Clan [+35] Forum
Clan [+35] Forum
[+35] Hovedkvarter | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Forummedlemmer | S�gning | FAQ
Brugernavn:
Kodeord:
Husk kodeord
Glemt dit kodeord?

Alle fora
 [+35] Offentlige fora
 [+35] Server
 deathcam ffa
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
N�ste Side
Forfatter Forrige emne Emne N�ste emne
Side: af 3

DP
Forummedlem

Denmark
576 indl�g

Skrevet - 19 Jun 2011 :  11:17:51  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
kan vi få det sådan at vi kun kan se vores team i deathcam på ffa plz.. aaalt for meget ghosting når man er død kan jeg mærke. og det er så pisse svært at bevise

Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?

[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  11:50:32  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Nu skal jeg lige have det på plads en gang for alle for jeg kan ikke blive ved med at skifte settings hver gang der er en der vil have tingene ændret og jeg vil godt lige have jeres mening mener sku da vi har haft dette oppe før.

Skal deathcam været slået til eller fra på FFA serveren ser gerne flere svar eller et link til hvor vi har haft det oppe før ???

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  12:16:56  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg voter at man ikke kan se andet end sit team når man er død ihvertfald. hvis man vil se andet kan man gå spec jo. men har ik set der har været den diskussion før.

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  12:37:01  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Enig

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

http://wasteland.danskforum.net/
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  13:13:43  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Det er jeg slet ikke enig i. Gohsting er meget let og se igennem... Nu er det jo ikke en 30 slots server. Det er da ikke andet end en måned siden der var et andet topic omkring det her, og der var der ingen der var havde den holdning...
BTW så har server settings stået nogenlunde sådan her i siden jeg kom til css i starten af 2006

Edit: link til gammel tråd: http://msforum.clan35.dk/topic.asp?TOPIC_ID=13897

Der skriver jeg også:
Jeg syntes det skal være som det var været i alle de mange år jeg har spillet på +35`s servere nemmelig så man kan se modstanderens hold når man er død.
Mine grunde for er:
Det letter admins arbejde med og spec efter cheatere
Det letter admins arbejde med og se om spillerne på det andet hold overholder vores regler
Folk kalder ikke i samme grad modstanderen for en cheater da han straks efter hans ejen død, kan spec ham og se hvad han laver. Hvilket giver en bedre stemning.
Ved og se hvordan modstanderen spiller, kan man danne sig et indblik i hvordan, man selv i de kommende runde vil spille ham ud, og der ved bliver spillet mere lige og konstruktivt.

Mine grunde imod er:
Det forhindre ikke ghosting, da det er for let og omgå, fx kan man give efter death info, eller bare spille nogle på hver hold. Og det er som regl let og se når det foregår hvis admin er lidt snu. (kan godt give et kursus i det)

Treat others as you would like to be treated

Rettet af - [+35]Zeus[Wa] @ 19 Jun 2011 13:25:36
G� til toppen af siden

RaMpi
Nyt forummedlem

1 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  13:39:51  Vis profil  Svar med Quote
Sovs har 100% ret ....

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  13:54:27  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jeg er enig med dp og skyde men er jo ik så meget ffa spiller men sommetider er jeg da at finde der (og kan slet ikke se det sku være let at gennemskue som zeus påstår selv wh kan være svært at gennemskue) men et kursus hva koster det?

Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser.
G� til toppen af siden

[+35]RacerBilen69[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
126 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  15:22:03  Vis profil  Klik for at se [+35]RacerBilen69[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja... Synes det er smart nok med deathcam, men samme tid kan jeg godt se det er fint nok at kunne spec, alle hvis man ham en mistanke om cheat. Så.....

AkA Racerbilen.
G� til toppen af siden

[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
408 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  15:45:08  Vis profil  Klik for at se [+35]Zeus[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Jeg kan ikke se hvordan det kan forhindre ghost heller. Bare fordi du ikke kan se modstanderens hold betyder jo ikke at du ikke kan. Så vil jeg da foreslå black screen når man er død. Også tror jeg ikke ghost er et særlig stort problem. Tror langt oftere cheat er en faktor.
Men en ting er sikkert hvis en admin ikke kan se begge hold, så vil der smutte mange cheatere rundt som aldrig vil blive opdaget.

