Forfatter |
Emne |
[+35]Jumpman
[+35] Server Admin, [+35] Member of COW - G5
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 13:54:27
|
7 vs 7 nu ser det bedre ud husk nu at stemme på Man skal se begge hold man må jo gøre lidt reklame for sit parti ikke ?
lidt lige som i Thailand gul eller rød he he |
|
Rettet af - [+35]Jumpman @ 24 Jun 2011 16:08:58 |
|
|
Dorge
Forummedlem
Denmark
173 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 14:17:50
|
LAAAANGT forum at skulle igennem jeg synes ikke man skal kunne se det andet hold. alle de grunde der er kommet for imod og for er de vigtigste ghost altså det er ikke altid der er admin på serveren og det betyder jo at alle de gange der bliver ghostet er det kun 30% af tiden folk bliver taget i det !
En anden lille detalje jumpman .. : jeg tænkte på hvorfor er deathtalk slået fra det var ellers en af de fede ting ved serveren at kunne snakke med den der lige har nakket dig.. og ved godt man ikke kan snakke om taktiker men er der ikke mange der gør de fleste af os skriver det gerne "teamchat" da mange spiller ikke har sound fra andre spillere på .. ! så ville være super fedt hvis den kunne blive diskuteret også :) |
|
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 15:16:45
|
stem på at man kun kan se sit team.. når du ser farven blå!! tænker du på= eget team :D |
Hvorfor fryser computeren når den bliver for varm?
|
Rettet af - DP @ 24 Jun 2011 15:22:20 |
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 15:38:56
|
quote: Oprindeligt skrevet af Dorge
LAAAANGT forum at skulle igennem jeg synes ikke man skal kunne se det andet hold. alle de grunde der er kommet for imod og for er de vigtigste ghost altså det er ikke altid der er admin på serveren og det betyder jo at alle de gange der bliver ghostet er det kun 30% af tiden folk bliver taget i det !
En anden lille detalje jumpman .. : jeg tænkte på hvorfor er deathtalk slået fra det var ellers en af de fede ting ved serveren at kunne snakke med den der lige har nakket dig.. og ved godt man ikke kan snakke om taktiker men er der ikke mange der gør de fleste af os skriver det gerne "teamchat" da mange spiller ikke har sound fra andre spillere på .. ! så ville være super fedt hvis den kunne blive diskuteret også :)
Enig med Dørge der |
Solen skinner månen lyser det pis regner og knald fryser. |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 16:05:23
|
Ja det kan jeg endlig godt se ingen admin = ghosting, Dørge nu er min mening 50/50 damm dig
Vi kan da godt tage deathtalk op nu vi er igang syntes nu det en meget god grund du kommer med der men hvad så når der ingen admin er på ?
Ps. De sidste 4 der lige har stemt på blåt hold er her med banned fra alle server de næste 14 dage bahhh
STEM RØD BEGGE HOLD |
|
Rettet af - [+35]Jumpman @ 24 Jun 2011 16:08:37 |
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 17:45:42
|
lol jump... vi skal have et looser tegn op og køre her osse sammen med de andre smileys hehe |
|
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 17:51:45
|
quote: Oprindeligt skrevet af Miki-aka-DP
lol jump... vi skal have et looser tegn op og køre her osse sammen med de andre smileys hehe
Hørt |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 17:56:02
|
Nej da nu må i lige tage jer sammen ved i endlig hvad det er i stemmer imod |
|
|
|
skyderefterlyde!!!
Friend of [+35]
Denmark
1228 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 18:48:44
|
vil vædde med der findes et plugin der gør admins kan spec alt |
What is MineCraft ? The answer is out there, and it's looking for you, and it will find you if you want it to. Unfortunately, no one can be told what MineCraft is. You have to see it for yourself.
http://wasteland.danskforum.net/
|
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 24 Jun 2011 : 19:56:18
|
kunne være nice skyde.. |
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 01:32:42
|
quote: Oprindeligt skrevet af Miki-aka-DP
lol jump... vi skal have et looser tegn op og køre her osse sammen med de andre smileys hehe
Dit er lige blevet |
|
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 15:19:53
|
så mange kan da ikke have stemt på det her... det er vidst cookiebaseret, folk har slettet cookies for at stemme igen... kan du lave en vote hvor det er ipbaseret jump |
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 15:22:28
|
Lige min tanke folk snyder jo den må vi tage om :-) Jeg kan ikke finde en der er ip baseret pt :-( |
|
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 15:25:57
|
øv... prøver og ser om jeg kender nogen der kender nogen der ved det... ovre hos X-DK havde vi votes indbygget i forum med ip-log |
|
|
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 18:51:24
|
Ip er nok det letteste og skifte |
Treat others as you would like to be treated |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 19:35:21
|
jamen for fan vi skal jo bruge et vote system også i fremtiden, mener helt bestemt man kan lave votes her i forumet nu må vi se når jeg engang får rettigheder til forumet også :-)
Hvad med der lige er et medlem der strikker et system sammen til klanen der må sku da være nogen af alle vores it medlemmer som kan finde ud af sådan nogen ting så kom lige frem af busken hvis en af jer kan kode et godt votings system sammen til os vi mangler det ? |
|
|
|
[+35]Zeus[Wa]
[+35] Soldier
Denmark
408 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 20:22:06
|
Nu har jeg gjort et ihærdig forsøg på og snyde i den du har lavet og jeg kan sku ikke... Man kan fx ikke igennem poxy... Ellers lav da en intern vote kun for +35 medlemmer... Det er da jeres server... Jeg er kun en gammel spiller som har til mål og holde serveren som den altid har været dvs samme settings samme ånd og samme gode tone som altid. |
Treat others as you would like to be treated |
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 25 Jun 2011 : 23:18:23
|
jeg har altså stemt en gang for meget for ellers kunne jeg ikke se resultatet her sidste gang... har sagt til jump at det kan lade sig gøre.. bare slet browser data, cookies og kør explorer igen, så kan du osse stemme igen.. vi skal have en anden vote op at køre... en man ikke kan snyde med... jeg tænkte mere på en sms afstemning direkte til jump med vores navn... det kan jo kun gøres en gang da vi på den måde bliver afkrydset hos jump selv... hva siger du til det jump? eller mail? |
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 26 Jun 2011 : 13:44:04
|
Det lyder sku som en fornuftig ide DP send en email til mig med følgende info, send via min profil da jeg ikke oplyser denne på nettet jeg vil ikke have søge robotter til at finde min mail osv.
