygate skulle være udmærket, måske den bedste freeware firewall, (det påstår Joe i hvert fald og jeg tror på ham ) den kan du hente i www.sygate.com
Så er det nok også en god ide hvis du tjekker din PC for spywares, der er nemlig også mange forskellige. Jeg bruger Ad-aware selv, den kan man også bruge deres gratis version, men den finder ikke alle spywares, så du skal nok finde andre også for at være nogenlunde sikker.

Rettet af - Eskimo @ 01 Apr 2005 19:11:12
G� til toppen af siden

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  19:52:24  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
oki tak Eskimo. men hvor kan jeg så finde dem?
G� til toppen af siden

Ull
Friend of [+35]

Denmark
1678 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  19:56:22  Vis profil  Send Ull en ICQ besked  Klik for at se Ull's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Kig på www.spywarefri.dk der ligger der en grundig gennemgang af de mest almindelige tools, og links til dl :)

edit: Microsoft har også lavet et ok lille program som kan hentes gratis her: www.download.com det hedder Microsoft AntiSpyware

Den som smøre godt, køre godt.

Rettet af - Ull @ 01 Apr 2005 20:02:33
G� til toppen af siden

[+35]MaDwEeSeR[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
4078 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  19:57:45  Vis profil  Bes�g [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s hjemmeside  Klik for at se [+35]MaDwEeSeR[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Du har ikke problemet på 35s servere PT
G� til toppen af siden

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 Posts

Skrevet - 01 Apr 2005 :  22:39:00  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jo det er nemlig der jeg har fået det. og jeg spiller kun på jeres server. så jeg forstår ikke hvordan det kan springe sådan
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 02 Apr 2005 :  19:27:29  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
har du så installeret firewall nu, og scannet for spywares?
G� til toppen af siden

darkfreec
Forummedlem

Denmark
186 Posts

Skrevet - 02 Apr 2005 :  19:48:14  Vis profil  Bes�g darkfreec's hjemmeside  Klik for at se darkfreec's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg fik parakk. til at hjælpe mig lidt. så jeg tror det hjælper . for jeg har ikke spillet cs endnu. med problemmer
G� til toppen af siden

Eskimo
Friend of [+35]

Denmark
1391 Posts

Skrevet - 02 Apr 2005 :  19:52:18  Vis profil  Bes�g Eskimo's hjemmeside  Klik for at se Eskimo's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
mkay... det er godt nok så!
G� til toppen af siden
  Forrige emne Emne N�ste emne  
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000