Kan sagtens vise dig hvordan man ser forskel på wh og ghost.
Det som jeg plejer og gøre er:
Kig på hans spille stil fx undersøger han hjørnerne altid eller timer han godt dårligt.
Kig efter hvad han aimer på, en god spiller med wh har et sjusket aim 95 % af tiden, det vil sige han koncentrere sig ikke om det næste hjørne før han er der, og hans aim vel gerne være på target når han stepper frem. En der har en m8 i ryggen (på talk måden) kun hvor target og ikke præcis hvor target er som en med wh, han vil som regl hvis han er en fornuftig spiller være klar på de ting som der måtte komme. Det vil være og se på aim som som regl ligger højt frem for en med wh som gerne kigger ned fordi menneskes hjerne helst vil bruge toppe af skærmen til og orientere sig med (hvis en mand føler sig truet ligger han hovedet frem over og kigger op med hans øjne det vil give meget syn til siderne og gøre ham klar til og tage et angreb) fordi det er det en med wh hele tiden gør. fx ved og lave små flip ud i vægene.
Lavt et hurtigt kryds tjek mellem ham du mistænker de andre spillere på frends finder du noget mistænkeligt --> Start med og spørge ham gør det hvis du har en voksen stemme med autoritet! Lad vær med og skriv for du skal lytte efter en løgn her. Jeg vil da mene man som voksen burde have en chance for og høre hvis en ung mand kom med en løgn. Når du har spurt skal du kigge efter om hans spille stil på nogen måder ændre sig. Hvis han bliver mere tilbage holdene så har du fat i noget.

Kan sagtens skrive videre på det det her senere men har ikke tid lige nu, da jeg ville kunne skrive en bog om det her.

Treat others as you would like to be treated
G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  20:16:27  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Kings69

Ja... Synes det er smart nok med deathcam, men samme tid kan jeg godt se det er fint nok at kunne spec, alle hvis man ham en mistanke om cheat. Så.....

AkA Racerbilen.

Kan man også i speck Racer Ghosting kan jo ik lade sig gøre hvis man kun kan speck det team man spiller på medmindre der sider en i speck så kan de jo ghoste på voicesteamchat-skype-teamspeak-ventrillo-osv..men en i speck på ffa vil jeg mene er = med kick hvis det varrer ret lang tid

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  20:31:29  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af Zeus

Jeg kan ikke se hvordan det kan forhindre ghost heller. Bare fordi du ikke kan se modstanderens hold betyder jo ikke at du ikke kan. Så vil jeg da foreslå black screen når man er død. Også tror jeg ikke ghost er et særlig stort problem. Tror langt oftere cheat er en faktor.
Men en ting er sikkert hvis en admin ikke kan se begge hold, så vil der smutte mange cheatere rundt som aldrig vil blive opdaget.

Kan sagtens vise dig hvordan man ser forskel på wh og ghost.
Det som jeg plejer og gøre er:
Kig på hans spille stil fx undersøger han hjørnerne altid eller timer han godt dårligt.
Kig efter hvad han aimer på, en god spiller med wh har et sjusket aim 95 % af tiden, det vil sige han koncentrere sig ikke om det næste hjørne før han er der, og hans aim vel gerne være på target når han stepper frem. En der har en m8 i ryggen (på talk måden) kun hvor target og ikke præcis hvor target er som en med wh, han vil som regl hvis han er en fornuftig spiller være klar på de ting som der måtte komme. Det vil være og se på aim som som regl ligger højt frem for en med wh som gerne kigger ned fordi menneskes hjerne helst vil bruge toppe af skærmen til og orientere sig med (hvis en mand føler sig truet ligger han hovedet frem over og kigger op med hans øjne det vil give meget syn til siderne og gøre ham klar til og tage et angreb) fordi det er det en med wh hele tiden gør. fx ved og lave små flip ud i vægene.
Lavt et hurtigt kryds tjek mellem ham du mistænker de andre spillere på frends finder du noget mistænkeligt --> Start med og spørge ham gør det hvis du har en voksen stemme med autoritet! Lad vær med og skriv for du skal lytte efter en løgn her. Jeg vil da mene man som voksen burde have en chance for og høre hvis en ung mand kom med en løgn. Når du har spurt skal du kigge efter om hans spille stil på nogen måder ændre sig. Hvis han bliver mere tilbage holdene så har du fat i noget.

Kan sagtens skrive videre på det det her senere men har ikke tid lige nu, da jeg ville kunne skrive en bog om det her.

Black screen = med ingen spillere på serveren og se forskel på ghost og wh er underordnet da det er snyd begge dele men kan de ik se modstanders team så kan de ikke ghoste det er "umugligt" så ka der selvfølgelig være et par klaphatter der sidder på hver sit team og ghoster efter de er døde har jo været i forskellige klaner og det er desværre ret udbredt at hjælpe klan members efter man er død de tumlinger er ret sværre at få bugt med nok derfor jeg holder mig mest ttil gun game

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  21:35:21  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Forsæt endelig men jeg har det lidt lige som Zeus sådan har det altid været så hvorfor ændre på tingene men hører da gerne flere argumenter om emnet men jeg tror jeg lader den står forløbig hvor den altid har stået dog har det været rettet frem og tilbage et par gange efter jeg har overtaget serveren da jeg er i tvivl om hvad der er best men kom endelig med flere argumenter

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  23:30:22  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
lol er løbet tør nu hehehe

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 19 Jun 2011 :  23:35:42  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Og det må være DPs tur til at argumentere nu og selvfølgelig er det jo også sådan man kænder +35 ffa server så pas herfra