Email: Fra min profil Besked: Deathcam - Dit nick - Man skal kun se sit eget hold eller Man skal se begge hold
Dvs en email hvor jeg skal stemme via min forum profil vi se sådan her ud: Email: min profil Besked: Deathcam - [+35]Jumpman - Man skal se begge hold
Til dem som har min email i forvejen se skal den se sådan her ud: Email: xxx@xxx.dk Emne: Deathcam Besked: [+35]Jumpman - Man skal se begge hold
Afstemning jeg havde lavet før gælder ikke mere, send en email for ny afstemning tak
Ny afstemnings resultat kan ses her |
|
|
|
Dorge
Forummedlem
Denmark
173 Posts |
Skrevet - 27 Jun 2011 : 00:09:00
|
ikke meget response der kom på death talk hmm kan vi lave en tråd med samme form for afastemning anf dette også :) |
|
|
|
^Gummi I Gøbben^
Super forummedlem
Denmark
2225 Posts |
Skrevet - 27 Jun 2011 : 00:25:41
|
quote: Oprindeligt skrevet af Dorge
ikke meget response der kom på death talk hmm kan vi lave en tråd med samme form for afastemning anf dette også :)
haha det er jo vedtaget at vi skal have afstemning om det også prøv at abonere på hele forum så får du mail hver gang der kommer nyt indlæg |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2011 : 12:50:24
|
lol vi skal sku have fundet et .asp eller .php system der kan takle votes i fremtiden jeg skal se om jeg kan finde et system.
Kom nu gutter en gang til bare på email denne gang i har aligevel ikke andet at lave igen i dag nu valve med et par dages mellem rum valgte at sende en ny opdatering på gaden igen i nat ha ha |
|
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2011 : 12:53:01
|
quote: Oprindeligt skrevet af Zeus
Nu har jeg gjort et ihærdig forsøg på og snyde i den du har lavet og jeg kan sku ikke... Man kan fx ikke igennem poxy... Ellers lav da en intern vote kun for +35 medlemmer... Det er da jeres server... Jeg er kun en gammel spiller som har til mål og holde serveren som den altid har været dvs samme settings samme ånd og samme gode tone som altid.
Den er jeg med på derfor
STEM: Man skal se begge hold
|
|
|
|
Dorge
Forummedlem
Denmark
173 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2011 : 19:07:32
|
Man skal kun se sit eget hold basta :D og hvorfor er det jer der ALDRIG gamer på andet end GG serverne overhovedet vil stemme lad os FFA server om dette ;) |
|
|
|
[+35]King
[+35] Soldier
Denmark
256 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2011 : 21:32:52
|
Dørge ikke for at blande mig, men lidt måske til +35s fordel. Hvad blander du dig egentlig for. Har da aldrig set +35 i dit nick. Og intet tagg = at du bare er gæst på deres server. Men en anden ting er da. Jeg kan slet ikke forstå hvorfor man kan se andet end sit eget team... Og det med ghost. Det stopper først den dag, hvor man ikke både kan spille ffa og være på VT elller TS samtidig med spillet. Eller skype for den sags skyld. Så længe man kan snakke via dem. Så kan der laves ghost. Har jeg ikke ret. |
Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2011 : 22:03:50
|
King for det første så har vi givet alle lov til at deltage i denne afstemning.
Og jov du har et så længe man kan bruge skype, VT eller TS så kommer man aldrig ghosting til livs.
Ps. King du glemte at stemme |
|
|
|
[+35]King
[+35] Soldier
Denmark
256 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2011 : 22:28:40
|
hehe takker Jump. Har stemt via den første afstemning. Og den næste var via mail for +35 member+s. Så derfor ingen stemme fra mig. |
Hellere 3 ryk i banditten, end 3 banditter i ryggen |
|
|
[+35]Jumpman
Denmark
6728 Posts |
Skrevet - 28 Jun 2011 : 23:00:07
|
Der er ingen votes der kun er for +35 medlemmer så længe man kan læse hvad der forgår er man velkommen til at deltage, den første vote gælder ikke du skal sende en mail til mig hvis du vil stemme :-) |
|
|
|
Dorge
Forummedlem
Denmark
173 Posts |
Skrevet - 29 Jun 2011 : 11:05:54
|
king jeg blander mig som sagt fordi jeg har lov til dette er selv kun gæste admin MEN! jeg hjælper sp meget til jeg kan med mine egne ideer også fordi jump selv har sagt at alle +35 og gæsteadmins SKAL!!! være aktive på forum og tagwall og dette er jeg også :) og min lidt flabet kommentar er jo bare et modspil på jumps evige kamp for hans team :P og nej jeg er ikke +35 desværre men en dag skal jeg nok blive ;) |
|
|
|
DP
Forummedlem
Denmark
576 Posts |
Skrevet - 13 Jul 2011 : 14:36:07
|
hva blev resultatet på denne tråd drenge? |
|
|
|
Emne |
|