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 20 Jun 2011 :  15:04:54  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
jov men jeg tænkte på om der var flere en dp og zeus som kommer med deres, jeg kan godt se det fra begge sider men jeg vil nu holde mest på at tingene er som de altid har været hvis de har været sådan i mange år før jeg overtog serverne syntes jeg ikke der er nogen grund til at ændre det men det min mening he he

G� til toppen af siden

[+35]RacerBilen69[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
126 Posts

Skrevet - 21 Jun 2011 :  04:30:16  Vis profil  Klik for at se [+35]RacerBilen69[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Dont change unless you know it gets bether. :-D
G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 21 Jun 2011 :  15:04:36  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jamen jeg er en lukket østers lige nu.. zeus har jo en meget god pointe.. men jeg foretrækker nu stadigvæk at man ikke kan se det andet team.. for det lokker jo at ghoste når man kan se det andet team og for at være ærlig, så orker jeg ikke mere adminarbejde på den bekostning.. der er nok at se til med alle de wankere med wh, aimbot/key, bevidst tk og dårlig opførsel.. det vil jeg meget gerne have at det bliver taget i betragtning. for så er der ikke meget hygge tilbage til os admins

G� til toppen af siden

[+35]masterdk
[+35] Soldier

Denmark
9 Posts

Skrevet - 21 Jun 2011 :  15:18:18  Vis profil  Klik for at se [+35]masterdk's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
ja dp jeg giver dig ret i det du skriver
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 23 Jun 2011 :  11:04:27  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Ok jeg har lavet en afstemning om hvad vi gør så stem med hjertet så vi ikke skal lave det om en gang til.

For at stemme om Deathcam på FFA serveren skal være slået til eller slået fra kan i afgive jeres stemme her

Rettet af - [+35]Jumpman @ 24 Jun 2011 02:41:32
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 23 Jun 2011 :  11:40:40  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
Jeg fatter ikke en meter, hvorfor spørg vi ikke bare peter ?

What is MineCraft ?
The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to.
Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.

G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 23 Jun 2011 :  11:42:23  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
fed afsteming

You cannot vote repeatedly.

What is MineCraft ?

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 23 Jun 2011 :  15:07:44  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
den vote virker da lol... stemte på kun eget team, men når jeg kigger resultatet står der 100% til at man skal se alle hehe

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 23 Jun 2011 :  15:42:34  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
me too

G� til toppen af siden

[+35]RacerBilen69[Wa]
[+35] Soldier

Denmark
126 Posts

Skrevet - 23 Jun 2011 :  16:55:45  Vis profil  Klik for at se [+35]RacerBilen69[Wa]'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
Ja jeg tænker så bare lige, hvor stemmer du? :)
G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 23 Jun 2011 :  17:29:33  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Hmm den ser sku da ikke ud til at virke den vote finder lige en anden asp

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 24 Jun 2011 :  02:42:07  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Denne skulle virke tryk her

G� til toppen af siden

^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem

Denmark
2225 Posts

Skrevet - 24 Jun 2011 :  03:01:57  Vis profil  Bes�g ^Gummi I Gøbben^'s hjemmeside  Send ^Gummi I Gøbben^ en AOL besked  Klik for at se ^Gummi I Gøbben^'s MSN Messenger adresse  Svar med Quote
quote:
Oprindeligt skrevet af [+35]Jumpman

Denne skulle virke tryk her

Ja det ser ud til det

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 24 Jun 2011 :  05:32:30  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
jup.. nu virker det fint nok :)

G� til toppen af siden

DP
Forummedlem

Denmark
576 Posts

Skrevet - 24 Jun 2011 :  06:44:55  Vis profil  Klik for at se DP's MSN Messenger adresse  Svar med Quote
fandeme nice med alle dem der stemmer.. troede kun der ville være et par stykker, men det er vidst noget folk tænker på..

G� til toppen af siden

[+35]Jumpman

Denmark
6728 Posts

Skrevet - 24 Jun 2011 :  12:08:09  Vis profil  Bes�g [+35]Jumpman's hjemmeside  Svar med Quote
Øv min gruppe er bagud ta jer lige sammen og læs hvad Zeus har skrevet igen og så sæt jeres stemme det rigtige sted

Rettet af - [+35]Jumpman @ 24 Jun 2011 12:15:53
G� til toppen af siden

skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]

Denmark
1228 Posts

Skrevet - 24 Jun 2011 :  13:26:32  Vis profil  Bes�g skyderefterlyde!!!'s hjemmeside  Svar med Quote
har jeg gjort

What is MineCraft ?

G� til toppen af siden
Side: af 3 Forrige emne Emne N�ste emne  
N�ste side
 Nyt emne  Svar p� emnet
 Vis printervenlig version
Hop til:
Clan [+35] Forum © 2000-2002 Snitz Communications Go To Top Of Page
Tilpasset ældre læsere - vist på [:)] 0.27 sek. Snitz Forums 2000